па затвори вентил на боцата... многу поедноставно е одошто да чекаш да потрошиш цела боца. мада мислам (всушност сигурен сум) дека нема врска тоа, затоа што мапите за на бензин се во бензинскиот компјутер, а плинскиот компјутер чита податоци од бензиснките дизни. кога плинскиот компјутер ке префрил на бензин, само го враќа во состојба моторот, како што бил пред да се тури плин, односно, кога работи на плин, го лаже бензинскиот компјутер дека работи на бензин...
проблемот доаѓа од мерењето на издувните гасови, со2 емисијата, раб. температура и еден куп други глупости, кои новите генерации на бензински компјутери ги пореметуваат, затоа што се слеф лрнинг системи... а нај главниот проблем за отчитување на бензинската мапа е затоа што истата е ресетирана додека е местен плинскиот уред... скоро секое возило, поради безбедност на истото, има минимум неколку саати откачен акумулатор додека се вградува уредот и поврзува, па сите податоци се бришат т.е. ресетираат.