Добре дојде Кико,јас го возам тој мотор со 75 кс(или веројатно сличен,пошто има со 70,75 и 80 КС ако не се лажам) во сеат ибица скоро 3 години и поминав речиси 30000 км.Бучен е веројатно ко секој дизел мотор од таа година и тоа време,што се решава со елипси и добра музика
мислам дека полото и ибицата се слично по тежина,па можам слободно да кажам дека нема да ти фали снага во повеќето случаи.во град мене ми троши околу 5.5-6 литри летно време,зимно време рачунај 1 литар повеќе,а се сметам за рационален возач кој не ја вади маста на колата,ама па и не возам 45 у 5-та брзина.што се однесува до сервисите,редовен сервис што опфаќа промена на масло и сите филтри(воздух,нафта,полен и масло) е околу 100 евра,барем јас кај што ја сервисирам.Направив голем сервис(промена на ребраст,водна пумпа,затегач,линиски,затегач за линиски,буфер гуми,и уље и сите филтри) ме кошташе 400 евра во истиот сервис(сервис Митревски-Припор).До сега не сум имал никаков проблем со моторот,има поминато 110 илјади км,веројатно дека е чувана и претходно колата и редовно сервисирана.Дали има фабрички мани овој мотор не би знаел да кажам,веројатно некој сервисер може тоа да ти каже од искуство.