Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 463204 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2985 на: 15 Февруари 2021, 16:06:36 pm »
@vlatko.klp @Luki Junior @velestrumf еве нека пишат дали можат да си дозволат нова кола кола со јак мотор. Значи збориме ГТИ, РС3 и нагоре.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2986 на: 15 Февруари 2021, 16:08:41 pm »
@vlatko.klp @Luki Junior @velestrumf еве нека пишат дали можат да си дозволат нова кола кола со јак мотор. Значи збориме ГТИ, РС3 и нагоре.

Јас реплицирав на Мазда CX-30 2.5 Турбо, значи нормални коли само наместо со 100-120кс како што ги возиме во Европа, со 200кс што ги возат Американците, не на ГТР, РС3 и слично, незнам каде ги најде вие коли во муабетот погоре. Ни во Америка нормален човек не вози GT3, GTR а камо ли па нагоре. Разграничи малце со темиве и возилава.

П.С. Luki Junior има и BMW Alpina B3 Touring ама го нема представено :D
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2987 на: 15 Февруари 2021, 16:21:10 pm »
@vlatko.klp @Luki Junior @velestrumf еве нека пишат дали можат да си дозволат нова кола кола со јак мотор. Значи збориме ГТИ, РС3 и нагоре.

Јас реплицирав на Мазда CX-30 2.5 Турбо, значи нормални коли само наместо со 100-120кс како што ги возиме во Европа, со 200кс што ги возат Американците, не на ГТР, РС3 и слично, незнам каде ги најде вие коли во муабетот погоре. Ни во Америка нормален човек не вози GT3, GTR а камо ли па нагоре. Разграничи малце со темиве и возилава.

П.С. Luki Junior има и BMW Alpina B3 Touring ама го нема представено :D

Pa CX30 би било некаде во цена со Голф ГТИ кај нас. Нова Б3 има?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2988 на: 15 Февруари 2021, 16:28:21 pm »
GTI е Голф, RS3 е Ауди, ни едното, ни другото немаат врска со GT3 (Porsche) или GTR (Nissan).

Може да си дозволиш, ако се решиш да живееш само за колата (зависно од примањата нели), и да се курчиш до кај ти стига т.е. да возиш GTI / RS3 / слично, и интензивно да си присутен на фејсбуци, инстаграми и слично, додека истовремено се лишуваш од поедноставните благодети во животот, ги броиш парите после секое пазарење во најевтиниот маркет, и (квази) едвај врзуваш крај со крај. Ама битно возиш јака кола, или „џипо“ или слично.

Некој спомна дека сѐ е до приоритетите, и апсолутно се согласувам.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2989 на: 15 Февруари 2021, 16:28:59 pm »
F31 Мислам. Па да, се слагам деак би било како со цена на ГТИ и се слагам дека колите се безвезално прескапи во Европа споредено со УСА. Ама дека кај нас се возат слаби мотори зoшто е така останато од времето кога ни кажувале 100кс дека се доволни е исто така вистина. Како и да е, браво за Американците во тој поглед. Си уживаат во возењето со убави мотори.

П.С. Сум згрешил горе ми префрлила централата на Поршиња и Нисани, затоа пишав така. Инаку ГТИ мислам може да вози ако некој реши во Германија, секако како што реков приоритети....
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2990 на: 15 Февруари 2021, 16:42:59 pm »

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2991 на: 15 Февруари 2021, 18:10:19 pm »
GTI е Голф, RS3 е Ауди, ни едното, ни другото немаат врска со GT3 (Porsche) или GTR (Nissan).

Може да си дозволиш, ако се решиш да живееш само за колата (зависно од примањата нели), и да се курчиш до кај ти стига т.е. да возиш GTI / RS3 / слично, и интензивно да си присутен на фејсбуци, инстаграми и слично, додека истовремено се лишуваш од поедноставните благодети во животот, ги броиш парите после секое пазарење во најевтиниот маркет, и (квази) едвај врзуваш крај со крај. Ама битно возиш јака кола, или „џипо“ или слично.

Некој спомна дека сѐ е до приоритетите, и апсолутно се согласувам.
Па жив ли си, добри ли сте?

Само на прозивање се појавуваш на форумов :)

Има ли место и за нас у таа Њемачка? Преку ... Од паламудење овфека, те снегот зашто не го исчистиле, те платите зашто биле толкави, те здравството не го бивало.... А никој не се симнал снег да исчисти ни пред зграда, се седи на работа у 80% од што мора до 4 саат, исто 80% директори све на минималац.... Далеку дека тие што треба да работат со народни пари се саглам, ама некад мора и од себе да почнеме да го менуваме општеството, ако сакаѓе нормално.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2992 на: 15 Февруари 2021, 18:18:47 pm »
F31 Мислам. Па да, се слагам деак би било како со цена на ГТИ и се слагам дека колите се безвезално прескапи во Европа споредено со УСА. Ама дека кај нас се возат слаби мотори зoшто е така останато од времето кога ни кажувале 100кс дека се доволни е исто така вистина. Како и да е, браво за Американците во тој поглед. Си уживаат во возењето со убави мотори.

П.С. Сум згрешил горе ми префрлила централата на Поршиња и Нисани, затоа пишав така. Инаку ГТИ мислам може да вози ако некој реши во Германија, секако како што реков приоритети....
Дур живеев во америка година дена во фамилијата имавме две коли со по 200кс и ќе бидам искрен, веројатно јас бев единствениот кој што колите ги стискаше малце повеќе од 3.000 обртаи :D. Исто така беше прв пат каде што другар ми даде да го повозам неговиот субару сти, и тогаш сфатив што значи да имаш кола со огромно турбо  :D.

Да, одлично беше да возиш нормално ауто со 200кс но во реалноста сосема небитно. Начинот на возење таму е многу порекалсиран него во европа, помалце нервози, помалце претекнувања, све е некако по-искулирано. Како да возиш во успорена снимка во споредба со било која држава во Европа. Така да, многу фајде од нивните автомобили со многу КС нема реално. Таму на нив им е важно да забрзаш од 30 на 60 милји на час кога се уклучуваш на автопат и тоа за нив е репер дали некоја кола е брза или не. И после на темпомат и шибај. Поради големите, широки патишта јас мислам автоматски се ствара помала нервоза во сообраќајот и нема потреба некој да се курчи цело време да претицува некој. Во европа све е некако стуткано, потесно и се бара некоја слобода да се канализира таа фрустрација со повеќе КС :)

Нема ништо лошо да имаш многу кс, да се разбереме :). И таму веќе почнаа да се возат големи коли и џипишта со помала кубикажа и турбо.


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4768
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2994 на: 15 Февруари 2021, 21:43:54 pm »
Може човек да си дозволи јаки и брзи коли и во Западна Европа без некое особено напрегање или стискање со најнормална работа.
На пример ГТИ/и30Н/Октавија РС/Фокус СТ се наоѓаат на ново за околу 26-30к евра. 3ка 330и/А4ка/ц300 за околу 35к-38к евра на ново. Поголем проблем кај брзите коли е поскапото осигурување, ама и тоа не е проблем ако имаш добар агент или добра компанија.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1880
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2995 на: 15 Февруари 2021, 22:21:13 pm »
Цитат: Sase_91
П.С. Luki Junior има и BMW Alpina B3 Touring ама го нема представено :D


Оп оп оп, дали ќе бидеме удостоени со една слика да се пролигавиме 😁

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2996 на: 16 Февруари 2021, 11:36:57 am »
GTI е Голф, RS3 е Ауди, ни едното, ни другото немаат врска со GT3 (Porsche) или GTR (Nissan).

Може да си дозволиш, ако се решиш да живееш само за колата (зависно од примањата нели), и да се курчиш до кај ти стига т.е. да возиш GTI / RS3 / слично, и интензивно да си присутен на фејсбуци, инстаграми и слично, додека истовремено се лишуваш од поедноставните благодети во животот, ги броиш парите после секое пазарење во најевтиниот маркет, и (квази) едвај врзуваш крај со крај. Ама битно возиш јака кола, или „џипо“ или слично.

Некој спомна дека сѐ е до приоритетите, и апсолутно се согласувам.
Па жив ли си, добри ли сте?

Само на прозивање се појавуваш на форумов :)

Има ли место и за нас у таа Њемачка? Преку ... Од паламудење овфека, те снегот зашто не го исчистиле, те платите зашто биле толкави, те здравството не го бивало.... А никој не се симнал снег да исчисти ни пред зграда, се седи на работа у 80% од што мора до 4 саат, исто 80% директори све на минималац.... Далеку дека тие што треба да работат со народни пари се саглам, ама некад мора и од себе да почнеме да го менуваме општеството, ако сакаѓе нормално.


Арни, сполај ти, фала на прашање. Вие како сте?

Па да бидам искрен, да не ме прозваше Хесус, ќе си останев настрана, ама ете, да не бидам некултурен.

Еве и ние цела недела затрупани у снег бевме, фати и до кај -20 (што е нормално у Битола рецимо) ама па пусто не ми текна да се сликам со лопата, или да кукам по социјални мрежи како и зашто не ми го исчистиле снегот итн итн... Тоа е...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4020
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2997 на: 16 Февруари 2021, 11:45:57 am »
Може човек да си дозволи јаки и брзи коли и во Западна Европа без некое особено напрегање или стискање со најнормална работа.
На пример ГТИ/и30Н/Октавија РС/Фокус СТ се наоѓаат на ново за околу 26-30к евра. 3ка 330и/А4ка/ц300 за околу 35к-38к евра на ново. Поголем проблем кај брзите коли е поскапото осигурување, ама и тоа не е проблем ако имаш добар агент или добра компанија.

Kaj нас има 318и(за изненадување доаѓа со 2.0 моторот а не со 1.5) за 40к со М-Пакет :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2998 на: 16 Февруари 2021, 14:09:43 pm »
Брзо е, 1.0 турбо 155кс. 0-100 на видеото за 7.7 секунди,  до 160км/ч 18.8 што е одлична бројка!


Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1880
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2999 на: 16 Февруари 2021, 14:44:16 pm »
Брзо е, 1.0 турбо 155кс. 0-100 на видеото за 7.7 секунди,  до 160км/ч 18.8 што е одлична бројка!


Повеќе накај 9 секунди.