Chill decki..
@fast4you:So ogled na tvoeto iskustvo i proekti , treba da znaes deka:
Retko koja (ili skoro niedna) Calibra Turbo vo radius od 1000 km ima izvadeno zdrava (fabricka) Garret turbina, funkcionalen 4x4 (fabricki) sistem, F28 originalen 6 stepen menuvac i originalen ( fabricki) motor vo besprekorna sostojba SAMO SO CEL DA BIDE TUNIRANA.
So drugi zborovi, poveketo tunirani Calibri vo bliska i dalecna okolina se so:
- motor od edna kola, staven vo skolka na 8 ili 16 ventilec
- fabricki motor so riknata turbina ...pa naknadno naracuvana aftermarket turbina
- FWD ili (kaj onie so poveke slobodno vreme) 4x4 sistem od druga Calibra ili drug avtomobil
- so drug menuvac ili f28 6 to stepen menuvac od druga Calibra...
So treti zborovi, put together sklapani koli kostaat 1000 evra da gi zemes...a ostanatite 5-6000 evra odat na gorenavedenite rezervni delovi koi avtomobilot trebalo da gi ima vo prv slucaj, za na kraj gordiot sopstvenik da se pofali deka opnal 5000 evra na tuning.
Niz Skopjevo ima dosta takvi primeri koi ne sakam da gi nabrojuvam.
Sto se odnesuva do sporedbata so tvoeto Audi dizel, steta sto go nemas...bidejki ke bese demantiran na sledniot sobir.
Barem so jaki dizeli dosega imam dovolno iskustvo.
