Автор Тема: VW Polo 6n - Проблем со палењето  (Прочитано 6025 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20632
Одг: VW Polo 6n - Проблем со палењето
« Одговори #15 на: 13 Јануари 2015, 00:34:22 am »
Епа честито, испадна да е истото као со фамилијарната ни бивша Ибица :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: VW Polo 6n - Проблем со палењето
« Одговори #16 на: 13 Јануари 2015, 00:44:06 am »
Абе на око сите се исправни  ;D ама дали функционираат тоа е друга работа .....добро е ако испадне да е тој сензор со лесно ќе го решиш проблемот .

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20632
Одг: VW Polo 6n - Проблем со палењето
« Одговори #17 на: 13 Јануари 2015, 00:46:31 am »
Кај мене тоа беше проблем, кој по промената на сензорот успешно се реши. Верувам дека и кај него ќе биде така.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен igorjos

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 13
Одг: VW Polo 6n - Проблем со палењето
« Одговори #18 на: 13 Јануари 2015, 08:36:31 am »
Промената успешна еве сабајлето на прва запали, 1100rpm дури загреа после си дојде на 900 :) пали вози :) фала ви на сите уште еднаш.

Отсутен Ford_Sierra

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 107
  • Sierra_86
Одг: VW Polo 6n - Проблем со палењето
« Одговори #19 на: 13 Јануари 2015, 20:35:49 pm »
Во суштина термостатот (термо-прекидачот) и сензорот за температура тука ти се едно исто,
Добро штом се решил проблемот со малку, нелиии.... Ама да ти кажам ако мислиш дека термостатот и термо-прекидачот се едно исто се лажеш. Термостатот има улога на одредена температура на антифризот да отвори или затвори, додека термо-прекидачот има улога на одредена температура на антифризот или течноста што ја користиш за ладење на моторот да ја вклучи односно исклучи перката(вентилаторот) на хладникот и секогаш се наоѓа после термостатот...
Едит Термостат е исто што и сензор ДА.
« Последно менување: 13 Јануари 2015, 20:52:37 pm Ford_Sierra »

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7054
  • хаУс мајстор
Одг: VW Polo 6n - Проблем со палењето
« Одговори #20 на: 14 Јануари 2015, 01:06:44 am »
Промената успешна еве сабајлето на прва запали, 1100rpm дури загреа после си дојде на 900 :) пали вози :) фала ви на сите уште еднаш.
Уште поарно и поевтино.Битно се среди :)