Автор Тема: Тушер  (Прочитано 3847 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Тушер
« на: 17 Септември 2011, 14:21:02 pm »
Една ретка професија, без која во поправките на прегреаните мотори не се може.
Постапката се вика туширање, не знам зошто, а професијата тушер.
Ги рамни главите и блоковите, она што и некои современи машини не го прават со таква прецизност.










Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Тушер
« Одговори #1 на: 22 Септември 2011, 16:36:11 pm »
Ова со некое мастило поминуваш, и рамниш ?

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Тушер
« Одговори #2 на: 22 Септември 2011, 19:39:12 pm »
На рамна (идеално) плоча се нанесува специјална боја и се трие од површината од блокот или главата.Сите површини зафатени со боја, штрчат и треба да се симнат.Операцијата се повторува неколку пати, додека скоро целата површина не биде зафатена со боја.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Тушер
« Одговори #3 на: 22 Септември 2011, 21:25:39 pm »
И овај рачно ќе ја израмни главата од моторот подобро од алатна машина??? No way not today...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Тушер
« Одговори #4 на: 22 Септември 2011, 21:54:49 pm »
Па претходно беше на машина и  го издува дихтунгот меѓу третиот и четвртиот цилиндер.




Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Тушер
« Одговори #5 на: 22 Септември 2011, 22:26:36 pm »
Па шо барал дихтунгот на машина таму оди гола глава... Ама неисе така нека биди
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Тушер
« Одговори #6 на: 22 Септември 2011, 22:42:12 pm »
Па зашто го дуе, помегу 3 и 4 ???

Мислиш, дека е крива, или јака компресија ?

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Тушер
« Одговори #7 на: 22 Септември 2011, 22:43:30 pm »
Не бил дихтунгот, главата била, никој не рамни дихтунзи на машина а ни рачно.Се работи за нов дихтунг, кој беше продуван после 1 час работа на моторот, после рамнење на главата заради прегреаност.Меѓутоа после тоа беше рамнет и блокот со туширање, како и главата која после рамнењето на машина покажа 5 стоти отстапување баш на местото каде што и е пробиен дихтунгот.
Машините за рамнење после многу употреба, знаат да создаваат вибрации, како и да не се тотално паралелни со подножјето.Си има одреден број на работни  часови после кои треба да се изврши баждарење на машината, но никој тоа не го прави, а изгледа и нема кој, а можеби и има кој, ама треба да дојде од некаде далеку,па треба добро да се плати.
И покрај сите денешни технологии од областа на акустиката, клавирите за врвните пијанисти ги штимаат мајстори-штимери, не оди тоа машински.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Тушер
« Одговори #8 на: 22 Септември 2011, 23:02:12 pm »
Добар, одговор...

клавирите за врвните пијанисти ги штимаат мајстори-штимери, не оди тоа машински...

Така е мајсторе...

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Тушер
« Одговори #9 на: 22 Септември 2011, 23:04:46 pm »
Да така е.... но само за клавирите :) а дека ова чиче ќе корегира рачно пет стоти дел - тоа во рубрика верувале или не :)
« Последно менување: 22 Септември 2011, 23:08:00 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Тушер
« Одговори #10 на: 23 Септември 2011, 08:16:53 am »
Верувале или не, после корекцијата(туширањето) и монтирање на нов дихтунг, моторот си работи без проблеми, а дихтунгот се уште не е пробиен. Немогуќе.. ???
« Последно менување: 23 Септември 2011, 08:18:35 am marsher »

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Тушер
« Одговори #11 на: 23 Септември 2011, 09:23:22 am »
Некои работи едноставно немаат логика :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тушер
« Одговори #12 на: 23 Септември 2011, 12:28:24 pm »
Ova moze da vrsi rabota na nekoi postari avtomobili...... na ponovite kade se odi delcinja od mm .....iskreno ne mi se veruva.........
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Тушер
« Одговори #13 на: 23 Септември 2011, 15:08:14 pm »
На што се заснова верувањето ?
Дихтување си е дихтување, притисоците што делуваат се исти, дали се работи за постаро или поново возило.
Намерата ми беше да ве запознам со една ретка професија, која во пракса функционира, не само во мојата струка, тушери користат и други професии.
Се извинувам што сакав да ви го збогатам сознанието со една ваква „невозможна професија“.
Грешката нема да си ја повторам повеќе.
« Последно менување: 23 Септември 2011, 21:38:01 pm marsher »

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: Тушер
« Одговори #14 на: 23 Септември 2011, 15:24:00 pm »
Јас верувам и би сакал пак да споделиш со нас вакви професии