Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 484048 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #855 на: 18 Ноември 2013, 21:36:20 pm »
Мхм. Сите ние гледам се утепавме од по стаза возење. Секој ден од 8 до 4, пуно радно време. А по улици обични (море, камо и такви да имавме) ич не возиме. Ич.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7365
  • French diamond
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #856 на: 18 Ноември 2013, 21:43:53 pm »
Затоа немате/немаме спорт или cup модели, туку обични.

The Renault Clio and Megane RS are two of the hottest hatches money can buy, but as RS stands for Renault Sport, meaning these two cars are just the latest to benefit from over 35 years of unparalleled expertise in race car design and engineering, that's hardly surprising!


Еве Рено шо велат за нивниот Megane RenaultSport

Here we get a taste of the even spicier CUP versions of each car with their lighter, lower bodies and shove in the back power. These two uncut packages deliver grin inducing hits of adrenaline and driving pleasure. The real deal for any track day junky

За мене е разбирливо зошто е непобедлив на стаза и зошто не е толку фамилијарен како Голф. И сосема прифатливо.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #857 на: 18 Ноември 2013, 21:46:50 pm »
Не мора да биде Голф. Нека биде било кој нормален хот хеч со 5 врати кој ќе можам да го користам секојдневно, по секакви патишта без да ми испадне вилицата. Нека биде Фокус СТ (мада, грд е у пм), нека биде Џулиета Ку-Ве.. Уствари, ќе биде Audi S3.

И да... Самите Рено си викаат дека е за секој Track Day Junkie.. Фино. Пак ќе нагласам, глеам ние се утепавме од по стаза возење.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20281
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #858 на: 18 Ноември 2013, 22:14:59 pm »
Они викаат дека е за трек дејс ама за тие пари многу подобра трек деј кола може да се склопи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #859 на: 18 Ноември 2013, 22:20:08 pm »
Ако ја направат да е одлична секојдневно, нема да чини на стаза.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16765
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #860 на: 19 Ноември 2013, 00:51:37 am »
Меганот без Cup шасија има подеднакво тврда суспензија со останатите конкуренти. Не е главната поента дека е толку подобар на стаза, колку што е повозбудлив за возење. Има поизразен lift off oversteer кој лесно се контролира и придонесува за влегување во свиоци со поголема брзина.

Они викаат дека е за трек дејс ама за тие пари многу подобра трек деј кола може да се склопи.

За 25 илјади евра? Која?

Инаку навистина е имресивно колку е блиску Голфот и покрај тоа што го кочат системите за пролизгување. Сепак, мислам дека новиот Леон Купра ќе го надмине Меганот.

Hint:

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20281
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #861 на: 19 Ноември 2013, 01:07:26 am »
Некое старо М3 или М5. Type R ep3 или ek4. Некое старо субару импреза. Голф 4 R32.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #862 на: 19 Ноември 2013, 01:12:08 am »
Lift-off oversteer се решава со малку Toe in - Toe out подесување напред и назад :)


I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16765
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #863 на: 19 Ноември 2013, 01:20:29 am »
Муабетот е за на ново, без никакви модификации.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20281
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #864 на: 19 Ноември 2013, 01:22:57 am »
Не е интересно ново. Не се расипува :D.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #865 на: 19 Ноември 2013, 01:27:43 am »
Ако веќе се користи како тракдеј кола, тогаш глупаво е да не ја подесуваш. Исто како да возиш WTCC, неподесен - сетапот може многу да смени :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16765
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #866 на: 19 Ноември 2013, 01:41:54 am »
Претпоставувам дека од сите што купуваат автомобил од оваа класа, дали 10% од нив само ќе посетат стаза. Останатите си ги користат како возбудлив Daily Driver. Плус, неспоредливо е колку може да биде подобар секој од нив по неколку модификации.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #867 на: 19 Ноември 2013, 01:57:44 am »
Пример едно 330кс, олеснување, сликови и целосен сетап зависно од патеката = ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #868 на: 19 Ноември 2013, 10:47:28 am »
Не е интересно ново. Не се расипува :D.
Ау колку грешиш! :) :) :)

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #869 на: 21 Ноември 2013, 20:26:56 pm »
200mph drag race: Ferrari F12 Berlinetta vs Porsche 911 Turbo S vs Mercedes SLS Black Series