Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2236462 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #270 на: 25 Мај 2015, 10:17:18 am »
Оди и на друго место (АМСМ, Аутомакедонија, Здружение на возачи), нека ти ги проверат.
Не би ти препорачал да одиш во Авто-Мобил, пошто мене на живи-здрави маргинално подослабени амортизери, ми рекоа дека предните ми се при крај, а задните "комплетно отидени".
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #271 на: 25 Мај 2015, 10:51:59 am »
И јас имам лошо искуство со Ауто Мобил...

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #272 на: 26 Мај 2015, 10:51:51 am »
Краток историат. Ми се дешава некогаш, уште пред да достигне работна температура леонот, се уклучува перката рецимо на 30 степени и тоа често, вчера случајно отварам хауба онака да ѕиркам, и видов дека ми фали антифриз и тоа под минималата хмм. Гледам во сервисната книшка на последниот сервис пред 10 месеца  антифризот е проверен и ок напишан. Е сега можно е да испарувал антифризот или од каде ќе се губел на нов мотор? Или па на тоа ниво секогаш бил па јас не сум приметил? Прашањето го поставувам бидејќи сакам да дознавам дека дали ради ова што фали антифриз се уклучува предвреме перката? И каков антифриз да му ставам ? Или морам под хитно на сервис  ???
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #273 на: 26 Мај 2015, 10:53:54 am »
Течноста за ладење не испарува, односно нема од каде да испари ако нешто испарува. Поарно барај од каде се губи.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #274 на: 26 Мај 2015, 11:13:17 am »
Перката може да се уклучува заради климата, барем кај мене имам приметено дека одма се пали кога е вклучена климата. А течноста најверојатно си била така, дотури си и види да не капело од некое цевче кое е пукнато, или некоја гумичка може отишла (кај мене на голфот капеше на тие цевките што влегуваат внатре во кабината, ама само на загреан мотор).

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #275 на: 26 Мај 2015, 11:22:17 am »
Течноста  за антириз испарува минимално од капачката, но во секој случај треба да не ти спушти под минимум во рок од 4-5 години.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #276 на: 26 Мај 2015, 11:38:04 am »
Капачето треба да го намали притисокот во системот. Притисокот се создава поради можни испарувања и ширење на течноста при загревање. Поради то што точката на вриење на самата течност внатре во системот мора да е доволно над онаа на работа на моторот не би требало (ако си ја одржуваш по пропис и ако е исправно сѐ) да се испушта било што низ капачката во нормала експлоатација.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #277 на: 26 Мај 2015, 12:19:30 pm »
Испарувања се создаваат многу порано пред точката на вриење. А капачката при регулација на притисокот испушта малку пареа, тоа е доволно во рок од 5 години да ти се доближи до минимум.
Реално на Модусот после 5 години или некои 120 000 км фабричкиот антифриз беше блиску до минимум, по што го сменивме.
На астрата со година и 9 месеци или 30 000км и со фабрички антифриз на дупката на казанчето која води до горниот дел на капачката има траги од испарување.
Што значи тоа не е проблем или лош антифриз, туку нормален процес на експлоатација.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #278 на: 26 Мај 2015, 14:23:30 pm »
Перката може да се уклучува заради климата, барем кај мене имам приметено дека одма се пали кога е вклучена климата. А течноста најверојатно си била така, дотури си и види да не капело од некое цевче кое е пукнато, или некоја гумичка може отишла (кај мене на голфот капеше на тие цевките што влегуваат внатре во кабината, ама само на загреан мотор).
ради климата знам дека се уклучува, но не е тоа
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #279 на: 26 Мај 2015, 14:27:17 pm »
Испарувања се создаваат многу порано пред точката на вриење. А капачката при регулација на притисокот испушта малку пареа, тоа е доволно во рок од 5 години да ти се доближи до минимум.
Реално на Модусот после 5 години или некои 120 000 км фабричкиот антифриз беше блиску до минимум, по што го сменивме.
На астрата со година и 9 месеци или 30 000км и со фабрички антифриз на дупката на казанчето која води до горниот дел на капачката има траги од испарување.
Што значи тоа не е проблем или лош антифриз, туку нормален процес на експлоатација.
логично размислување бидејќи не можам да очекувам други дефекти како во цревата за водна циркулација па се до искривање на главата на моторот на кола 7 години стара, само да најдам соодветен антифриз за да не ја утнам работава со водната пумпа
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #280 на: 26 Мај 2015, 16:23:15 pm »
Ако возиш уште со фабричкиот антифриз, смени си го антифризот, проверувај го некое време и ако нема губење не се замарај.
Инаку препорачливо е да го мениш на секои 4 години.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #281 на: 27 Мај 2015, 01:34:50 am »
Краток историат. Ми се дешава некогаш, уште пред да достигне работна температура леонот, се уклучува перката рецимо на 30 степени и тоа често, вчера случајно отварам хауба онака да ѕиркам, и видов дека ми фали антифриз и тоа под минималата хмм. Гледам во сервисната книшка на последниот сервис пред 10 месеца  антифризот е проверен и ок напишан. Е сега можно е да испарувал антифризот или од каде ќе се губел на нов мотор? Или па на тоа ниво секогаш бил па јас не сум приметил? Прашањето го поставувам бидејќи сакам да дознавам дека дали ради ова што фали антифриз се уклучува предвреме перката? И каков антифриз да му ставам ? Или морам под хитно на сервис  ???

фалењето на антифриз, во КАЗАНЧЕТО неможе да предизвика вклучување на перка. дефинитивно не... втора работа.. ако на 30 степени си го видел на минимум, врло веројатно дека на работна температура, ке се покачи нивото на антифриз ВО КАЗАНЧЕТО повторувам... не ретко и скоро до максимум ке дојде... тоа што е тестиран антифризот и пишано е дека е ОК, може да значи дека антифризот има карактеристики доволно добри за да остане и да не се мења, а не за нивото на истиот...

за кој тип на антифриз да туриш (смениш) види во сервисната книшка или по нетов побрај, кој треба да го туриш, со која ознака треба да биде.

вклучувањето на перката, може да биде и од расипано реле... може и климата да го вклучува, без да знаеш. може свашта да биде...

Течноста  за антириз испарува минимално од капачката, но во секој случај треба да не ти спушти под минимум во рок од 4-5 години.

во автомобилизмот 4-5 години не е репер.. правиот репер е пројдени километри...
антифризот испарува и тое не е ништо ново. во зависост од работната температура на автомобилот ке биде и темпото на испарување. има возила кај кои работната температура има е околу 114 степени. кај нив, испарувањето е драстично побрзо одколку како кај повеќето кај кои работната се врти околу 95 стпепени...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6812
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #282 на: 27 Мај 2015, 08:42:20 am »
Јас викам до термо прекинувачот е, појќе од 500-600 денари не вервам дека е. :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #283 на: 27 Мај 2015, 09:18:27 am »
Јас па невервам дека е до термопрекидачот пошто ова не е застава, перката е 99% контролирана од екуто.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #284 на: 27 Мај 2015, 10:16:22 am »
така е... термопрекидачи, во суштина НЕ СЕ КОРИСТАТ многу одамна... топлински сензори го мерат моторот. не ретко по 2-3 има различни на цлеиот мотор.. на хладњак е еден, на глава друг, на блок трет... самиот компјутер одлучува кога да ја пушти перката и со која брзина...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време