Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1956457 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10461
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4860 на: 26 Јуни 2017, 21:39:18 pm »
Еве Бицикле и Марјан се најкадарни они знаат кој е добар мајстор пошто на нивниот другар преку другар нешто им сјебал Маршер. Однеле Хјундаи на сервис во Опел, све ти кажуе.
Јас само кажав дека не сум лул некој да го пофали, потоа се јавија луѓе што го пофалија и не пререков, претходно и други членови кажаа дека не се задоволни од него
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
ја ич ништо не реков па е... тоа е .

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4861 на: 27 Јуни 2017, 21:42:04 pm »
Јас пак со сервото... месец дена немав проблем...
У меѓувреме почна да зеза алтернаторот, ми се појавуваше акпмулаторчето, па го однесов на мајстор и ми го средија успат си сменив и лагери...

Е сеа денеска од нигде никаде не се уклучуваше сервото...

И предходно ми праело така...

На компјутер покажува грешка       електро мотор само...

Ај тоа сеа друга работа...

Пред да запалам волтите на акумулаторот се 12 кома нешто... чим запалам паѓаат нагло на 3.4.. ова на мултиекускен у параметрите го покажува и сервото не работи... директно коа мерам со мултиметар се 13.4 на акумулатор што значи е ок...

Е сеа случајно проработе и коа запалив волтите не паднаа него почнаа да растат исто 13 кома нешто... ова е на пц како покажува... после 2-3 пали гаси пак прекина да работи и пак паѓаа волтите...

Утре ќе идам кај Аце у радишани ќе видам што ќе каже...

Мене само ми е да не ме изгорат да сменам серво а да не е до тоа..

Мислења?


Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10461
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4862 на: 27 Јуни 2017, 22:31:07 pm »
Пробај на кабли. Зачисти ги клемите на акумулатор, кабелот за маса на моторот/шасија.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4863 на: 27 Јуни 2017, 22:38:53 pm »
Пробај на кабли. Зачисти ги клемите на акумулатор, кабелот за маса на моторот/шасија.

треба масата да ја проверам тоа само ми остана...

Клемите си се ок.. на кабли пробав со уште еден акумулатор нејкеше... сосема рандом, нека сака,некад не... коа не паѓаат волтите сервото работи, коа паѓаат не работи.. а зашто тоа се дешава незнам...

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4864 на: 27 Јуни 2017, 22:59:33 pm »
Алансерот дa не ја одземе струјата премногу нешто па те зеза, од кога запали се качува волтажата веднаш?
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4865 на: 27 Јуни 2017, 23:04:46 pm »
Алансерот дa не ја одземе струјата премногу нешто па те зеза, од кога запали се качува волтажата веднаш?
На мултиметар при палење паѓа малце (при самото верглање коа пали) , а си пали вез проблем од прва, па си се качува на 13.5 ...  а на компјутер покажува 12.4 пред да запалам и паѓа на 3.4... незнам зашто такви вредности покажува тука... ама коа е така не работи сервото...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10461
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4866 на: 27 Јуни 2017, 23:48:55 pm »
Епа затоа релов прво масата и плусот  ако е мин 10в директно на акумулатор, а 3-4в покажува на комп, башка и со кабли е исто, може да е некоја жица(кабел) кородиран, лабав... Каблите што си палел ваљда биле добри, а унимерот за мерење профи, да ти каже мин и мах напон. На унимер од пазар од 20 еу не му верувај.
Исто така проври ја/зачисти ја контакт бравата, значи не кај што влегуе клучот, веднаш зад него се наоѓа, не знм стручно како се вика, али мислам дека ќе ме разбереш. Исто и осигурачите прсни ги со контакт спреј, кој никогаш не е на одмет. Може и со wd-40. Ако има 40а+ осигурачи, по габаритни се, провери дали се добро стегнати, т.е. контактот провери го.
Што занчи ако не е алансерот или каблите, работата станува по комплицирана. Едино да ризикуваш 2-3 пати на туркање да ја запалиш, ама не би ти препорачал.. 

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4867 на: 27 Јуни 2017, 23:54:47 pm »
И на крајот пак ќе излезе моторчето како што било кај 99,9% од случаите ама надежта последна умира

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10461
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4868 на: 27 Јуни 2017, 23:56:17 pm »
Епа сега, нека си провери... :)

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4869 на: 28 Јуни 2017, 09:36:57 am »
Бев на мајстор среќа у несреќа работеше сервото, гледаше и на пц и на унимер ваљда се вика едно со стрелки исто и на мултимер... се беше ок... вика вози додека пак не се зезне и дојди одма... и вика ако нема стабилна струја ако падне малце одма се гаси сервото...

Како и дае ја ќе проверам после ова што викате...

И иначе си ја остаив успат климата да си ја напраам ако не друго... коа ќе се расипе пак на механички да не се потам ахаха

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
« Последно менување: 28 Јуни 2017, 09:50:49 am Bumb »

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4870 на: 28 Јуни 2017, 10:18:57 am »
Има некој искуство со клима сервисот климатроник кај железничка?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Присутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2171
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4871 на: 28 Јуни 2017, 11:38:08 am »
Томасо,ај ке видиш  како ке поминиш и од шо светнал чек енџинот па ке кажиш...И нјас од прво немав никаков проблем со изи гринот ама после мамата ми ја расплака па си го сменив со ловато.Сега сум раат.
Check engine свтнало бидејќи беа за промена филтрите.На работни саати е сервисниот интервал кај системот.Променети двата филтри, подесен нов сервисен интервал за 900 работни саати.Прештелован плинот изменета е малку мапата, сега за нијанса малку повеќе прима, цела сила е од 3,5 до кај 5,500 рпм.Веќе извозени 600+ км нема никакви проблеми.На Цивик D14A4  е монтиран, на која кола имаше проблеми ти на Аудито или воловто?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4872 на: 28 Јуни 2017, 15:12:23 pm »
На Волвото.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4873 на: 28 Јуни 2017, 20:43:35 pm »
Има некој искуство со клима сервисот климатроник кај железничка?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk



Еве јас ќе пишам...
Вчера бев поминав прашав за промена на лагер и фреон, ми рекоа ок толку и толку утре донесија у текот на денот ќе биде..

Сабаље у 9:00 таму ја носам потврдуваме се, оќ ќе те бараме... ии чекам цел ден, до 5 работат,  4 им звонам се јавува еден не сум у сервис да се јавам да прашам ок... не се јави.. тргнав натака, дојдов, колата не чепната...а сабајле прв доаѓам и ја оставам колата... И викам што е работа, гужва имало многу незнам што...а и испадна не поправале лагери на друго место ќе требало да го носат компресорот, а и можелод а има и таму гужва па ништо да не испадне на крајот....

Од такви wannabe сервиси преку оваквово. Пишале клима сервис а само со фреон допунуваат ебате сервисот... секој го може тоа ебате...
Страшно...

И се договорив со еден у Карпош 3 на Илинденска што е  некој авто клима сервис... на гугл ми искочи.

Па ќе видиме...

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #4874 на: 28 Јуни 2017, 22:31:20 pm »
@Bumb ако не се лажам, истиот тип ги држи и двата сервиси,ама сепак провери за сигурно
И така пишав пост, па да прашам за следново.Во петокот накај 4,возејќи накај Охрид,нели пекол беше надвор,ми крена температура скоро до 90 вака окативно,а иначе стално е на 80 степени кога ќе загрее.На почеток на јуни накај грчка и назад немав никаков проблем со температурата,а пред тоа ми се скина канален каиш па го мењав,заедно со затегач и уште нешто.Водна пумпа не се менуваше.Антифризот како што видов сабајле е на ниво како што треба,но не е сменет со нов од кога ја земав,демек го измери тој мајсторот добар бил.Исто така,зимно време тешко крева температура до 80,мора подолга релација да возам да достигне 80,па може и термостатот да е за мењање.
Дали да сменам антифриз,па и термостат или нешто друго би можело да е?