Денеска ја запалив после перење не ми правеше така, ја изгасив пак ја запалив пак правеше
Problemot se javuva koga ke ja zapalis povtorno pod uslov da e zagreana, ili se javuva i koga ja palis ladna
Inaku na videoto kolku sto zabelezav ne mozam da kazam deka e trokiranje, poise mi izgleda kako da ne raboti
nekoj cilindar t.e klip. Za sto motor se raboti ? Moze malce poise tehnicki specifikacii ?
BMW 316i 10/2003 so 120,000 km со N42 мотор
Порблемот се јавува кога ќе му текне фактички
. Кога моторот работи под заух овој проблем го нема, но 1 минута да помине трокира. Кога е ладен моторот трокирањето се осеќа до 3,000 обрати после не, малце да се загрее до 2,500 трокира а кога е скроз загреана до 2,000 обртаи. Ако е под 2,000 обрати и давам полека гас колата си развива како секоја нормална но ако ја стиснам на 1,500 обртаи не иде се тресе (и трепка check engine) и сецка цел мотор дур не стигне до 2,000 после лета (и се гаси check engine).
На дијагностика не вади никакви грешки освен:
Misfire Detection Cyl. 4
Misfire Detection Cyl. 2
Misfire Detection, Checksum Failure
На дијагностика кај сите што бев ми рекоа дека cyl.4 не работи добро.
Возилото исто така трошеше уље па беше правен мал ремонт: Карики, Дихтунг на Глава, Гумици на Вентили итн но истиот проблем си беше и порано.
Интересниот дел е тоа што кога компјутерот ќе го ставам во "open loop mode"(со гасење на MAF/MAP итн сензор) т.е да користи зададени фабрички вредности место од сензори да чита нема никакво трокирање
си спие колата, ама пак тогаш не иде ич и не пали сабајле.
Ми се има исто така случено еднашка да ја запалам и да не трокира од среќа ја стиснав до 3,000 обратаи и слушнав некој звук во моторот мало кратко тропкање и кога падна обртаите пак трокираше