Автор Тема: Lancia Lybra, 2.4jtd.  (Прочитано 47844 пати)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #60 на: 05 Октомври 2011, 13:58:49 pm »
Каде најде Тутела масло?
Ovlasteniot serviser poraca od Skopje i donese, rece redovno go koristel za italijanski vozila...imam prasuvano vo automobile sk za Selenia, imaa i toa po ista cena kako bilo kade vo MK pa veruvam i so Tutelata ke e taka 1l=360 denara
Уште 270000 км да си поминеш со новите делови.
+1
И не ја гази сега, остај нека легне малку ламелата

Toa i jas vikam ama nekako me chesha ;D
Vcera so griza na sovest malku stisnav u 2 mnogu jako povleche, na vtoroto stiskanje malku kako pak da slajfna ama se nadevam ke legne, u treta poletue ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #61 на: 05 Октомври 2011, 14:48:32 pm »
И после ставаш во реЉи?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #62 на: 05 Октомври 2011, 18:10:14 pm »
Мислиш се ставаш во бељи?

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #63 на: 04 Ноември 2011, 15:32:44 pm »
Луѓе, имам проблем или со колата или со мојата глава, како и да е се нервирам многу, ваљда знаете дека е јака нервоза да треснете пари а колата пак да не е како што треба.

По промеаната на ламелата имам поминато некаде 900км.
Ја пазам колку што можам ама ако треба да стиснам малку во 2 брзина пак како да осеќам дека превртува ламелата и ова ТАКА СТРАШНО МИ КИНЕ ЖИВЦИ  >:(
Мајсторот ми рече дека е се ок со замаецот дека не треба негово чепкање и му го спомнав чипот и дека имам проблеми со ламелата пак, и ми рече дека 100% е до чипот проблемот и дека во 2 има повеќе сила и ламелата не може да ја издржи таа сила и превртува и ми рече да не ја експлоатирам до максимум во втора брзина и дека не може да се направи ништо околу тоа освен да се одстрани чипот.
Прочитав и на некој странски форум дека ECU си имало некоја контрола на торк и вртежи и дека чипот истата контрола да речам не и давал да контролира туку форсира да се прават вртежи и сила и фабрички одредените ламели не се способни да го поднесат прејакото експлоатирање.

Ве молам кој знае нека советува нешто, се нервирам до коске  >:(

Во план ми е до кај Маршер да отидам да видам што ќе каже он и дури сакам на друг мајстор да му ја дадам да ја отвори и да провери дали е се ок и дали ми ја ставил новата ламела, мада ми ја врати старата ама не е гаранција...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #64 на: 04 Ноември 2011, 15:45:45 pm »
Очигледно дека ти е вртежниот момент преголем.
Или појачана корпа (кај нас не знам дали ќе најдеш) или корпа од 2.4 20v JTD (незнам дали ќе пасува, ако твојата не е со dual mass flyweel).
Види во 5-та при 2000 вртежи рамномерно кога возиш на автопат, стисни гас до даске, да фуче турбината, како лесно ќе ти пролизга :) Торк е тоа :)

Јас би напраил следно: Би го шитнал пигибек уредот, и со парите би отишол кај маршер да ми среди еден убав ремап кој ќе биде во согласност со можностите на ламелата :) У меѓувреме би ја возел колата без пигибек уредот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #65 на: 04 Ноември 2011, 15:54:07 pm »
Очигледно дека ти е вртежниот момент преголем.
Или појачана корпа (кај нас не знам дали ќе најдеш) или корпа од 2.4 16v JTD (незнам дали ќе пасува, ако твојата не е со dual mass flyweel).
Види во 5-та при 2000 вртежи рамномерно кога возиш на автопат, стисни гас до даске, да фуче турбината, како лесно ќе ти пролизга :) Торк е тоа :)

Јас би напраил следно: Би го шитнал пигибек уредот, и со парите би отишол кај маршер да ми среди еден убав ремап кој ќе биде во согласност со можностите на ламелата :) У меѓувреме би ја возел колата без пигибек уредот.

Тоа ми е планот за чипот и ремап.
Само да напоменам, само во 2 на појако стисканје на гас превртува а знае и на постепено ако стискаш на високите обртаи да преврти, во петта или јас не ја приметувам или не превртува, во трета исто на цигла гас иако има сила, не превртува.
Возев друга либра 2,4јтд, чипувана ама нема уред никаде, типот вика фабрички била во моторот чипната што може да е ремап или... и можам да кажам некако звукот на таа беше потивок, пооиздишен, на помали обртаи за нијанса повеќе сила имаше (може да беше 20V) а кај мене р'жи повеќе дури како бензинец...

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #66 на: 04 Ноември 2011, 16:00:52 pm »
Кај може да напраи француз ламела за Итаљанска машина  ;)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #67 на: 04 Ноември 2011, 16:06:44 pm »
Кај може да напраи француз ламела за Итаљанска машина  ;)
Куоре, респект за се другар, да не го претвориме мојот проблем и моја голема нервоза во офтопик.
Ве молам совеувајте...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #68 на: 04 Ноември 2011, 16:20:33 pm »
Абе Пират,да не е проблемот до твојата глава како шо напиша погоре  ??? :D :D :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #69 на: 04 Ноември 2011, 16:43:39 pm »
Абе Пират,да не е проблемот до твојата глава како шо напиша погоре  ??? :D :D :D
А бе и јас сакам да е така ама не ќе да е...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #70 на: 04 Ноември 2011, 20:21:43 pm »
Абе Пират,да не е проблемот до твојата глава како шо напиша погоре  ??? :D :D :D
А бе и јас сакам да е така ама не ќе да е...

Мал срч на гугл ќе ти каже дека 2.4 јтд + ремап (тјунинг) = clutch slipp :)

Решение: потисна од 170hp или појак JTD (да се види која пасува), или:
http://www.ahmotorsports.co.uk/servicing/clutchrep.htm

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #71 на: 04 Ноември 2011, 21:52:52 pm »
Абе Пират,да не е проблемот до твојата глава како шо напиша погоре  ??? :D :D :D
А бе и јас сакам да е така ама не ќе да е...

Мал срч на гугл ќе ти каже дека 2.4 јтд + ремап (тјунинг) = clutch slipp :)

Решение: потисна од 170hp или појак JTD (да се види која пасува), или:
http://www.ahmotorsports.co.uk/servicing/clutchrep.htm
А бе сега и јас си знам ама скапо школо е, камо оваа информација да ја најдев порано и да платев 20,000 наместо 14,000 денари барем ќе беше решен проблемот.
Карриер166 фала ти многу за ова, секако е корисна информација не само за мене.
Ако има некој друг да каже нешто во врска со проблемов слободно нека повели...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #72 на: 04 Ноември 2011, 21:57:13 pm »
Може јас уште нешто? :P Не ја гази па и ти да видиш дали пак ќе ти зализга во 2 :D Малку поумерено со гаста :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #73 на: 04 Ноември 2011, 22:21:54 pm »
Може јас уште нешто? :P Не ја гази па и ти да видиш дали пак ќе ти зализга во 2 :D Малку поумерено со гаста :D
Да, ова беше добро, ај кога ќе успееш да не ја газиш ти, нема ни јас да ја газам јако ;D далеку е од тоа дека ја гњавам јако колата, во 1 нема ни 1500 обртаи осетено колата, исто и 4 и 5, е сега мала експлоатација од мерак у 2 и 3...
Карриер166, заебанција настрана, дали би се решил проблемот само ламела ако се стави друга од овие за чипувани ЈТД ламели со ги има на линкот без потисна и лагер, или мора комплет???

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Lancia Lybra, 2.4jtd.
« Одговори #74 на: 04 Ноември 2011, 22:57:14 pm »
Кај може да напраи француз ламела за Итаљанска машина  ;)

Куоре-баш му помогна на колегата алфаш!

Да, ова беше добро, ај кога ќе успееш да не ја газиш ти, нема ни јас да ја газам јако ;D далеку е од тоа дека ја гњавам јако колата, во 1 нема ни 1500 обртаи осетено колата, исто и 4 и 5, е сега мала експлоатација од мерак у 2 и 3...
Карриер166, заебанција настрана, дали би се решил проблемот само ламела ако се стави друга од овие за чипувани ЈТД ламели со ги има на линкот без потисна и лагер, или мора комплет???

Друже зар ти пак би отварал,ако најдеш соодветна ламела ?