Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 464135 пати)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #495 на: 26 Декември 2012, 00:44:14 am »
Малце долго трае и лошо измонтирано али битна е поентата...


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #496 на: 26 Декември 2012, 09:05:44 am »
Целиов тест е тест на суспензијата. Покажува само дека Тојотата е пониска од другите. Се што треба се 35мм спирали на конкурентите и готово.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #497 на: 26 Декември 2012, 10:29:10 am »
Аха, right...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #498 на: 26 Декември 2012, 10:51:11 am »
Ќе сакаш да образложиш, ако не е така? ;)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #499 на: 26 Декември 2012, 13:11:17 pm »
Само со спирали не се решава држењето. Нигде во клипот не се спомнува дека требало САМО да бидат пониски другите.
Разликата во висина е во најлош случај 12мм во корист на тојотата. 130 mm е тојотата, а за широкото најдов податоци од 113-142.

На слаломот убаво се гледа колку се искифли маздата, додека тојотава беше мирна како да влага со 20, бмвто и широкото не беа тестирани ради безбедносни причини- значи even worse од маздата.
На дабл лејн чејнџ широкото избега со газот, а тоа со спуштање нема да се реши. Можеби со чепкање на нагиби или други амортизери. Башка да не тупам многу, ниското тежиште на тојотата, идеалната распределба на тежината и еден куп фактори што не ги знаеме ние, освен тие во тојота, си ја прават колата ненормално управлива за тие перформанси.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #500 на: 26 Декември 2012, 14:11:47 pm »
И на целото тоа додај дека не знаеме какви гуми, и кој профил на гуми носат.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #501 на: 26 Декември 2012, 14:14:12 pm »
Да, башка си пишува дека моделите во тестот може да се разликуваат од продажните модели.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #502 на: 26 Декември 2012, 14:16:17 pm »
Класниот ми посочи еден прекрасен тест :)

http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/287455/toyota_gt86_vs_renault_clio_cup_honda_integra_typer_and_bmw_m3.html

Ultimately, none of these cars will give the sort of easy, almost lazy thrills you can get from just pushing a throttle pedal attached to a big V8 or a 500bhp turbocharged lump. You need to work to get the rewards. And, because it’s really your entire focus, the chassis needs to be sparkling. But when a manufacturer gets it right and one of these cars comes alive down a good bit of road, it is absolutely mesmerising.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #503 на: 26 Декември 2012, 18:35:21 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #504 на: 26 Декември 2012, 18:40:58 pm »
Само со спирали не се решава држењето. Нигде во клипот не се спомнува дека требало САМО да бидат пониски другите.
Разликата во висина е во најлош случај 12мм во корист на тојотата. 130 mm е тојотата, а за широкото најдов податоци од 113-142.

На слаломот убаво се гледа колку се искифли маздата, додека тојотава беше мирна како да влага со 20, бмвто и широкото не беа тестирани ради безбедносни причини- значи even worse од маздата.
На дабл лејн чејнџ широкото избега со газот, а тоа со спуштање нема да се реши. Можеби со чепкање на нагиби или други амортизери. Башка да не тупам многу, ниското тежиште на тојотата, идеалната распределба на тежината и еден куп фактори што не ги знаеме ние, освен тие во тојота, си ја прават колата ненормално управлива за тие перформанси.
Mногу ми е жал што во еден микро момент си помислил дека другите производители (BMW) немаат поим што прават - а Тојота имаат.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #505 на: 28 Декември 2012, 10:04:27 am »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #506 на: 28 Декември 2012, 10:13:43 am »
Прекрасно. Колку Нм има?

П.С: Библиски лоши контроли на централната конзола.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #507 на: 28 Декември 2012, 10:45:25 am »
600 Nm во секое време :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #508 на: 28 Декември 2012, 10:49:08 am »
600Nm при 8 обртаја во секунда. Тоа се бара. 100кс при 1150 вртежи.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #509 на: 02 Јануари 2013, 19:21:53 pm »
Рангирање според "EVO TV"

1.Renaultsport Clio 200 Cup
2.Mini John Cooper Works
3.Citroen DS3 Racing
4.Volkswagen Polo GTI
5.Vauxhall Corsa VXR