Да ја освежиме малку темата...
Денес заменети двата плински филтри во Плинмонт Битола. Со старите поминав 21 000км па редно беше. Проверена и на компјутер и проверен антифризот.
Претходно добро измиена со шампонот од мафра и K2 BOLD за гумите и внатрешноста со правосмукалка и Diamant Plast Four за пластиките.
Пред месец дена наместени зимските гуми, пред околу 2 месеци изваден катализаторот и сменат амортизер на ауспух.
Од другите поважни работи во периодов шо измина е големиот сервис направен пред окоу 3 месеци. Ми изгореа 2 вентили (уште не знам кој беше проблемот) па морав да менвам, па наместо тие два, татко ми ги смени сите 16 и да е рает. Сменето беше уште и: сет ребраст каиш, водна пумпа, свеќици, диктон на деклата, семеинзи, масло Mobil 10w40 и маслен филтер, така речи комплет голем сервис. Кариките беа исто сменати оти на отворено знаеше да троши масло ако ја зназниш над 100-110. Битно сега е во ред (да чукнам во дрво), се понаша како скрос нова кола
гаражирана...
и посебно ме бендисва шо К2 BOLD ги прај и ги задржва гумите како нови