прво и основно детектирајте каде е проблемот... без тоа џабе ке прјме муабет кој бренд и што да купиш...
за жал... во гаража кај боро, попладнево доенесен, има случај како твојов... сеат леон шакира едишн, со едвај 150.000 пројдени, прв газда, редовно сервисирано се, последен пат сам си купил каиши и затегачи (по избор за нај евтин понудувач) и ете го сега, откако му скинал ребраст каиш (овој мотор има 2 ребрасти, му пукнал тој од радилица до првата брегаста) на околу 4500 обртаи, во втора возел, боро го растура...најдовме струганици од каишот ребраст внатре во капачето од истиот. до сега детектирано:
извиткани сите 16 вентили, една брегаста и 2 клипа скршени... утре галавата иде на тестирање па ако е ок, ке се рамни а во полош случај ако не е ок, тогаш е прсната истата, и ке треба и глава да купи... знак на прашање е при тие обртаи и залет колку што ја имал моторот, колку е ок радилицата, со се клипњачите и летечите лагери... на човекот ке му дојде како ремонт да прави на моторот... нови клипови сите 4 па се мисли и за карики нови комплет, нови дихтунзи, рамнење глава, брусење и хилзнување на 2 цилиндри, нови вентили, гумици, брегаста... сака да си го зачува леонот... во полош случај ако одлучи само да го присреди ке му треба само вентили, дихтунг и клипови 2-половни и после ке го видите на пазар 3 од прв газда, редовно чуван... ам ане, овој ке го чува...
затоа не си играјте со изборот на каиши и затегачи.. барем немојте со ребрастиот... со тие другите и така и така...
значи не е тешко да одбереш што треба да купиш... совет ти е за ова за било што кога се работи за дел некој.. прогуглај по нетво, види кој бренд е прва уградња на твоето возило и тоа барај да купиш. се што е фабрички турено е сигурен избор, се друго се шпекулации и обесувања за муда...