Автор Тема: Crash Test-ови  (Прочитано 38051 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #255 на: 25 Мај 2013, 10:17:10 am »
А на EuroNCAP тестовите при колку миљи на час се? Исто 25?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #256 на: 25 Мај 2013, 10:19:58 am »
40 милји т.е. 64 км на час
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #257 на: 25 Мај 2013, 10:24:43 am »
Има бајаги разлика од 25 до 40 миљи на час :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #258 на: 25 Мај 2013, 10:29:52 am »
А на EuroNCAP тестовите при колку миљи на час се? Исто 25?

Не, тие се на 60 км/х што е најчеста брзина во моментот на судир на автопат (на автопат, јасно, се вози побрзо од 60, но најчесто брзината НА СУДИРОТ е помала од брзината на ВОЗЕЊЕТО, бидејќи типично пред судирот има кочење)

Има бајаги разлика од 25 до 40 миљи на час :)

Бааги... Разликата во енергијата на сударот меѓу 25 и 40 мпх е речиси три пати.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #259 на: 25 Мај 2013, 10:33:12 am »
Само нешто не ми е јасно. Во моментот на кочење тежиштето на колата се менува, се пренесува напред, предницата се доближува пониско до земјата (ако има кочење нели). А на ЕуроНКАП колите се движат без кочење и истото не се случува што мислам дека го менува и исходот на краш тестот.... Шо мислите вие?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #260 на: 25 Мај 2013, 10:34:36 am »
Само нешто не ми е јасно. Во моментот на кочење тежиштето на колата се менува, се пренесува напред, предницата се доближува пониско до земјата (ако има кочење нели). А на ЕуроНКАП колите се движат без кочење и истото не се случува што мислам дека го менува и исходот на краш тестот.... Шо мислите вие?

Сигурно дека прави разлика, ебем ли га ваљда мислеле на тоа кога ги дизајнирале тие „ударачите“ или како-више-се-викаат-на-мајка-им

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #261 на: 25 Мај 2013, 10:36:16 am »
Не гледам како компензираат за разликите во ударите во реален живот и во лабораториски услови.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #262 на: 25 Мај 2013, 10:48:04 am »
Не гледам како компензираат за разликите во ударите во реален живот и во лабораториски услови.

сигурно дека лабораториските услови никогаш нема 100% да кореспондираат со реалноста, но и оној помал или поголем дел во кој што ЌЕ кореспондираат - кумулативно спасува многу животи.

Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #263 на: 25 Мај 2013, 10:52:55 am »
Баш сакам да видам како на краш тест се плеска некоја кола во тие ѕидовите во лабораториите на Ncap со 200km/h.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #264 на: 25 Мај 2013, 10:53:22 am »
Никогаш не може и нема да биде исто, можеби и не им одговара на прозиводителиве да биде исто кој знае?

Тоа ти е исто како што во лабораториски идеални услови еден модерен турбо бензински мотор троши просечно 6,5 литри гориво, а во реалноста 12 !

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #265 на: 25 Мај 2013, 10:56:46 am »
Или турбо дизел, кој во лабораториски услови при 100км/ч троши 3,1л а во реалност троши 19.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #266 на: 25 Мај 2013, 11:00:47 am »
Да има разлика и кај нив само што не е толкава односно е куди-камо поблиска реалната потрошувачка до фабрички декларираната !

А 19 ни турбо бензинец не троши во реалност а не па дизел, тоа само Спарк може да потроши толку, ако му е дупнат резервоарот ! ;D




Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #267 на: 25 Мај 2013, 12:39:11 pm »
Никогаш не може и нема да биде исто, можеби и не им одговара на прозиводителиве да биде исто кој знае?

Тоа ти е исто како што во лабораториски идеални услови еден модерен турбо бензински мотор троши просечно 6,5 литри гориво, а во реалноста 12 !

Dzabe se spori tuka ima Zakoni na Termodinamika.. Benzin se znae pravat pravat i pravat dobivaat max 5% poekonomicen motor i posle kompenziraat vo slednata generacija so +5% na tezinata na voziloto i se dobiva marketinski trik na reklama a vo realnost trosi i povekje od prethodniot model.
I na toa dodadi planned obsolescence (odnosno planirano ostaruvanje) i vidi sto ke dobies. WELCOME TO THE MATRIX where BANK IS THE MAIN CHURCH.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #268 на: 25 Мај 2013, 15:17:55 pm »
Баш сакам да видам како на краш тест се плеска некоја кола во тие ѕидовите во лабораториите на Ncap со 200km/h.

eве друже... спешл едишн краш тест со 200 км на час во зид...


ништо не остана здраво... ама баш ништо, освен можеб задните тркала т.е. бандажите...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #269 на: 25 Мај 2013, 23:02:08 pm »
vo posledno vreme pocnaa da pravat testovi so promasuvanje na stranicnite rogovi kako sto postirase simo so mituto, kade se nanesuvaat pogolemi ostetuvanja na vozilata....