Автор Тема: Zastava 750Le  (Прочитано 10872 пати)

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Zastava 750Le
« на: 11 Ноември 2014, 20:48:45 pm »
се работи за фичлак родено 1984год, го наследив од дедо ми, па прошлото лето го закрпив и го фарбав..
од лимарија има други крила и прагови... се гледа на сликите работев до гол лим на патосот...каде имаше корозија се средив..

од модификации има  седишта форд фиеста,спортско воланче ,обратомер и дополнителни иструменти , спуштено е напред со чукање на федерот + додадени уште 2платна , амортизерите напред се од пеглица задни, назад шпирали од пеглица амортизерите лада специјал, моторот беше  фабричкиот 750 но бев во план прво да ставам од југо 45ка,,па испадна друго и го купив од базе бе од велес 850ка+Средена глава на мотор (канали,вентили, дупли опруги и сл.) и издувна грана од фиат 850 4во1...

планови за понатаму,  дискови напред, други добри  бандажи, хомокинетички зглобови, ел.палање.. и да ги одлепам фолите од стаклата..



















Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3469
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #1 на: 11 Ноември 2014, 20:54:22 pm »
ОО баце добредојде и тука :D
Терај само даље, од плановиве за во иднина додади уште и, фарбање на хаубата во жолта боја. :P

Отсутен gnaum

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 179
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #2 на: 11 Ноември 2014, 22:09:25 pm »
Добре дојде убаво си поработил на фичлачево :D

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #3 на: 11 Ноември 2014, 23:22:18 pm »
Уште не си го увезел? па на цол го возиш, ќе ти го земат воа полицијава затоа што нема излез правено :) убаво средено, уште хаубата и бандажите :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #4 на: 14 Ноември 2014, 17:00:14 pm »
Poleka poleka ke bide se kako sto treba
eve uste nekoja slika...




















 8)
« Последно менување: 14 Ноември 2014, 17:56:18 pm Dame/pele »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #5 на: 14 Ноември 2014, 17:10:44 pm »
Според тебе колку коњчиња има? 40 ги доби барем?

Топ фичуле. Го знам.

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #6 на: 14 Ноември 2014, 17:59:37 pm »
Neznam tocno baze mi kazuvase okolu 40-42ks
Inace go imam vozeno do 140 a moze i uste mislam .. posto 3ta ide 100-110

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #7 на: 14 Ноември 2014, 18:04:56 pm »
Сосема доволно во оваа шасија. Понатаму стави му 45-ка ...ќе си ставиш двогрлен карбуратор, зголеми компресија, ако сакаш можиш полирање на усисни и издувни и ќе ги добиеш 55-60 коња.

Ако сакаш на забрзување со овој мењач, ако не стави си мењач од 850ка и бичи 100-ка без никаков замор.

Успат ќе треба и убаво ладење да му направиш. Главите на Југовицте се заебани ако немаат добро ладење.

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #8 на: 14 Ноември 2014, 21:51:21 pm »
Nema potreba od 45ka motor dovolno e i ovoj jak ako sakam i na ovoj mozam da mu stavam dvogrlen...
inace so 750ka menac e po startno ama nema krajna... so 850 imash povekje krajna brzina
razlikata od 850 i 45ka ti e vo klipovite samo kaj 850kata se 63mm a kaj 45kata 65mm...






Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #9 на: 14 Ноември 2014, 22:56:27 pm »
place glavava za dupli :) vidi so peconi da ti nabavi eden par i neka trosi gorivo :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #10 на: 15 Ноември 2014, 01:37:45 am »
Дарко има и дупли опруги ставено :) се е како што треба !
Еве едно клипче кога беше моторот уште кај базе
https://www.facebook.com/video.php?v=595584130452499&set=vb.419718468083340&type=3&theater

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #11 на: 15 Ноември 2014, 12:00:19 pm »
Сосема доволно во оваа шасија. Понатаму стави му 45-ка ...ќе си ставиш двогрлен карбуратор, зголеми компресија, ако сакаш можиш полирање на усисни и издувни и ќе ги добиеш 55-60 коња.

Ако сакаш на забрзување со овој мењач, ако не стави си мењач од 850ка и бичи 100-ка без никаков замор.

Успат ќе треба и убаво ладење да му направиш. Главите на Југовицте се заебани ако немаат добро ладење.

55-60 коња од југовска 45ка мало сутра со работите што ги кажа
за 55 да се извадата треба еден куп преправки, грбави клипови обавезно, брегаста 280 најмалце, грана, карбуратор, поголеми вентили, други опруги, да се олесни отпорот на алтернатор и водна пумпа
Иначе ова моторче кога беше во на Баже фичото го возев 130 во треба со двајца луѓе и плус товар
А Дарко мислеше на дупли карбуратор а не на дупли опруги ;)

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #12 на: 15 Ноември 2014, 13:15:48 pm »
пецони 45ката мн страда и на радалицата... а тоа за двогрлен е добра идеја... :)

Отсутен Боби Л.

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
  • I live my life a quarter mile at a time...
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #13 на: 15 Ноември 2014, 18:20:00 pm »
За да добиеш 55-60 коња треба многу работи да се препрат не е така лесно :)
https://www.youtube.com/watch?v=-Lc9QZqITc4
Брзината не е опасна,туку будалата шo седи зад воланот :)

Отсутен Dame/pele

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Zastava 750Le
« Одговори #14 на: 15 Ноември 2014, 19:29:26 pm »
Доволен е и овој мотор...тоа не е за трки.. ипак стара кола е...треба да уживаш во вожња