Не бил дихтунгот, главата била, никој не рамни дихтунзи на машина а ни рачно.Се работи за нов дихтунг, кој беше продуван после 1 час работа на моторот, после рамнење на главата заради прегреаност.Меѓутоа после тоа беше рамнет и блокот со туширање, како и главата која после рамнењето на машина покажа 5 стоти отстапување баш на местото каде што и е пробиен дихтунгот.
Машините за рамнење после многу употреба, знаат да создаваат вибрации, како и да не се тотално паралелни со подножјето.Си има одреден број на работни часови после кои треба да се изврши баждарење на машината, но никој тоа не го прави, а изгледа и нема кој, а можеби и има кој, ама треба да дојде од некаде далеку,па треба добро да се плати.
И покрај сите денешни технологии од областа на акустиката, клавирите за врвните пијанисти ги штимаат мајстори-штимери, не оди тоа машински.