Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2370173 пати)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5258
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2565 на: 01 Август 2016, 12:35:41 pm »
Zatnat to e odvodot vidi na kanal od kaj kape i rascepkaj toa gjubreto

Sent from my COOLPAD 8297W using Tapatalk


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15028
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2566 на: 01 Август 2016, 18:37:11 pm »
Како беше тоа да купиш кола од друг град (регистрирана),
Одиш во некој технички да ги одјавиш само таблите,а да може регистрацијата да се искористи,само табли и сообраќајна да се променат во другиот град кај шо ќе се однесе?


Sent from my GT-I9301I using Tapatalk



Да, ако е регистрирана маваат печат дека е одјавена.

Башка не заборавај да одиш во МВР/СВР да ти ја одјават и да ја пријават во твојот град. Последно така беше.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3970
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2567 на: 01 Август 2016, 20:31:56 pm »
Имам проблем, водата од климата почна да тече во кабината од страна на совозачот а кога ја паркирам со саати се цеди, тоест под кола капе капка по капка едвај. Што мука му е одприлика вака?
Јас имав ваква мака се утепав од барање од кај пушта и случајно брцнав рака кај што се слева водата до крилото(измегу хаубата и крилото) и кога да видам цела рака листови ги извадив и од тогаш немам проблем
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2568 на: 01 Август 2016, 21:27:15 pm »
Прашав еднаш па ајде уште еднаш.. Што можи да му биди на клиото, кога е под терет (гас до даска) претежно на угорница се пали chek engine, service, и сијаличето за греачи.. После 5 секунди се гаси, и ако пак дадам гас пак се пали и така..  ???

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10596
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2569 на: 01 Август 2016, 22:05:49 pm »
proba da ja klajs na kom? moguce er da e lamdana ali ne mora da znaci

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10596
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2570 на: 01 Август 2016, 22:06:09 pm »
t.e. na korsicot taka prajse od lambdana

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2571 на: 02 Август 2016, 09:34:28 am »
Прашав еднаш па ајде уште еднаш.. Што можи да му биди на клиото, кога е под терет (гас до даска) претежно на угорница се пали chek engine, service, и сијаличето за греачи.. После 5 секунди се гаси, и ако пак дадам гас пак се пали и така..  ???

или лошо гориво, или ламбда сонда.. трета ВОЗМОЖНА опција е протокомерот на воздух да е отиден, т.е. да не мери како што треба колку воздух иде, а како четврта опција дизна некоја да моча, па и издувните гасови се отидени во друг правец, па сето тоа го чита ламбдата и пали чек енџин...

шпоретчето твое, има постар начин на отчитување податоци, затоа го пали чекот па чим се врати проблемот во нормала ОДМА го гаси. на поновите ке свети уште некое подолго време.. кај некои 20 километри, кај некои 200, зависи од концептот на воизлото. кај некои е пак временски интервал да речеме 120 минути работа на моторот. кај тебе е кога им апроблем пали, чим го снема гаси и нај често не ја ни запаметува грешката, но немора да значи. тури ја на компјутер, можеби ја запишало грешката. според ТЕКСТОТ ВО СНИМЕНАТА ГРЕШКА ке одлучите што е... значи закачи на компјутер, и сликај го или запамети го УБАВО ТЕКСТОТ што ке го напише на грешката, зашто не ретко знае да напише на пример lambda integrator out of limits, ама тоа не значи дека ламбдата е прегорена, туку дека издувните гасови се надвор од нормалните параметри и треба да се бара причината за тоа и како што реков, може да биде и ламбда, протокомер а богами има мали шанси и дизна (или дизни) да почнале да мочаат... ај да не им отварам очи на тукашните “експерти“ пто се трудат да побиваат се и сешто, пиши па ке ти кажам што да правиш...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 912
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2572 на: 02 Август 2016, 10:45:37 am »
Прашав еднаш па ајде уште еднаш.. Што можи да му биди на клиото, кога е под терет (гас до даска) претежно на угорница се пали chek engine, service, и сијаличето за греачи.. После 5 секунди се гаси, и ако пак дадам гас пак се пали и така..  ???
Ми изгледа на overboost.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2573 на: 02 Август 2016, 12:27:19 pm »
Прашав еднаш па ајде уште еднаш.. Што можи да му биди на клиото, кога е под терет (гас до даска) претежно на угорница се пали chek engine, service, и сијаличето за греачи.. После 5 секунди се гаси, и ако пак дадам гас пак се пали и така..  ???

или лошо гориво, или ламбда сонда.. трета ВОЗМОЖНА опција е протокомерот на воздух да е отиден, т.е. да не мери како што треба колку воздух иде, а како четврта опција дизна некоја да моча, па и издувните гасови се отидени во друг правец, па сето тоа го чита ламбдата и пали чек енџин...

шпоретчето твое, има постар начин на отчитување податоци, затоа го пали чекот па чим се врати проблемот во нормала ОДМА го гаси. на поновите ке свети уште некое подолго време.. кај некои 20 километри, кај некои 200, зависи од концептот на воизлото. кај некои е пак временски интервал да речеме 120 минути работа на моторот. кај тебе е кога им апроблем пали, чим го снема гаси и нај често не ја ни запаметува грешката, но немора да значи. тури ја на компјутер, можеби ја запишало грешката. според ТЕКСТОТ ВО СНИМЕНАТА ГРЕШКА ке одлучите што е... значи закачи на компјутер, и сликај го или запамети го УБАВО ТЕКСТОТ што ке го напише на грешката, зашто не ретко знае да напише на пример lambda integrator out of limits, ама тоа не значи дека ламбдата е прегорена, туку дека издувните гасови се надвор од нормалните параметри и треба да се бара причината за тоа и како што реков, може да биде и ламбда, протокомер а богами има мали шанси и дизна (или дизни) да почнале да мочаат... ај да не им отварам очи на тукашните “експерти“ пто се трудат да побиваат се и сешто, пиши па ке ти кажам што да правиш...
Ахам фала ти онак.. Ќе пробам да го дотрошам резерварот.. па ќе му турам нафта од макпетрол + адитив за прочистување па ќе видиме..

Прашав еднаш па ајде уште еднаш.. Што можи да му биди на клиото, кога е под терет (гас до даска) претежно на угорница се пали chek engine, service, и сијаличето за греачи.. После 5 секунди се гаси, и ако пак дадам гас пак се пали и така..  ???
Ми изгледа на overboost.
Прашав еднаш па ајде уште еднаш.. Што можи да му биди на клиото, кога е под терет (гас до даска) претежно на угорница се пали chek engine, service, и сијаличето за греачи.. После 5 секунди се гаси, и ако пак дадам гас пак се пали и така..  ???
Ми изгледа на overboost.
Што е тоа ?

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2574 на: 03 Август 2016, 01:38:24 am »
Бев на дијагностика.. Мајсторот ми рече пумпата за висок притисок правела проблем (најверојатно од лоша нафта).. Да пробам да ставам адитив за дизните, па најверојатно ќе се реши проблемот...

Сеа некој совет каков адитив да земам ? Има нели од вурт, сонакс, liqui moly, abro.... ???

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2575 на: 03 Август 2016, 08:45:33 am »
Пробај, иако тешко да решиш проблем со пумпа со помош на адитив.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2576 на: 03 Август 2016, 13:01:15 pm »
Пумпата си била ок, само понекогаш не стварала добар притисок.. А вака и можела скроз да откажи па да ме остај на сред пат..

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3466
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2577 на: 03 Август 2016, 16:43:48 pm »
Zatnat to e odvodot vidi na kanal od kaj kape i rascepkaj toa gjubreto

Sent from my COOLPAD 8297W using Tapatalk


Имам проблем, водата од климата почна да тече во кабината од страна на совозачот а кога ја паркирам со саати се цеди, тоест под кола капе капка по капка едвај. Што мука му е одприлика вака?
Јас имав ваква мака се утепав од барање од кај пушта и случајно брцнав рака кај што се слева водата до крилото(измегу хаубата и крилото) и кога да видам цела рака листови ги извадив и од тогаш немам проблем

Фала, ќе пробам деновиве да го решам проблемот па ќе пишам што му било.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2578 на: 04 Август 2016, 11:59:09 am »

Дали ке се фати издув од М3 Е90 2008 на 318i E90 2010?

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2579 на: 04 Август 2016, 12:16:00 pm »
Имам слична штрафилица како оваа, без затегнување само со патрони.



Нигде неможам да најдам некој адаптер за да можам да ставам и да менувам бургии. Некој да видел негде?