Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 420912 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #600 на: 21 Март 2013, 20:28:29 pm »
Ако де, јас само кажвам факти ти можиш да си земиш и нов гољф

Не сме ние криви што тргнаа во погрешна насока, али не се секирај друг Француз ќе ја преземе титулата ;)
Во каква погрешна насока, и кој е тој што ќе ја преземи титулата од Меган РС?

Добро го гледаше видеото, имаш прочитано нешто за новово Clio RS 200 или дека е Renault автоматски е најдобро? Новото Clio е поумерено за да опфати поголема целна група на купувачи, а не е толку Hard Core како претходниот модел, кој беше вистински градски тркач. Clio e различна класа со Megane, а тој е сеуште на прво место во негова категорија.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #602 на: 21 Март 2013, 22:57:32 pm »
Мини Хеч е Клиото,а Меганот е Хеч
Компакт, Ситикар штознам... Ама не е хеч.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #603 на: 21 Март 2013, 23:14:26 pm »
Мини Хеч е Клиото,а Меганот е Хеч
Компакт, Ситикар штознам... Ама не е хеч.

Секоја кола со пресечен г'с е хеч. Како што има караван и седан во повеќе класи така важи и за хеч. Тоа е тип на каросерија, нема везе со класа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #604 на: 21 Март 2013, 23:16:43 pm »
Хот Хеч неможе да биде, ок?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3665
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #605 на: 21 Март 2013, 23:21:59 pm »
Хот Хеч неможе да биде, ок?

Wait what?

Секоја кола која има 5-та врата е хеч.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #606 на: 21 Март 2013, 23:25:03 pm »
Megan i Klio se konkurenti za Hot hec!?!? Aman breeeeee...

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #607 на: 21 Март 2013, 23:27:10 pm »
MINI hot hatches

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #608 на: 21 Март 2013, 23:29:06 pm »
Секако дека може :)

Цитат
Hot hatch (shortened from hot hatchback) is a high-performance derivative of a car body style consisting of a three- or five-door hatchback automobile.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_hatch

Цитат
You select Sport – this is a hot hatch, after all – and register a rise in the idle speed of the modified 1.6-litre Nissan Juke Nismo engine. A light glows green within the instruments and the words 'sport' and 'Renaultsport' illuminate, as if to underline the point.
http://www.autocar.co.uk/car-review/renault/clio-renaultsport/first-drives/renault-clio-renaultsport-200-turbo-first-drive-re

Цитат
The search for a small hot hatch hero continues as Peugeot and Renault wade in with new contenders
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/208756/peugeot_207_gti_v_renaultsport_clio_197_r27.html

Цитат
Citroen makes its first hot hatch in years. We pitch the DS3 turbo against rivals from Renault, Mini and Abarth
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/256822/citroen_ds3_v_renaultsport_clio_200_v_mini_cooper_s_v_abarth_500.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #609 на: 21 Март 2013, 23:35:59 pm »
С-вашта.



Мини Хор Хеч. That is the best I can do.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6728
  • French diamond
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #610 на: 21 Март 2013, 23:50:14 pm »
Ако де, јас само кажвам факти ти можиш да си земиш и нов гољф

Не сме ние криви што тргнаа во погрешна насока, али не се секирај друг Француз ќе ја преземе титулата ;)
Во каква погрешна насока, и кој е тој што ќе ја преземи титулата од Меган РС?

Добро го гледаше видеото, имаш прочитано нешто за новово Clio RS 200 или дека е Renault автоматски е најдобро? Новото Clio е поумерено за да опфати поголема целна група на купувачи, а не е толку Hard Core како претходниот модел, кој беше вистински градски тркач. Clio e различна класа со Megane, а тој е сеуште на прво место во негова категорија.
Уште да знаеше шо сакаш да кажиш со постот? Пошто јас појма немам што сакаш да ми објасниш...или сакаш да кажиш дека со тоа што целат на поголема група на купувачи отишле во погрешна насока?



clioto е 1.6 турбо тојотата е 2.0 атмо
Ова ептен, ептен го изумив.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #611 на: 22 Март 2013, 00:55:43 am »
Уште да знаеше шо сакаш да кажиш со постот? Пошто јас појма немам што сакаш да ми објасниш...или сакаш да кажиш дека со тоа што целат на поголема група на купувачи отишле во погрешна насока?

Значи новото Clio RS е направено само со 5 врати, има помека суспензија, бавен дигитален брзиномер и бавен менувач со дупла спојка, со цел да може да се користи и надвор од тркачките патеки, уствари нуди компромис како што е Golf GTI. Постариот модел беше направен само да понуди забава при брзо возење во што навистина успеа. Да беше толкав фан на Renault како што се претставуваш, сега ќе ги знаеше овие работи! BTW потписот ти е од тест што јас го цитирав на форумов, затоа немој да се правиш дека не знам што зборам ;)

Цитат
While the outgoing Clio RS was an example of an extreme hot-hatch, this new car is a milder proposition. It’s classier to look at and more generously appointed inside, while the new engine’s thump of torque makes accelerating out of bends easier and the new gearbox allows you to concentrate on enjoying the car’s excellent chassis. It’s a much better all-rounder now, and will appeal to more people more of the time, but die-hard fans of the old model might need to get their fun elsewhere.
http://www.autoexpress.co.uk/renault/clio/63162/new-clio-renaultsport

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/288613/2013_renaultsport_clio_200_turbo_review_and_pictures.html

http://www.autocar.co.uk/car-review/renault/clio-renaultsport/first-drives/renault-clio-renaultsport-200-turbo-first-drive-re

http://www.autoexpress.co.uk/renault/clio/63172/renaultsport


Сакав за некое време кога ќе излезе најновиот трет конкурент да отворам посебна тема за најдобар Мини Хот Хеч и таму да ги правиме овие муабети, но кога ќе дојде тоа време ќе ги замолам модераторите да ги префрлат таму муабетиве.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6728
  • French diamond
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #612 на: 22 Март 2013, 01:06:57 am »
 ;D ;D Браво, ретко кој ова го знај. Ти си тој вистински фан. Туку не кажа кој Француз ќе ја превземи титулата од Меган? Клиото?


Можи, ама не ова постоечкото.

Renault Clio RS Williams za 2014. godinu за ова ќе видиме.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #613 на: 22 Март 2013, 01:11:25 am »
;D ;D Браво, ретко кој ова го знај. Ти си тој вистински фан. Туку не кажа кој Француз ќе ја превземи титулата од Меган? Клиото?

Јас сум фан на се што е брзо и забавно за возење, не ме интересира од кој бренд е моделот. Реков можеби, тоа важеше за Clio-то, зошто тоа беше најдобар Mini Hot Hatch со претходната генерација, а Меганот сега за сега во неговата класа сеуште се држи на врвот.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6728
  • French diamond
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #614 на: 22 Март 2013, 01:17:39 am »
Добро, ама за бавен менувач не се сложвам. Еве го времето на менување на некои супер автомобили.

Ferrari 360 Challenge Stradale & Ferrari F430: 150 ms[2]
Enzo Ferrari: 150 ms[2]
Ferrari FXX: Under 100 ms[4]
Mercedes-Benz SLS AMG: 100 ms[2]
Nissan GT-R R35: 100 ms
BMW M3 E92 with M-DCT: 80 ms[2]
Ferrari 430 Scuderia & FXX Evoluzione: 60 ms[2]
Bugatti Veyron (Direct Shift): 8 ms[2]
Alfa Romeo Mito & Alfa Romeo Giulietta (2010) Dual Dry Clutch Transmission TCT: 8 ms[5]

EDC менувачот на Clio 4 RS, во Race mod менува брзини за 150мс. Па види ти колку е бавен. И да
Od starta ce biti dostupne dve verzije sasije, Sport (standardna) i Cup (ostrija). Potonja ce biti cvrsca za 15% i niza 5 mm.