Мое мислење е следното, секако другите може да не се сложат со мене.
1. ПДК е прекрасно нешто. Јас сум роден за аутоматик. Мануелниот на Порше е фантастичен и еден од најдобрите мануелни менувачи со најдобро чувство што јас сум осетил. Меѓутоа степенот на замарање е феноменален со аутоматикот. На мануелниот во Суперспорт мод додава гас меѓу менувања и вади интересен звук како и ревмечинг по малку. Двата се повеќе од феноменални, но јас би рекол дека PDK е правиот избор. Конфорт нуди ниски вртежи и тишина кај ПДК, Суперспорт држи што повисоки обртаи и микронски лаг и риспонз на гаста. Грубо над 4000 го држи моторот припремен за справување со било кој влечкач по патиштата, кој мора да е инстантно поминат за да продолжи релаксираното совладување на кривините на патот. Лонч контролот лесно се пристапува само со нозе, без копчиња притискање што е многу корисно за секојдневна употреба - ако има таква потреба возачот. На патарина/семафор и слични ситуации каде треба да се искористи максималното забрзување на возилото.
2. Моторот на предното седиште нема вибрации, но на задните се осеќа како моторот да ти е директно заштрафен на самите грбни мускули особено над 7000 вртежи каде не се ни слуша ништо во внатрешноста од галамата која ја прави. Прекрасно е еластичен, а заради PDK силата е многу достапна секогаш. Согласно модот на работа на колата, се менува и опсегот на вртежи а со тоа и еластичноста.
3. Торкот е секаде од 1000 до 8500 вртежи, константен.
4. 4С управување? Погон има само на задните тркала, но поставеноста на телото овозможува минимални изместувања на задниот дел. Делува сигурно и цврсто при било која брзина која може да ја постигне моторот.
5. По дупките во конфорт сетинг е тивок и култивиран.
Се на се ова е најефтината верзија на 911, и е чистокрвна 911. Сосема добра кола за употреба на еден просечен граѓанин. Многу е прегледна, лесно се маневрира, удобна е, доволно е брза. Лесно се влегува и излегува од неа. Јас лично за мене би рекол дека некои естетски работи би променил по стилот на TARGA за поголема пространост и ширина, и би ставил погон на 4 тркала кога би го купил. Сметам дека моторот е добар, пред се делува растеретено и лесно се справува со своите задачи. Не гледам реална потреба од посилен за мене. Секако дека турбо е побрзо, но и покомплициран мотор е. Дали има потреба, секој за себе си знае. Вистинско, вистинско Porsche.
П.С. Троши колку Поло бензинец, ако го возиш како Поло бензинец.