Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2361916 пати)

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2280 на: 28 Јуни 2016, 01:42:18 am »
Aj taka neka e, ke ti veruvam, posto e Golf ne za drugo.

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2281 на: 28 Јуни 2016, 01:57:04 am »
не бе пријател што ќар имам да те лажам та тебе та и сите други, не дека е голф тоа не дека нешто менува, во тоа време тој голф се користеше за работа, и стварно многу километри се направија со таа кола бидејки го возеше кој ке стигне.

инаку доста заебана работа е тоа, пример одиш во село 50-60км се враќаш дома не поминале 10 минути звони друг човек од истото село и мораш да одиш, потоа ти се јавува некој на 100км оддалечен од тоа село...

не сум јас од тие што величат голф него кажувам како што е, и друга кола да беше истото ке беше бидејки не се штедеше на сервиси, само во тоа време нај исплатливо беше таква кола, пред него имавме лада специјал, со голфот беше преродба само поради потрошувачката која на ладата беше во просек 10л бензин а на голфот 5.5 дизел.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2282 на: 28 Јуни 2016, 10:13:17 am »
Се расипува де, многу нормално. Ете мојон голф (на татко ми поточно али исто му доаѓа) има веќе 3 ремонти... Уште е со оригиналниот мотор. Ама затоа има 1м+ км поминато. Голф кец 1.6д од 1984та. Два пати е мислам рамнета главата, а има корозија на секоја педа.

Ама не можам да ги сфатам тие што се крстат во дизели, а уште поготово тие што се крстат у антички дизели ко 1.6д у голфот. Ѓубре од мотор, 1.3 фелиција на плин ме јадеше за 2-3 коли.
А уното 1.0 на плин влече исто ко голфот, ако не и боље. За на бензин да не спомнувам.
Али добро ипак има голема разлика у години, тоа да...

И неќам да чујам како голфовите дизел малце трошеле. Тие што го тврдат тоа никад не седнале да повозат бензинец на плин на подолг период.

еве јас имам голф 1 1.6д па не е воопшто спор(мислам за генерација на мотор и неговата снага) а и потрошувачката не е за жалење, околу 5.5 зависи како го возам

за старт еднаш имам јадено форд пробе ми јачеше нешто на семафор, ама колку беше издувано тоа пробе незнам

пред овај голф имав друг исто кец со ист мотор првото генерално беше на 650.000 второто на 480-490 истера уште 350-360 и почна да не пали на зима па пак го направивме генерално, после тоа незнам што бидна со него бидејки го продадовме

а и од фиат сум презадоволен иако многу гомна се јадат за нив, темпра 1.6 ја купив на 380.000, на 420 ја продадов и сеуште се вози такси, пред месец дена се најдов со човекот од моторот е презадоволен, сменал зглоб само и каиши и масло во 2 години такси возење, ама таа кола јас неможев да ја симнам под 12л плин низ град

извини вака, ама голф 1 со 1.6 дизел, нема да го изеде ниедно форд пробе па колку сака нека е издувано.. нејкел типот да стисне на гас, од причини само за него познати...  јбг, сигурен сум...

не сум јас од тие што величат голф него кажувам како што е, и друга кола да беше истото ке беше бидејки не се штедеше на сервиси, само во тоа време нај исплатливо беше таква кола, пред него имавме лада специјал, со голфот беше преродба само поради потрошувачката која на ладата беше во просек 10л бензин а на голфот 5.5 дизел.

во секој момент ке одберам лада специјал пред голф дизел, затоа што 10 литри плин (плинскиот уред за него е 12.000 денари со се се што треба) се 250 денари на 100 км, а 5,5 литри нафта се 280 денари. плус тој дизел, зимно време, може да се деси да не запали воопшто. и самиот викаш, почна во зимо да не пали.. тоа е тоа со дизел, а моторот на ладите (зборам постарите лади, чим била вашата специјал, ондак била или 1.5 или 1.6 машина) ке запали и на -100 и на +100 исто, како сега да си го изгаснал. нашата лада специјал, со 1.5 мотор, истера 700.000 пред да ја зариба стариот, носејки ме мене на лекар, со температура од 41 степен. знаеше дека кога ке се вратиме дома, тоа ке и биде последња вожња, му заглави лагерот на пумпата уљна претходниот ден и свесно го зариба.. постапи онака како што и јас ваљда во таква недај боже ситуација би постапил... значи би возела уште таа машина ако се средеше пумпата...

поентата ми е дека ладите од тоа време се неколку пати по издржливи од тие голфови, потрошњата им е иста па и помала во пари гледано, а тоа што јас не поднесувам голф, а па дизел уште помалку (едноставно го мразам и мирисот и звукот на дизелите) тоа е моја лична работа, која носи екстра поени за изборот на бензинец... значи зборам од моја гледна точка.. немора да се согласиш со мене.
« Последно менување: 28 Јуни 2016, 10:22:15 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2283 на: 28 Јуни 2016, 11:04:09 am »
Ајде бе дoaѓaј, се смрзнaв ;D

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2284 на: 28 Јуни 2016, 14:33:20 pm »
Онак, клучен момент за да се замени ладата за голфот беше што тогаш имаше евтина навта, сега во секој случај плин пред дизел. Ова со голфот се дешаваше од 1998 до 2004та 5та, а за издржливи штознам и двете беа солидни скапаници со добра механика.

не ги сакам и јас дизелите, смрдат и клакотат па колку сака нека е префинет мотор, само се нервирам кога се прават неосновани муабети чисто ради хејтање

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2285 на: 28 Јуни 2016, 14:51:24 pm »
Абе види, сите имаат предности и мани, како секоја друга технологија. Не е дека погонот на бензин/плин е цвеќе за мирисање.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14879
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2286 на: 28 Јуни 2016, 16:29:00 pm »
More ne cveke,Ikebana e.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2287 на: 29 Јуни 2016, 00:53:01 am »
па уште ако има турбо... мераци

незнам новите плинови колку и какви проблеми имаат, не сум возел. искуство со плин имам на темпра 1.6 со карбуратор, низ град ми трошеше многу(12л) кои можи и не беа многу ама голема беше разликата со потрошњата на отворено која паѓаше на половина а имам тешка нога и доста ги цедам брзините, освен таа мана да речам друг проблем немав

сега возам на бензин, чиста работа само струјата да е во ред и еднаш годишно го чистам карбураторот, евтино одржување(свекици возам супер босна 80 денари 1 ги купив еве веќе 3 години ги возам проблем немам никаков пу пу да не ги урочам).


забегавме офтопик викнете го газдата да зачисти.  ;D

pozz
« Последно менување: 29 Јуни 2016, 01:00:35 am Martin_GSM »

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2288 на: 29 Јуни 2016, 12:58:25 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=s--5ft5YiHg
Исто ваква ми е водата,скроз исто...
Дали може и на исти начин вака да го исчистам и јас?

И кај да најдам такво средство за чистење што се става?
За пунто хгт иначе станува збор

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6914
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2289 на: 29 Јуни 2016, 13:02:29 pm »
Јас сменив антифриз, црвен по боја, по 3 дена протече ладилникот, го испуштивме, сличен беше како овој на видеово, а претходно му имав вода ставено и провозено околу 50 километри за демек да испере пошто претходниот зелен беше.
Не се грижи до толку, вози. ;)

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2290 на: 29 Јуни 2016, 13:18:37 pm »
Кафеав е мојот станат ептен... и од казанчето се гледа од страните како зарѓано...


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6914
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2291 на: 29 Јуни 2016, 13:48:21 pm »
Ако веќе ти е шубе, купи некое средство од бензинскиве, на макпетрол има такви од wurth, ми се чини накај 300 денари е, испушти го овој антифриз, стави вода, стави го средството, извози 200-300 километри, испушти.
Мада и после ова не верувам дека целосно чист ке ти биде, пак ке си добие, внатре каналите многу јасно е дека си зафатиле рѓа, површинска е тоа, неможе да се спасиш.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2292 на: 29 Јуни 2016, 13:53:30 pm »
Ако веќе ти е шубе, купи некое средство од бензинскиве, на макпетрол има такви од wurth, ми се чини накај 300 денари е, испушти го овој антифриз, стави вода, стави го средството, извози 200-300 километри, испушти.
Мада и после ова не верувам дека целосно чист ке ти биде, пак ке си добие, внатре каналите многу јасно е дека си зафатиле рѓа, површинска е тоа, неможе да се спасиш.
https://www.youtube.com/watch?v=mxm3E5SkHrI
 А вакво нешто како овој стариов будала :)?

Иначе ќе напраам 2-3 пати така како што кажа... 1 неделно ке испуштам и ставам вода па ќе видиме

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6914
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2293 на: 29 Јуни 2016, 13:58:12 pm »
Па можеш. Ако имаш доле штопна на моторот или цревото од ладилник кај мотор што ти се спојува, извади го, потоа извади го термостатот и така пери, мада веке ако сакаш перење, стави вода и средството, извози некоја километража, валда пишува на средството колку, потоа тоа испушташ и постапкава како стариов на видеово.
Ама ја мислам дека 50% ќе ти биде почист, ништо повеке, ако имаш време и кејф да се бафтариш со овие процедури, прави. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44587
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2294 на: 29 Јуни 2016, 14:05:31 pm »
@bump, извади го експанзиониот сад од лежиште, отштекај ги цревата и пробај со четка за шишиња и детерѓент колку може да исчистиш од тоа нафатеното. Исто така може да пробаш (јас го имам ова правено, многу успешно) со песок и детерѓент за садови, да ги затворам дупките и да клацкам. Битна работа е да внимаваш да не остане од песокот во садот пред да го намонтираш, зошто ќе отиде водната пумпа.  Исто така може да се проба и со крупна морска сол...


Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.