Автор Тема: Мерцедес е220 1996-2000г  (Прочитано 3692 пати)

Отсутен B-AN-531

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Мерцедес е220 1996-2000г
« на: 28 Јануари 2015, 21:27:37 pm »
Еве нова тема  , подиректна , се одлучив за овој тип на возило ,  Мерцедес е220 70 кв 90 кс , прилично голема кола како шо барам , е сеа знам тие 90 кс за оваа каросерија малку се кнап , тромав е али не обрнувам внимание толку ба тоа , бидејки имам др кола појака .
Кои мани ги има ? Може ли да се најде прилично зачуван ? Гледав 2 али далеку од сочувани се .

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #1 на: 29 Јануари 2015, 11:20:53 am »
290 ТД е моторот за таа кола, ако сакаш со бош пумпа. Инаку 270 цди е тоа што јас би го земал.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #2 на: 29 Јануари 2015, 12:26:08 pm »
CDI се поскапи за одржување ама далеку поекономични.

220-ка со бош троши 10-12л градска, со CDI околу 7 литра (и плус 30 коња ако не се лажам).

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #3 на: 29 Јануари 2015, 12:44:46 pm »
220ка 90кс градска... кај татко ми троши 7-8л/100км ;D :D

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1490
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #4 на: 29 Јануари 2015, 15:25:22 pm »
CDI се поскапи за одржување ама далеку поекономични.

220-ка со бош троши 10-12л градска, со CDI околу 7 литра (и плус 30 коња ако не се лажам).

Ова само според паланечките огласи  ;D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2735
  • Шалабајзер
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #5 на: 29 Јануари 2015, 17:09:57 pm »
толку се бе боки, јас имам 220 цди пре-фејслифт, аутоматик, летно време и тоа со клима градска е 7 ипол 8, али и ја и татко ми(особено он) ја возиме педал ту д метал :)
No turbo, no fun :)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #6 на: 29 Јануари 2015, 17:24:35 pm »
Аутоматик, градска, клима- педал ту д медал и 7-8л/100км ??? Хммм, што знам.. 

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #7 на: 29 Јануари 2015, 17:38:18 pm »
Толку е. На другар, таткому има 220cdi 92 kw аутоматик, 8-8.5 му е градска потрошувачка.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #8 на: 29 Јануари 2015, 17:40:11 pm »
Мечето од искуство го фалеше 270цди за ниска потрошувачка.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #9 на: 29 Јануари 2015, 17:51:55 pm »
Imav pisano vo nekoja tema ama neznam vo koja.Mercedesot bese e270cdi od 2004-5 od tie modeli I prosecna potrosuvacka za poslednite 3-4000km (taka mislam mozi bea I poveke) bese okolu 6.5l a se vozese Mercedesot I pobrzo I so 5 luge vnatre potocno ne se vnimavase mnogu na potrosuvackata.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2735
  • Шалабајзер
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #10 на: 29 Јануари 2015, 19:49:25 pm »
Аутоматик, градска, клима- педал ту д медал и 7-8л/100км ??? Хммм, што знам..  

толку е, мерено од капаче до капаче, околу 8(горе/доле) на 100 километра(пошо нема борд) и тоа неколку пати, зимно време околу 9и пол-10 иде, 270 литро и пол до две е пожеден


ЕДИТ :
П.С: Ја и Томе иаме еден "другар" со фл, 143 коња колку и да е, мануелец, му извади 6.5 или 6 градска

П.П.С: не баш педал ту д метал, али колку што му е потребно за асално(бензично) тргање и возење, пукање партизанска 100кмч горе доле, кик даун од курташак играње
No turbo, no fun :)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #11 на: 29 Јануари 2015, 19:51:15 pm »
Ау топ. :) Тоа е одлично, за таа лимузина. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #12 на: 29 Јануари 2015, 19:51:48 pm »
Подобар избор на кола здравје. Па уште дизел ако е? Па уште и шестак дизел? Па уште и аутоматик? Па и со кожни седишта? Ни на ново нема боље од тоа.

220ка 90кс градска... кај татко ми троши 7-8л/100км ;D :D
Не добив кругче, и не добив!  ::)

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #13 на: 29 Јануари 2015, 20:14:00 pm »
Деновиве обавезно. Ама не е за тебе, нема кожен ентериер. :(

Отсутен Skopxy

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 24
Одг: Мерцедес е220 1996-2000г
« Одговори #14 на: 09 Февруари 2015, 11:43:22 am »
Јас имам Е-класа 1996та 220D обичен дизел со мануелен мењач и  lucas пумпа и потрошувачката ја рачунам само градска Скопска вожња пошто у годината 2-3 пати се искача на автопат и со моја вожња а стискам здраво не поминал 8 литра кој сака бујрум нека повели да го проба, сега во зимскиве услови зголеми некаде за пола литар али тука го рачунам тоа што ми дрнка у место поише си го чекам да подзагрее па да возам  . Имам доста Км утепано и со  220 CDI и  навистина кога ке се  спореди 220 D е значително по тром и на старт и на крајна брзина , но тука е и таа разлика од блиску 50 коња и нормално е да е по тром  и поише да троши. Сакам и да потенцирам за рак-раната на 220d проблемот со  lucas пумпата за жал и мојот ја има таа маана се распрашував на сите страни што знам и муабетот е:
Вадење а после и монтажа на Lucasot 2000ден у сервис па  носење на бошиста а за жал само 1 у Мк ги праел (Стојче у Влае) и таму бев и ми рече донесија ке ја стаиме на машина и ако се праи ке ја напраиме а ке те кошта од 150-550 евра и гаранција (САМО) 6 месеци ??? А постои и втора опција ставање на обична линиска BOSH пумпа од 190 , 124 или спринтер која комбинација кошта околу 300-400 евра и колата веќе никад нема да има проблем со лоша нафта и со систем за напојување со гориво (и зејтин да и бапнеш ке го прогура) но во зависност од тоа како е наштелувана пумпата и дизните ке ти варира потрошња и перформанси тука имало и некој момент и со тоа коа ке се отстранела Lucasot се случувале некои проблеми со електрониката на возилото (обртомер можело да не работи ESP и некои други ствари)...
Е сеа тука се работи за скап дефект за кој е се знае дека постои кај 220D  но ако споредиш со дефектите кои можат да искочат А искачаат на 220CDI во поглед на (пумпа за висок притисок , Дизни кои се огин и да се купат и да се репарираат ,турбо и сл)  ке видиш дека + - тука си со есапот само меракот ке ти остане. Така да моја препорака е да се земе CDI но  доколку улеташ на некоја 220D која е зачувана и си работи убаво боље земи си ја неа него некој издрнкан, издуван CDI кој нормално коа ке почне да влече пари нема да застане...