Епа затоа релов прво масата и плусот ако е мин 10в директно на акумулатор, а 3-4в покажува на комп, башка и со кабли е исто, може да е некоја жица(кабел) кородиран, лабав... Каблите што си палел ваљда биле добри, а унимерот за мерење профи, да ти каже мин и мах напон. На унимер од пазар од 20 еу не му верувај.
Исто така проври ја/зачисти ја контакт бравата, значи не кај што влегуе клучот, веднаш зад него се наоѓа, не знм стручно како се вика, али мислам дека ќе ме разбереш. Исто и осигурачите прсни ги со контакт спреј, кој никогаш не е на одмет. Може и со wd-40. Ако има 40а+ осигурачи, по габаритни се, провери дали се добро стегнати, т.е. контактот провери го.
Што занчи ако не е алансерот или каблите, работата станува по комплицирана. Едино да ризикуваш 2-3 пати на туркање да ја запалиш, ама не би ти препорачал..