Некој некаде на форум напиша, а и по интернет има, дека иако добивката по тркало е неколку КГ, тоа треба да се мултиплицира по 3 (многу физика, мака ми е да објаснувам).
Фабричките бандаши тежат изгледа околу 12кг, јас тие што ги барам, да речиме дека се околу 8кг. (4х4 = 16кг заштеда во тежина но...16 х 4 = според математиката погоре доаѓа ефективно како колата да е полесна за 64кг (во возење).
http://www.team-bhp.com/forum/official-new-car-reviews/60626-fiat-grande-punto-test-drive-review-269.htmlМислење број 4026 - дечкото вика следно
Тестирале на некоај си кола 4 х 4 и 4 х 2 - разлика во тежина од 230 кг, што соодветно е 11.56% од вкупната тежина на возилото. Генерално, (0-100, 20-80 во трета и 40-100 во 4та) имаат доста големи добивки.
Потоа пресметале, теоретски, кај пунто 1.3 Мултиџет (75кс) кои би биле придобивките доколку на сите тестови се скини по 5%, исто колку и заштедата во тежина. Тука нивната заштеда е поинаку изведена, но вреди да се погледни.
Дали се исплати сето тоа или не?