Автор Тема: Zastava 750Le  (Прочитано 10757 пати)

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #15 на: 16 Ноември 2014, 00:42:19 am »
Кога ќе видам жолто фичо онака рефлексно ми се стегнува желудникот од страв и трауми! Леле што сум кркал со еден ваков жолтец!! 750ЛЕ беше и моето.... ццц... здравјето ми го зеде.
Моторот си е доволен ако е исправна... со добра каросерија треба да цепа и до 120...


Ти посакувам твоево да те служи безгрижно и долго, да си стасуваш кај ќе си тргнеш и да си собериш само убави спомени!
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13837
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #16 на: 16 Ноември 2014, 02:54:21 am »

55-60 коња од југовска 45ка мало сутра со работите што ги кажа
за 55 да се извадата треба еден куп преправки, грбави клипови обавезно, брегаста 280 најмалце, грана, карбуратор, поголеми вентили, други опруги, да се олесни отпорот на алтернатор и водна пумпа
Иначе ова моторче кога беше во на Баже фичото го возев 130 во треба со двајца луѓе и плус товар
А Дарко мислеше на дупли карбуратор а не на дупли опруги ;)


За да добиеш 55-60 коња треба многу работи да се препрат не е така лесно :)

Де де де...за 60+ коња, да можеби ова шо го наброја ама за 5 коња се добиваат лесно. Можам и со докази да покажам дека е лесно.
Малку фичовци има преправени на ваков начин и мерени на dyno па покажале 50+ КС?? Вие барем следите. Ни брегасти ни ѓаоли, ни клипови...

Добар мотор стандард, добар карбуратор и грани, зголемена компресија, убаво гориво (100-ка) ќе извади комотно над 50 коња. Не многу ама ќе има сигурно до 55 (да речеме 52 ако целпидлачите :D )

А тоа вие што викате со менување брегасти, не знам вентили, клипови со брегови тоа веќе е за сериозни КС преку 60...и тоа веќе се подразбира нема тука спорно. 5 коњи се ваѓаат од СИТЕ мотори без многу проблеми.

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #17 на: 16 Ноември 2014, 23:17:24 pm »
И моето ми го зимаше здравјето се додека не го разглобив целото и почнав со работа
абе како што викаш од издувна грана имаш околи 4кс +
Денес сменати четкици на алансер, и бензинска пунпа ставена од лада

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #18 на: 16 Ноември 2014, 23:28:47 pm »

55-60 коња од југовска 45ка мало сутра со работите што ги кажа
за 55 да се извадата треба еден куп преправки, грбави клипови обавезно, брегаста 280 најмалце, грана, карбуратор, поголеми вентили, други опруги, да се олесни отпорот на алтернатор и водна пумпа
Иначе ова моторче кога беше во на Баже фичото го возев 130 во треба со двајца луѓе и плус товар
А Дарко мислеше на дупли карбуратор а не на дупли опруги ;)


За да добиеш 55-60 коња треба многу работи да се препрат не е така лесно :)

Де де де...за 60+ коња, да можеби ова шо го наброја ама за 5 коња се добиваат лесно. Можам и со докази да покажам дека е лесно.
Малку фичовци има преправени на ваков начин и мерени на dyno па покажале 50+ КС?? Вие барем следите. Ни брегасти ни ѓаоли, ни клипови...

Добар мотор стандард, добар карбуратор и грани, зголемена компресија, убаво гориво (100-ка) ќе извади комотно над 50 коња. Не многу ама ќе има сигурно до 55 (да речеме 52 ако целпидлачите :D )

А тоа вие што викате со менување брегасти, не знам вентили, клипови со брегови тоа веќе е за сериозни КС преку 60...и тоа веќе се подразбира нема тука спорно. 5 коњи се ваѓаат од СИТЕ мотори без многу проблеми.


5 konja lesno mozes samo so turbo roletna da izvadis...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #19 на: 17 Ноември 2014, 12:00:08 pm »

55-60 коња од југовска 45ка мало сутра со работите што ги кажа
за 55 да се извадата треба еден куп преправки, грбави клипови обавезно, брегаста 280 најмалце, грана, карбуратор, поголеми вентили, други опруги, да се олесни отпорот на алтернатор и водна пумпа
Иначе ова моторче кога беше во на Баже фичото го возев 130 во треба со двајца луѓе и плус товар
А Дарко мислеше на дупли карбуратор а не на дупли опруги ;)


За да добиеш 55-60 коња треба многу работи да се препрат не е така лесно :)

Де де де...за 60+ коња, да можеби ова шо го наброја ама за 5 коња се добиваат лесно. Можам и со докази да покажам дека е лесно.
Малку фичовци има преправени на ваков начин и мерени на dyno па покажале 50+ КС?? Вие барем следите. Ни брегасти ни ѓаоли, ни клипови...

Добар мотор стандард, добар карбуратор и грани, зголемена компресија, убаво гориво (100-ка) ќе извади комотно над 50 коња. Не многу ама ќе има сигурно до 55 (да речеме 52 ако целпидлачите :D )

А тоа вие што викате со менување брегасти, не знам вентили, клипови со брегови тоа веќе е за сериозни КС преку 60...и тоа веќе се подразбира нема тука спорно. 5 коњи се ваѓаат од СИТЕ мотори без многу проблеми.

Убаво кажа Мики ама ти викаш за југовска 45ка која нема ни 40 коња
Да правиме муабет за 100.GL истиот мотор ама фиатов, тој може да се направи до 60 без многу проблеми
Конктертно во црвеното фичо имам таков мотор и со преправките кои ги имам правено има 58

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13837
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #20 на: 17 Ноември 2014, 14:45:31 pm »
Епа затоа сите бараат А112 :D

Него од Fiat 127 не е подобар или исто е?

Или можи од Чинквеченто...

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #21 на: 17 Ноември 2014, 20:13:55 pm »
100gl e od 127. Samo prvata serija imaat 47ks + glava 1000GBC dobivash 52 i na toa stavadh dvogrli i grani i ete ti gi 55/56
A go spomna A112 imam takov ali za zal samo blok bez klipovi radilica i bregasta

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #22 на: 19 Ноември 2014, 20:53:21 pm »
Па сите што ми кажа подобро 850ка отколку 45ка и тоа од мн сум го слушнал...
иначе ако не го земев од базе ке барав од фиат 127 или сл..
Пецони А112 нели беше Абартов?? од 70кс???

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #23 на: 19 Ноември 2014, 21:04:00 pm »
Autobianchi A112 - It was offered with the OHV engine of 903 cc from the Fiat 850 capable of attaining 42 PS (31 kW).
Ова од википедија  :)

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #24 на: 19 Ноември 2014, 21:10:16 pm »
Ima mn vrsti na motori ima i od fiat 850,850sc i dr..

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #25 на: 19 Ноември 2014, 22:18:26 pm »
Autobianchi A112 моделот со 1050цц мотор имаше 70кс

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #26 на: 19 Ноември 2014, 22:38:24 pm »
Точно и исти е како 903
На бошим од србија црвеното има таков мотор ..

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #27 на: 20 Ноември 2014, 14:55:53 pm »
Autobianchi A112 - It was offered with the OHV engine of 903 cc from the Fiat 850 capable of attaining 42 PS (31 kW).
Ова од википедија  :)

кога се мисли на А112 се мисли само на 70 коња :)

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #28 на: 03 Декември 2014, 21:01:20 pm »


Еве две сликички од фичото.. го фати дождот за прв пат...

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2513
  • Дете Битолчанче
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #29 на: 03 Декември 2014, 21:27:50 pm »
Бандавчиња не најде, гледав едни кромадори за 4500 или бараш нешто друго ? :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D