Автор Тема: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned  (Прочитано 193475 пати)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #735 на: 12 Октомври 2013, 12:51:04 pm »
Што поголем отпор во менувачот-побрзо ќе запрат со вртење тркалата кога ќе ја ставиш во лер.


И сеа таму некако си мери dyno-то.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #736 на: 12 Октомври 2013, 12:57:13 pm »
Па не значи ако е во лер дека менувачот внатре не врти :)
Ако ти е во брзина тогаш и отпор од мотор имаш.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #737 на: 12 Октомври 2013, 14:51:22 pm »
Појма неам дечки, а и не се замарам толку со теорија :) Практичар сум повеќе :D
Како и да е, уште сум под импресија од звукот и очекувањето на бројките ;D У ствари целиот чин на поставување и обезбедување на аутото крева адреналин, тек да имаш машина која си ја средувал самиот ... Не знам, ви посакувам на сите да го окусите чинот ;) Јас пак ќе одам да измерам и на плин, јебига - ко нема у глави, има у ... :P 

Отсутен DzOle

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 381
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #738 на: 12 Октомври 2013, 15:31:38 pm »
Многу пати сум се прашал каде да проверам кс и каде да ја однесам на дино  тест колку ке ме чини сигурно е изгор,каде извршуваш ти овие постапки дино-тест и колку те чини сакам и јас да ја проверам мојата кола  ???  :-\  ::)


Noo New Model Cars...I'm Riding Old SchoOl !!!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #739 на: 12 Октомври 2013, 15:37:20 pm »

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #740 на: 12 Октомври 2013, 19:01:08 pm »
A бе формула да беше немаше волку да ја мериш...
:)
Или проверуваше дали им е добро баждарен диното тука у Скопје :) :) :)

p.s. Кога сакаш да се пробаме? :) трка една да правиме лол :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #741 на: 12 Октомври 2013, 19:04:29 pm »
Не бе, мојава е косилица не зезај :) Убаво си кажа - го проверував само диното дали им е добро калибрирано :D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6144
  • 69
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #742 на: 12 Октомври 2013, 19:27:40 pm »
Море заеби ти косилици, дај нешто мрсничко на оган да фрлиме...Некое ребро, кременадла, цревца...
Диното си е дино...
Инаку он топик, одлични фотки, прекрасно средена гаража, се надевам дека и во иднина ке биде овака чисто како апотека. Тоа се работи кои ме фасцинираат.
Верувам дека и останатите членови ке се сложат со мене.
Како предуслови ми се допаѓа и тоа што колата како што рече треба претходно да ти е чиста и средена...Во спротивно се знае што се може да се внесе...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #743 на: 12 Октомври 2013, 19:34:18 pm »
И јас се надевам дека ќе остане како аптека.

Не сум бил во хонда сервисот една година ама последен пат кога бев сеуште поминуваа со возилце за чистење под, после секоја сервисирана кола. За разлика од сервисот на сеат каде што уљето е распространето насекаде и имав чувство како да сум во некоја маалска работилница.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #744 на: 13 Октомври 2013, 11:06:24 am »
Шиникот е тешка цепидлака, има доста пари вложено и сигурен сум дека само уште повеќе ќе ги подобри условите за работа. Рече дека на ред е онаа влезна врата како ролетна со мотор (како у Мото центар), па незнам решетки со клапни на мотор исто за довод на ладен воздух од надвор, посебна застаклена просторија за клиентот со додатен LCD и тн.  Воедно припрема и втор простор за механички интервенции, па е раштркан на повеќе страни. Споро оди баш заради перфекциозмот, ама важно е дека некој започнал у државава да се грижи и за изгледот за работните простории. Долу има бетонска кошулица, па транспарентна епоксидна смола со огромна издржливост (незнам колку тони на cm2) и тн. Инсталацијата од диното му е во оние шини културно сместена (нема кабли како во Ревочип), а другото е wireless. Бројните неонки горе со арматура, „термопан“ прозори, врата и сл. Многу време, љубов, знаење и пари се потребни за реновирање на постоечки објекти. Друго е кога се гради од почеток - можеш да испланираш се' према твоите потреби. Мое мислење е дека за незнам, година дена (ако продолжи со ова темпо) ќе биде најдобро опремен сервис у МК. Проблемот е што рента дел од неговиот комплекс, па не е во можност да си ги среди кираџиите, во смисол на естетика, никој не сака ништо да вложува во ова време. Затоа за поздрав е неговата решителност и ризик да инвестира толку пари во опрема и реновирање, се гледа дека размислува на долги стази! Како и да е, престижот да си прв во нешто е неговиот најголем предизвик. Амбицијата е стварно предуслов за напредок, но не треба човек да биде ни мегаломан... :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #745 на: 13 Октомври 2013, 11:10:10 am »
Да живее шиникот! :)

Вистина, за поздрав е иницијативата, инвестицијата и трудот!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #746 на: 13 Октомври 2013, 11:52:39 am »
Поентата на целава работа, нека биде поука за младите ентузијасти: Сток си е сток и се што друго ќе „модифицираш“ ќе биде само на штета на колата. Фабричко си е фабричко (зборам конкретно за атмосферските мотори од поновата генерација) и самите видовте дека другата Астра (која е 100% сток) со потполно ист мотор како мојот, годиште и слична километража се покажа подобра од мојата мазена и пазена, третирана со најскапи разно-разни афтер маркет гаџети (http://forum.carclub.mk/index.php/topic,145.0.html). Двете коли се независно тјунирани на Dyno со фајлови на Ревочип. Дури сега е доведена во состојба каква би требало да биде кога излегла од фабрика. Баш ме интересира на плин колку ќе покаже... :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #747 на: 13 Октомври 2013, 11:56:59 am »
Сакаш да кажеш дела твојата е 1-2кс послаба затоа што чипот ја потрошил машината?


На плин ќе покаже 10% помала снага.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #748 на: 13 Октомври 2013, 12:03:10 pm »
Не не, заради K&N филтерот, ASSO издувот ... а можда и фабрички дошла послаба :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #749 на: 13 Октомври 2013, 12:21:32 pm »
Ке треба и ја да го однесам мојон болид да видиме колку снага имам на тркала, пошто некна кај железара, од чаир кога идеш, на тоа благото нагорно, ме изеде камион ивеко. Резил, ти е*ам болидот :D