Автор Тема: Vw Mk1 1.6D Blue  (Прочитано 33397 пати)

Отсутен kikoMk1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 53
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #60 на: 04 Април 2015, 08:28:56 am »
Конечно ке кобитираше подот

прво со еталон 7200























Па уште една рака епоксиден























И кобитирано














Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #61 на: 06 Април 2015, 02:34:52 am »
Одлично, само напред. :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #62 на: 06 Април 2015, 07:58:32 am »
Ме интересира она силиконон што го ставате?
Еталон 7200.
Незнам како е на овој тип, ама ме интересира. На обичните силиконски лепила од задната страна пишува време на употреба, однодно го нанесуваш и има рецимо 18 месеци или 2 години време на користење. Значи за тие две години он е изложен, на ветер, мраз, дожд, сонце, температурни промени итн.
Дали и на овој нешто силично пишува?
Ако ја пишува истата работа, во тој случај мислам дека подобра варијанта за споевите би била жива гума. Ако сте работеле со таква работа.

Мада овде врз силиконов повторно е ставен прајмер, па кобит, така да и да испука силиконон, ке тера некое време додека да почне да влегува вода или прљавштини...
Сеедно, одлично е заштитена школкава од доле. :)
Секоја чест за трудот и работата.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен kikoMk1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 53
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #63 на: 06 Април 2015, 09:39:01 am »
Ме интересира она силиконон што го ставате?
Еталон 7200.
Незнам како е на овој тип, ама ме интересира. На обичните силиконски лепила од задната страна пишува време на употреба, однодно го нанесуваш и има рецимо 18 месеци или 2 години време на користење. Значи за тие две години он е изложен, на ветер, мраз, дожд, сонце, температурни промени итн.
Дали и на овој нешто силично пишува?
Ако ја пишува истата работа, во тој случај мислам дека подобра варијанта за споевите би била жива гума. Ако сте работеле со таква работа.

Мада овде врз силиконов повторно е ставен прајмер, па кобит, така да и да испука силиконон, ке тера некое време додека да почне да влегува вода или прљавштини...
Сеедно, одлично е заштитена школкава од доле. :)
Секоја чест за трудот и работата.

Баш не проверив дали има датум ама би требало да трае долго зошто е специјален за околу варорите

Отсутен singapur

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
  • http://www.youtube.com/watch?v=32AL7jrtAEs
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #64 на: 06 Април 2015, 11:26:48 am »
ко нов е сега   ;D

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #65 на: 06 Април 2015, 12:45:24 pm »
Ме интересира она силиконон што го ставате?
Еталон 7200.
Незнам како е на овој тип, ама ме интересира. На обичните силиконски лепила од задната страна пишува време на употреба, однодно го нанесуваш и има рецимо 18 месеци или 2 години време на користење. Значи за тие две години он е изложен, на ветер, мраз, дожд, сонце, температурни промени итн.
Дали и на овој нешто силично пишува?
Ако ја пишува истата работа, во тој случај мислам дека подобра варијанта за споевите би била жива гума. Ако сте работеле со таква работа.

Мада овде врз силиконов повторно е ставен прајмер, па кобит, така да и да испука силиконон, ке тера некое време додека да почне да влегува вода или прљавштини...
Сеедно, одлично е заштитена школкава од доле. :)
Секоја чест за трудот и работата.

Da razjasnime silikon i poliuretanska guma ne e isto....silikonot e lepilo i diht guma  koja vo sebe sodrzi silikonska kiselina koja nagrizuva boja,lak, metal zelezo  aluminium i vo golemi slucai e porozno i go zabrzuva procesto na skapuvanje....
Dihtot za spoevi e napraven od poliuretanska guma koja e odporna na voda,vlaga,Uv zraci ,toplina i ne sodrzi vo nejze silikonska kiselina.

Отсутен Боби Л.

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
  • I live my life a quarter mile at a time...
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #66 на: 06 Април 2015, 18:05:09 pm »
Тој Еталон 7200 можи да попушти ама овај од судало никогаш нема да попушти со гаранција :)
https://www.youtube.com/watch?v=-Lc9QZqITc4
Брзината не е опасна,туку будалата шo седи зад воланот :)

Отсутен pero sipino

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #67 на: 06 Април 2015, 18:29:24 pm »
одлична работа голема желба да се направи позз само така продолжи

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #68 на: 06 Април 2015, 18:42:21 pm »
Da razjasnime silikon i poliuretanska guma ne e isto....silikonot e lepilo i diht guma  koja vo sebe sodrzi silikonska kiselina koja nagrizuva boja,lak, metal zelezo  aluminium i vo golemi slucai e porozno i go zabrzuva procesto na skapuvanje....
Dihtot za spoevi e napraven od poliuretanska guma koja e odporna na voda,vlaga,Uv zraci ,toplina i ne sodrzi vo nejze silikonska kiselina.

Незнам што е, не барав спецификации, затоа и прашав. Пошто го користите. Инаку силиконот односно дихтот од вурт, кој јас го користев за друга намена, фино си пишуваше дека е со рок на траење одкако ке се нанесе. Значи ако не е изложен на влијанија, ке трае и 10 години можда, но ако е под атмосверски влијанија има рок максимум 24 месеци. После тоа почнува да пука, да се одлепува итн итн...Затоа спомнав жива гума, како алтернатива...

Инаку за мене е непозната силиконска киселина искрено да ти кажам. До сега не сум слушнал за таква. Јес да бев на технолошки факс, имав предмети околу 10-тина хемии ама таква не сретнав.

Можда мислеше дека силиконите се полимерни соединенија на силициум кои се добиваат со кондензација на ортосиликатна киселина? Па и од таму киселина?
:)
Или пак силиконски лепак, ацетат, кој мириса на оцетна киселина? Итн итн...

И на кратко. Силиконите кои се слични со карактеристики како каучукот се со голем температурен дијапазон односно од -60 до + 200 и кусур степени, не реагираат ХЕМИСКИ, па заради тоа имаат широка примена...

Инаку како што рече, ова е полиуретанско лепило, практично повторно полимер, исто како и силиконот, со тоа што се добива од изоамини и алкохоли. Во некои случаеви се добиваат и од изоцијанати кои се смеси со соединенија во кои има активен атом на водород.

Како год, добро е да се знае, малку и ја да се присетам што беше и како беше, поминаа 15+ години одкако сум читал по нешто и за ова :)

Едноставно ме интересираше дали на самата опаковка пишува нешто налик тоа, односно време траење на производот.
:D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #69 на: 06 Април 2015, 19:32:26 pm »
Не постои силиконска киселина тачно сале,тоа ти е од мајсторски речник извадено.

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #70 на: 07 Април 2015, 01:44:46 am »
Тој Еталон 7200 можи да попушти ама овај од судало никогаш нема да попушти со гаранција :)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

sve moze da popusti ako loso i nepravilno go nanese,i ne e fintata kolku e toa tvrdo ili kolku jako ke zalepi,bitno e da e fleksibilno da ne puka,da ne se sobira i siri na toplo ili ladno,sum koristel i od wurth i od ppg i od drugi proizvoditeli po mene najdobro e etalonot i go preporacuvam na site a ako mislite deka gresam slobodno koristete sto sakate

Da razjasnime silikon i poliuretanska guma ne e isto....silikonot e lepilo i diht guma  koja vo sebe sodrzi silikonska kiselina koja nagrizuva boja,lak, metal zelezo  aluminium i vo golemi slucai e porozno i go zabrzuva procesto na skapuvanje....
Dihtot za spoevi e napraven od poliuretanska guma koja e odporna na voda,vlaga,Uv zraci ,toplina i ne sodrzi vo nejze silikonska kiselina.

Незнам што е, не барав спецификации, затоа и прашав. Пошто го користите. Инаку силиконот односно дихтот од вурт, кој јас го користев за друга намена, фино си пишуваше дека е со рок на траење одкако ке се нанесе. Значи ако не е изложен на влијанија, ке трае и 10 години можда, но ако е под атмосверски влијанија има рок максимум 24 месеци. После тоа почнува да пука, да се одлепува итн итн...Затоа спомнав жива гума, како алтернатива...

Инаку за мене е непозната силиконска киселина искрено да ти кажам. До сега не сум слушнал за таква. Јес да бев на технолошки факс, имав предмети околу 10-тина хемии ама таква не сретнав.

Можда мислеше дека силиконите се полимерни соединенија на силициум кои се добиваат со кондензација на ортосиликатна киселина? Па и од таму киселина?
:)
Или пак силиконски лепак, ацетат, кој мириса на оцетна киселина? Итн итн...

И на кратко. Силиконите кои се слични со карактеристики како каучукот се со голем температурен дијапазон односно од -60 до + 200 и кусур степени, не реагираат ХЕМИСКИ, па заради тоа имаат широка примена...

Инаку како што рече, ова е полиуретанско лепило, практично повторно полимер, исто како и силиконот, со тоа што се добива од изоамини и алкохоли. Во некои случаеви се добиваат и од изоцијанати кои се смеси со соединенија во кои има активен атом на водород.

Како год, добро е да се знае, малку и ја да се присетам што беше и како беше, поминаа 15+ години одкако сум читал по нешто и за ова :)

Едноставно ме интересираше дали на самата опаковка пишува нешто налик тоа, односно време траење на производот.
:D

Nabrzinka del od upatstvoto i namenata i sto sodrzi samoto lepilo
Citiram

Fleksibilan poliuretanski lepak i zaptivna masa sa širokim spektrom upotrebe.

Lepi i zaptiva : metal, bojene površine, drvo, kamen, beton i plastika (poliester i tvrdi PVC)
Stvrdnjava u prisustvu vlage,svrdnuta se može obraditi. MOže se prefarbati po stvaranju pokorice.
Ne  sadrži silikon. Stvrdnuta masa se može ukloniti samo mehanički.


Pisuva ne sodrzi silikon,koga se bara sretstvo koe sakas da ne ti nagriza boja ,metal,i da ne go ubrza procesot na korozija treba na sretstvoto da e naglaseno deka ne sodrzi silikon,i na istite sretstva koj ne sodrzat silikon nema odredena data na vremetraenje....
a koga ke otides kaj bilo koj prodavac posnabden na boi i lakovi ke treba da mu kazes baram diht guma koja ne sodrzi silikonska kiselina......
odnosno samite od prodavnicite mi go imat naznaceno toa i na toj nacin sum go naucil toj izraz.A inaku se dodeka ne se zeznav ne nauciv deka imalo razlika od silikon do silikon,lepev lajsni navrati so obicen silikon posle 5 meseci padnaa so se bojata a pod bojata imase korozija...... odkoga gi prelepiv so bezsilikonski lepak pominaa skoro 5 godini uste ne mrdnale.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #71 на: 07 Април 2015, 01:50:38 am »
Само полиуретан му е мајка,не само за лепење и за други ствари околу аутото.

Отсутен aleksandar_bt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 340
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #72 на: 07 Април 2015, 02:06:30 am »
Тој Еталон 7200 можи да попушти ама овај од судало никогаш нема да попушти со гаранција :)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Кај можи да се најди ваков во Битола?

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #73 на: 07 Април 2015, 09:07:51 am »
odnosno samite od prodavnicite mi go imat naznaceno toa i na toj nacin sum go naucil toj izraz.A inaku se dodeka ne se zeznav ne nauciv deka imalo razlika od silikon do silikon,lepev lajsni navrati so obicen silikon posle 5 meseci padnaa so se bojata a pod bojata imase korozija...... odkoga gi prelepiv so bezsilikonski lepak pominaa skoro 5 godini uste ne mrdnale.

Те сметам за паметен дечко, па затоа и ти ја објаснив разликата околу силикон и полиуретан, односно крајните продукти.
Едно е да има ацетат во лепилото а друго е да нема. Тоа е разликата, а не во силиконската киселина.
Дали мислиш дека силиконските капки кои ги користат жените за косата имаат силиконска киселина??? Или тоа е нешто друго?

Прочитај го мојот пост погоре и ке видиш дека со големи букви ти напишав дека силиконот не реагира ХЕМИСКИ со другите соединенија и заради тоа има широка примена.

Е сега. Околу болдираното во цитираниот текст.
Труди се да научиш нешто од книга, интернет, литература, не од полуписмени или неписмени продавачи.
Има тука на форумов по некој и што разбира малку, што од хемија, што од коли, итн итн.
Па можеш да го искористиш и нивното знаење :)

И ајде доста тупење околу гуми, силикони и слично, дајте некоја слика од тоа кантите што ги реставрирате
:D :D :D :D :D
jk.

p.s.
На времето додека некои од вас можда не биле родени, користев жива гума, наместо модерниов полиуретан, мада тоа е многу слично едно со друго, па траело со години и каде што било наполнето не попуштало.
Добро чистење, заштита, жива гума, заштита, кобит,пластобит сеедно и фарба.
Компресорот и пиштолот комплет со дизни ги продадов за 100 евра, така да никад не планирам такво нешто...Одкако го продадов 101-от, завршив со такви работи...Евентуално нешто ситно :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Боби Л.

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
  • I live my life a quarter mile at a time...
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #74 на: 07 Април 2015, 18:25:17 pm »
Тој Еталон 7200 можи да попушти ама овај од судало никогаш нема да попушти со гаранција :)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Кај можи да се најди ваков во Битола?

Го има кај мене на работа кошта 300 денари  овај е како гума шо сакаш прајму нема да попушти најчесто го користат за олуци мајсторите и никој досега се нема пожалено :)
https://www.youtube.com/watch?v=-Lc9QZqITc4
Брзината не е опасна,туку будалата шo седи зад воланот :)