види убаво ќе и дојде чистење на клапната,али едноставно неможе да е до толку прљава за да може да прима и да врти до 7.000 а да не може да работи во лер
99% е вакум цревце или погрешно ставено или распукано а ги има доста
1% останува за IACV-то(моторчето за лер гас)
100% тоа е.
ја имам истата и ја имав истата е***а мака долго време додека не го решив, ова ти се дешава кога кочиш така? на удолница, пред патарина, пред семафор,
и на тргнување, тргнува и од никаде ти ја гаси гаста, сецка
прво провери сите цревца што влагаат во вакум делот (како и да се вика) под тоа како карбуратор форма во средина што е пластика, под него од позади види влагаат многу цревца, и речиси сите ке ти бидат камен направени а пола ќе ти се пукнати некаде.
второ извади го сензорот за воздух веројатно, под тој вакум делот пред него некаде е на една цевка ставен, ке го најдеш извади го издувај го малце.
iacv-то исто така добро ќе биде да си го исчистиш за мирна глава
и последно исто ќе ти препорачам дизните од време на време да си ги однесеш на чистење (некаде кај што имаат таква машина со фрекфенции курци палци) и од нив знае ова да ти го прави.
ако имаш друг проблем, а знам дека немаш освен возачкиот прозор тешко што ти се крева ради искривената гума, рачката за фиоката што ти е скршена, и под мењачот што ти е паднат текстилот,
прашај слободно