тоа тоа.. тоа и јас ти зборам.. почни прво со цевката и гумениот дел. нив олабави ги-не ги вади скроз, туку само олабави ги онака да клапаат на штрафови, тртни го мењачот во трета брзина (исто и шалтерот), види убаво во кој правец се затегаат, дополнително запни ги и ти преку шалтерот, нај убаво е да имаш уште еден човек што ке го држи шалтерот-рачката од мењачот бутната накај 3-та додека ги стегаш штравчињата... ако тоа не успее, повтори ја постапката ама овој пат со држачите од мењачот и моторот...
и кај ја најде шкодава бе?
дали знаеш ти одкога се спремам еден проект да направам со таква шкода... ми се има увртено во глава, на тој мењач, со плочка-адаптер да му сместам машина од 2000цц или поголема... на таа шкода со тој мењач и тој редуктор, бидејки е задна влеча, дали си свесен што ке прави колата? од што ке корне, ке неможам да ми најдам соодветни гуми (бандажи) за да има подобро лепење на старт...