за течењето на нафтата. има 4 точки од кои може да тече нафта и да се полни околу дизните... и секако многу смрди, поготово ако си низ град со пуштено парно... значи:
-повратни цревца
-металните цевки за довод на нафта до дизните
-самите дизни во главата
-самите дизни се двоиви на пола, па тука може да тече
ниедно од овие 4 наведени работи немаат никакви дихтончиња или гумици. само на стегање се. меѓутоа не ти препорачувам ти да престегаш. бидејки има процедура по која се прави тоа. ке си појдеш на мајстор, ако немаш, ке ти препорачаме добар за тоа, и ке си ја заврши он работата, за мали пари, бидејки не е бог знае што да се направи, ама сепак е нешто со кое нема претерување и треба точно да се испочитува процедурата, за да се престегне се... во принцип да знаеш дека е нешто чекпано околу дизите, вадени се, затоа и ти тече. и да се фабрички повратни цревца, стари 20 години, не тече од нив никогаш, ако не се пипне нешто таму...
а за задно десно тркало... објасни го шкрипењето... кога врти тркалото шкрипи, кога по нерамнини возиш се појавува тој звук на шкрипење или кога прикочуваш?
-амортизер
-гумици на виљушка
-лагер
-стари иизгорени плочки