Автор Тема: Менување на таблици  (Прочитано 17497 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Менување на таблици
« Одговори #45 на: 28 Јули 2014, 16:22:06 pm »
tezina na prikolka + nosivost na istata= tezina zakacena na kuka.
Така е. Ако не бев доволно прецизен се извинувам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Менување на таблици
« Одговори #46 на: 28 Јули 2014, 19:10:33 pm »
Симо како да вика до 750кг приколка според текстот?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Менување на таблици
« Одговори #47 на: 28 Јули 2014, 19:23:59 pm »
Јас разбирам дека е до 750 ако ја влечеш со Смарт. Ако ја влечеш со 500SEC, мислам дека ќе можеш до тежината на мерџанот, а не повеќе од 3.500 свеукупно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Менување на таблици
« Одговори #48 на: 28 Јули 2014, 21:54:38 pm »
симо, мислам дека си во грешка... ова е комбиниран закон исто како за возач почетник што е комбиниран... нели таму имаше лимит за јачина на мотор до 21 година но секако 2 години минимум одкако си положил... значи ИЛИ-ИЛИ лимит...


значи тука за приколката важи двоен аршин... не повеке од 750 кила да тежи но и севкупно да не помине цела тежина од 3500 килограми, за колку што е за Б категорија...

можеби ти звучи чудно но ете, со Б категорија се вози и комбе како моето БИВШО кое се вкупна тежина товарено е 3000 килограми, а тоа значи дека приколката со се товарот не смее да помине 500 килограми...  ова комбе сега што го возам се вкупна тежина му е 2500 килограми, но тоа не значи дека приколката со се товарот може до 1000 кг да иде, туку 750 кг е горниот лимит...


значи те лимитира на 2 правци со 2 различни тежини... т.е. она комбинација од закони ИЛИ-ИЛИ, па кој лимит ке го пополниш тој...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Менување на таблици
« Одговори #49 на: 28 Јули 2014, 21:58:26 pm »
А уствари шо ке носите со приколките?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Менување на таблици
« Одговори #50 на: 28 Јули 2014, 22:02:17 pm »
Така и јас сфатив, дека несмее да надмине 750кг. Што пак од друга страна е многу смешно зошто сигурно нема да полагам Е категорија за камп приколка. Незнам дали било кој има полагано за Е категорија, а пола народ влече камп приколки. Малите се полесни од 750, ама веќе средните се над тоа што ги влечат сите.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Менување на таблици
« Одговори #51 на: 28 Јули 2014, 22:02:33 pm »
А уствари шо ке носите со приколките?
курви од полска... :)  ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: Менување на таблици
« Одговори #52 на: 28 Јули 2014, 23:33:20 pm »
Затоа јас да помине летово и ќе си полагам Ц+Е па ич да не ми чуе колку е приколката... :D

А уствари шо ке носите со приколките?
курви од полска... :)  ;D
Малце ќе ти собере... Земи го на мече киперот...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Менување на таблици
« Одговори #53 на: 29 Јули 2014, 00:31:04 am »
имам една приколица од 14 кубици и носивост од околу 2 тона... по логиката на симо можам да ја закачам на тико и нема гајле...  ;D ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Менување на таблици
« Одговори #54 на: 29 Јули 2014, 08:41:47 am »
На два тиковци може.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Менување на таблици
« Одговори #55 на: 29 Јули 2014, 16:11:23 pm »
имам една приколица од 14 кубици и носивост од околу 2 тона... по логиката на симо можам да ја закачам на тико и нема гајле...  ;D ;D
Ако заминам за Германија,ке возам со мега приколка,околу 120+ кубици,па договорете една тура со путани,да ми излези повратна тура.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Менување на таблици
« Одговори #56 на: 29 Јули 2014, 18:28:41 pm »
Така и јас сфатив, дека несмее да надмине 750кг. Што пак од друга страна е многу смешно зошто сигурно нема да полагам Е категорија за камп приколка. Незнам дали било кој има полагано за Е категорија, а пола народ влече камп приколки. Малите се полесни од 750, ама веќе средните се над тоа што ги влечат сите.

Можно, поради „а да не надминат маса од 3500 возилото и приклучните возила“ сум добил впечаток дека  може да си тегнам тонипол приколка на алфата без Б+Е, што и ми е логично, затоа што по спецификациите на колата, можам да влечам доколку има кочници.

имам една приколица од 14 кубици и носивост од околу 2 тона... по логиката на симо можам да ја закачам на тико и нема гајле...  ;D ;D
Не е тоа мојата логика, затоа што таа приколка со својата носивост ја надминува тежината на возилото што влече.

Мојата логика вели вака:

1. Имам фичо од 600кг, со него може да влечам приколка до 750кг.
2. Имам мерџан од 1750кг и со него може да влечам приколка од 1750кг (веројатно и тоа е дозволената влечна маса за тоа возило)
3. Имам Пајеро од 2500кг, и со него може да влечам приколка од 1000кг, зошто така не надминува 3500кг
4. Имам Пајеро од 2500кг, и со него сакам да влечам 2000кг приколка, тогаш ми треба Б+Е.

Можеби мојата логика не е точна, не викам не, но јас така го разбрав Законот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: Менување на таблици
« Одговори #57 на: 29 Јули 2014, 20:56:53 pm »
имам една приколица од 14 кубици и носивост од околу 2 тона... по логиката на симо можам да ја закачам на тико и нема гајле...  ;D ;D
Ако заминам за Германија,ке возам со мега приколка,околу 120+ кубици,па договорете една тура со путани,да ми излези повратна тура.
И ти да не закачи дел од тендерот на Дракстер кавадаречки...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Менување на таблици
« Одговори #58 на: 29 Јули 2014, 21:11:22 pm »
Taa e semata, taa e grupata samo jas sum daleku od tenderot. ;) :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Менување на таблици
« Одговори #59 на: 30 Јули 2014, 00:11:14 am »
1. Имам фичо од 600кг, со него може да влечам приколка до 750кг.


тоа е таа логика за која зборев... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време