Автор Тема: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V  (Прочитано 133691 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #120 на: 21 Септември 2011, 13:22:59 pm »
Лошо објаснуваш... не те разбрав, што сакаш да кажеш...


Ако колата ти е запалена и не е во лер мора да е во брзина, и нема да можеш да слушнеш дали бучи или не друк лагерот... А во лер ако е при стиснат кумплунг, лагерот ја притиска потисната... и нема да има бучење, а ако ти е пуштена ногата тој треба да бучи/зуе...

Отсутен Vlado

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #121 на: 21 Септември 2011, 17:33:31 pm »
Кај другарче на про цидот кумплугот е исто мнгоу тежок и во возење се слуша ко цвичење нешто малку подстегниго кумплугот милиметарски и запира цичењето.
Сузуки Свифт 1.3

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #122 на: 21 Септември 2011, 18:17:23 pm »
treba da se podmacka nepristupacno e

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #123 на: 21 Септември 2011, 18:25:02 pm »
treba da se podmacka nepristupacno e


+1 Ко што ти вика Нуме, не е можно... за да го подмачкаш ке треба мењач да вади... а многу работа е тоа...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #124 на: 21 Септември 2011, 18:33:18 pm »
Кај другарче на про цидот кумплугот е исто мнгоу тежок и во возење се слуша ко цвичење нешто малку подстегниго кумплугот милиметарски и запира цичењето.
Џими да не ти се вика другарот,со бел ПроСид....извињавам се за ОТ
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Vlado

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #125 на: 21 Септември 2011, 18:48:33 pm »
Кај другарче на про цидот кумплугот е исто мнгоу тежок и во возење се слуша ко цвичење нешто малку подстегниго кумплугот милиметарски и запира цичењето.
Џими да не ти се вика другарот,со бел ПроСид....извињавам се за ОТ

Да да иначе, јас тебе те знам (сликата од ко ја поставе ми текна) на лукоил ко застана со Џими почетокот на летото беше, и јас бев со него кај што јадевме. :)
Сузуки Свифт 1.3

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #126 на: 21 Септември 2011, 18:49:43 pm »
Кај другарче на про цидот кумплугот е исто мнгоу тежок и во возење се слуша ко цвичење нешто малку подстегниго кумплугот милиметарски и запира цичењето.
Џими да не ти се вика другарот,со бел ПроСид....извињавам се за ОТ

Да да иначе, јас тебе те знам (сликата од ко ја поставе ми текна) на лукоил ко застана со Џими почетокот на летото беше, и јас бев со него кај што јадевме. :)
;) ;D ;D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #127 на: 21 Септември 2011, 19:50:30 pm »
Ајде пак ОТ. Инаку убаво е објаснато, но еве по детално:



Колата е запалена и загреана после возење. Застануваш и ја вадиш од брзина (лер) и не гибаш ништо и се слуша малце штракање. Ако се притисни кумплунгот, штракањето исчезнува а кога ќе го пуштиш, пак се враќа. Е сега понекогаш штракањето исчезнува после пуштањето на кумплунгот, а при следното притискање/пуштање повторно да се појави
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #128 на: 21 Септември 2011, 19:59:56 pm »
Ајде пак ОТ. Инаку убаво е објаснато, но еве по детално:



Колата е запалена и загреана после возење. Застануваш и ја вадиш од брзина (лер) и не гибаш ништо и се слуша малце штракање. Ако се притисни кумплунгот, штракањето исчезнува а кога ќе го пуштиш, пак се враќа. Е сега понекогаш штракањето исчезнува после пуштањето на кумплунгот, а при следното притискање/пуштање повторно да се појави

Можно е и федерите на ламелата да ти се отидени, имав еден таков случај мада тоа беше кај дизел со поголема километража. Кога ќе се оштетат симптомите се исти како кај тебе е сеа не знам кај тебе дали е двомасен замаец или пак ламела со федери, ако е до ова проблемот во првиот случај оправувањето е скапо во вториот е поевтино.

 Од тоа што пролистав на интернет набрзина утврдив дека ламелата ти е со федери можно е федерите да ја изгубиле еластичноста а тоа е последица од стартови или пуштање на кумплунгот наеднаш.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #129 на: 21 Септември 2011, 20:01:18 pm »
Сега до сервис не ја гибам, кога ќе отидам на сервис (во Фиат) ќе кажат дечките од таму. Што и да е се надевам нема да ме изгорат многу
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #130 на: 21 Септември 2011, 20:12:02 pm »
За ова ми беше муабетот изгледај го видеото ќе ти стане многу појасно, инаку ако има повеќе луфта се јавува тропање кога е ослободена педалата а моторот работи.


Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #131 на: 21 Септември 2011, 20:30:06 pm »
Шо е то е, да се направи поарно од да се остави (си велам)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #132 на: 21 Септември 2011, 20:35:16 pm »
Шо е то е, да се направи поарно од да се остави (си велам)

Најсигурно ќе се знае кога ќе се отвори мада мое мислење е дека се работи за федерите на ламелата, и се разбира најдобро е да се отклони.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #133 на: 21 Септември 2011, 20:43:06 pm »
ako ti tropa dodeka e ladna - zamaecot e
ako ne druk lagerot , ne pipaj smeni komplet koga ke rikne

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V
« Одговори #134 на: 21 Септември 2011, 23:43:09 pm »
Ајде пак ОТ. Инаку убаво е објаснато, но еве по детално:



Колата е запалена и загреана после возење. Застануваш и ја вадиш од брзина (лер) и не гибаш ништо и се слуша малце штракање. Ако се притисни кумплунгот, штракањето исчезнува а кога ќе го пуштиш, пак се враќа. Е сега понекогаш штракањето исчезнува после пуштањето на кумплунгот, а при следното притискање/пуштање повторно да се појави
секогаш е така,и дур не частиш немаш право на жалби,па макар не ламелата,и умот да почни да ти тропа,повели утре слободфен сум ке ја провериме  ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D