Автор Тема: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4  (Прочитано 12266 пати)

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1267
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #45 на: 30 Април 2014, 00:23:21 am »
Текстов ме потсети на: :)


Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #46 на: 30 Април 2014, 01:56:13 am »
ЕРОТИКААААА.......

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #47 на: 30 Април 2014, 02:10:13 am »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #48 на: 30 Април 2014, 20:28:23 pm »
Електриката издржа ? Браво :)


Дајте неков впечаток за ПДК. Дали е истиот што се вградува во гт3?
Каков е моторот, дали има вибрации, дали е еластичен?
Каде е торкот, на средни или високи?
Дали е 4С управување?
Како вози по дупките?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #49 на: 30 Април 2014, 20:39:10 pm »
Не знам дали е истиот PDK што се вградува во GT3 (немам толкаво искуство со Porsche). Мењачот работи одлично, али во основната верзија наместо лопатки за мењање брзини се добиваат пуш-пул копчиња на воланот (со палец буткаш напред за upshift, пристискаш со показалец копче позади за downshift). Глупаво е и контра-интуитивно.

Копчињата се гледаат тука:



Затоа го оставаш менувачот сам да си брка работа. Во нормален режим на работа си менува брзини на прилично ниски вртежи. Фино и комотно за секојдневно возење.

Моторот е одличен. На ниски вртежи е прилично латентен, али тоа и се очекува од спортски атмосферски бензинец. Максимален торк постигнува на 5600 вртежи, што значи дека почнува да се буди како што треба (во контекст на Porsche) тек на околу 4500 вртежи.

Не разбирам што значи „дали е 4C управување.“

По скопските дупки е генерално прилично комфорно (пак, во контекст на Porsche) се додека е во нормален режим на работа и со амортизерите поставени на најмеко.

Интересно - Launch Control-от го пробував на малку влажен коловоз. Не пролизга ич.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #50 на: 30 Април 2014, 20:51:07 pm »
Мое мислење е следното, секако другите може да не се сложат со мене. :)

1. ПДК е прекрасно нешто. Јас сум роден за аутоматик. Мануелниот на Порше е фантастичен и еден од најдобрите мануелни менувачи со најдобро чувство што јас сум осетил. Меѓутоа степенот на замарање е феноменален со аутоматикот. На мануелниот во Суперспорт мод додава гас меѓу менувања и вади интересен звук како и ревмечинг по малку. Двата се повеќе од феноменални, но јас би рекол дека PDK е правиот избор. Конфорт нуди ниски вртежи и тишина кај ПДК, Суперспорт држи што повисоки обртаи и микронски лаг и риспонз на гаста. Грубо над 4000 го држи моторот припремен за справување со било кој влечкач по патиштата, кој мора да е инстантно поминат за да продолжи релаксираното совладување на кривините на патот. Лонч контролот лесно се пристапува само со нозе, без копчиња притискање што е многу корисно за секојдневна употреба - ако има таква потреба возачот. На патарина/семафор и слични ситуации каде треба да се искористи максималното забрзување на возилото.

2. Моторот на предното седиште нема вибрации, но на задните се осеќа како моторот да ти е директно заштрафен на самите грбни мускули особено над 7000 вртежи каде не се ни слуша ништо во внатрешноста од галамата која ја прави. Прекрасно е еластичен, а заради PDK силата е многу достапна секогаш. Согласно модот на работа на колата, се менува и опсегот на вртежи а со тоа и еластичноста.

3. Торкот е секаде од 1000 до 8500 вртежи, константен.

4. 4С управување? Погон има само на задните тркала, но поставеноста на телото овозможува минимални изместувања на задниот дел. Делува сигурно и цврсто при било која брзина која може да ја постигне моторот.

5. По дупките во конфорт сетинг е тивок и култивиран.

Се на се ова е најефтината верзија на 911, и е чистокрвна 911. Сосема добра кола за употреба на еден просечен граѓанин. Многу е прегледна, лесно се маневрира, удобна е, доволно е брза. Лесно се влегува и излегува од неа. Јас лично за мене би рекол дека некои естетски работи би променил по стилот на TARGA за поголема пространост и ширина, и би ставил погон на 4 тркала кога би го купил. Сметам дека моторот е добар, пред се делува растеретено и лесно се справува со своите задачи. Не гледам реална потреба од посилен за мене. Секако дека турбо е побрзо, но и покомплициран мотор е. Дали има потреба, секој за себе си знае. Вистинско, вистинско Porsche.

П.С. Троши колку Поло бензинец, ако го возиш како Поло бензинец.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #51 на: 30 Април 2014, 21:10:05 pm »
Под 4С управување мислев 4 wheel steering, но изгледа го има само во ГТ3.

Од аутоматик не би требало да се бара рачно менување брзините, тоа е помодарство и непотребно. Аутоматик е господска работа, и го прави возењето многу покомфорно и полуксузно. Колку е побрз ПДК од ДСГ?

Секоја чест за Launch control-от.

Дали крцка нешто во внатрешноста?

Не се согласувате околу торкот?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #52 на: 01 Мај 2014, 12:11:41 pm »
Управување со 4 тркала има кај GT3, Турбо и 918.

Има ли во основната верзија секвенцијален мод на менувачот во кој можеш да менуваш со палката (напред назад)?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #53 на: 01 Мај 2014, 13:34:12 pm »
@Лошко: Се согласуваме околу торкот, само малку различно му пристапуваме (плус јас секојдневно возам дизел што има прилично многу торк).

Затоа реков, во контекст на 911. Моторот си има доволно торк и влече од било кои вртежи, но за да ги има оние вистинските, 911 перформанси, треба да биде на повисоки вртежи. Као и секој бензинец.

@Vasil: Да, можеш да менуваш на палката.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #54 на: 01 Мај 2014, 14:24:23 pm »
Механички станува збор за истиот пдк кој е во ГТ3, ама само механички, таму е многу поразлично мапиран, побрз more like 458. Иначе добро ауто, му лежи бојава со прашина :D сепак кога би сакал daily driver supercar пре би R8 4.2 со новиот S tronic и magnetic ride за преживување на нашите патишта.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #55 на: 01 Мај 2014, 22:21:15 pm »
Да ти се множат вакви прилики за тестови.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #56 на: 05 Јуни 2014, 02:13:16 am »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Porsche 911 Carrera 3.4
« Одговори #57 на: 11 Јуни 2014, 13:28:36 pm »
Сликата на Фиц...enlightment.
I`m an idiot...За мене сите Поршеа се исти...односно беа до пред малку.