Автор Тема: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned  (Прочитано 207131 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #330 на: 02 Август 2011, 11:57:41 am »
Можда не е лошо кога ќе го мењаш уљето прво да го ставиш ова

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf/$file/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf

па после 800 км да ставиш МоS2.

Како и да е, овој не ти бега - под задолжително спаѓа :D (не се секирај и ја ќе си го набавам ;) )

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1018.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf/$file/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #331 на: 02 Август 2011, 14:32:22 pm »
Можда не е лошо кога ќе го мењаш уљето прво да го ставиш ова

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf/$file/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf

па после 800 км да ставиш МоS2.

Како и да е, овој не ти бега - под задолжително спаѓа :D (не се секирај и ја ќе си го набавам ;) )

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1018.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf/$file/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf

За првиов адитив сум сигурен дека нема да го користам бидејќи имам веќе прашувано за вакви адитиви на повеќе места и ми имаат кажано дека таквите адитиви се користат кај постари возила со пројдено многу километри. Во спецификациите пишува дека препорачано е да се користи кога има бел издувен гас и капење на масло од моторот. Кај мене нема нитуедна од овие појави ниту на висок обрај. Бидејќи овој "проблем" веќе подолго ми иде на живци доста се имам распрашувано за Опел и проблемите со нивните масла и имам и доста читано на странски форуми и заклучокот е дека количината што мене ми ја троши не индицира на некакви проблеми со моторот и сл.

За вториот адитив и за МоЅ2 обавезно ќе ги употребам затоа што и во двете спецификации на адитивите пишува дека ја намалуваат потрошувачката на бензин и масло. Само незнам дали може да се комбинираат за и двата наеднаш да ги ставам.
 

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #332 на: 02 Август 2011, 14:51:08 pm »
Можда не е лошо кога ќе го мењаш уљето прво да го ставиш ова

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf/$file/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf

па после 800 км да ставиш МоS2.

Како и да е, овој не ти бега - под задолжително спаѓа :D (не се секирај и ја ќе си го набавам ;) )

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1018.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf/$file/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf

За првиов адитив сум сигурен дека нема да го користам бидејќи имам веќе прашувано за вакви адитиви на повеќе места и ми имаат кажано дека таквите адитиви се користат кај постари возила со пројдено многу километри. Во спецификациите пишува дека препорачано е да се користи кога има бел издувен гас и капење на масло од моторот. Кај мене нема нитуедна од овие појави ниту на висок обрај. Бидејќи овој "проблем" веќе подолго ми иде на живци доста се имам распрашувано за Опел и проблемите со нивните масла и имам и доста читано на странски форуми и заклучокот е дека количината што мене ми ја троши не индицира на некакви проблеми со моторот и сл.

За вториот адитив и за МоЅ2 обавезно ќе ги употребам затоа што и во двете спецификации на адитивите пишува дека ја намалуваат потрошувачката на бензин и масло. Само незнам дали може да се комбинираат за и двата наеднаш да ги ставам.
 

Па 85 К не се малку поминати километри, а и потрошњата на уље не ти е баш за занемарување.
Од тоа што ќе пробаш нема ништо да и стане на колата...заклучоци од рекла казала не се донесуваат...пробај...па види...ако не чини...не го користи!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #333 на: 02 Август 2011, 15:47:18 pm »
У принцип, Sportex е у право, али твоја кола - ти одлучуаш за нејзината судбина :) BTW овој адитив и не е баш ист како другите, ако добро го про-анализираш. Ја стално викам ПРОБАЈ од еднаш ..... не се станува :D За другите два адитиви, кога ќе го менуваш уљето, стави прво Motor Protect и нека работи колата најмалку пола саат, а после тоа можеш да му додадеш и МоS2, само предвиди го волуменот да не претераш над максимум ;)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #334 на: 02 Август 2011, 19:14:36 pm »
Можда не е лошо кога ќе го мењаш уљето прво да го ставиш ова

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf/$file/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf

па после 800 км да ставиш МоS2.

Како и да е, овој не ти бега - под задолжително спаѓа :D (не се секирај и ја ќе си го набавам ;) )

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1018.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf/$file/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf

За првиов адитив сум сигурен дека нема да го користам бидејќи имам веќе прашувано за вакви адитиви на повеќе места и ми имаат кажано дека таквите адитиви се користат кај постари возила со пројдено многу километри. Во спецификациите пишува дека препорачано е да се користи кога има бел издувен гас и капење на масло од моторот. Кај мене нема нитуедна од овие појави ниту на висок обрај. Бидејќи овој "проблем" веќе подолго ми иде на живци доста се имам распрашувано за Опел и проблемите со нивните масла и имам и доста читано на странски форуми и заклучокот е дека количината што мене ми ја троши не индицира на некакви проблеми со моторот и сл.

За вториот адитив и за МоЅ2 обавезно ќе ги употребам затоа што и во двете спецификации на адитивите пишува дека ја намалуваат потрошувачката на бензин и масло. Само незнам дали може да се комбинираат за и двата наеднаш да ги ставам.
 
Тоа што опел вели дека не е проблем, како и сите други производители, а опел вика дека до 0,5-0,6 не е проблем на 1000км, само си го штитат г`зот. :'(

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #335 на: 02 Август 2011, 19:48:18 pm »
Можда не е лошо кога ќе го мењаш уљето прво да го ставиш ова

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf/$file/1005%20%C3%96l-Verlust-Stop_EN.pdf

па после 800 км да ставиш МоS2.

Како и да е, овој не ти бега - под задолжително спаѓа :D (не се секирај и ја ќе си го набавам ;) )

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1018.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf/$file/1018%20Motor%20Protect_EN.pdf

За првиов адитив сум сигурен дека нема да го користам бидејќи имам веќе прашувано за вакви адитиви на повеќе места и ми имаат кажано дека таквите адитиви се користат кај постари возила со пројдено многу километри. Во спецификациите пишува дека препорачано е да се користи кога има бел издувен гас и капење на масло од моторот. Кај мене нема нитуедна од овие појави ниту на висок обрај. Бидејќи овој "проблем" веќе подолго ми иде на живци доста се имам распрашувано за Опел и проблемите со нивните масла и имам и доста читано на странски форуми и заклучокот е дека количината што мене ми ја троши не индицира на некакви проблеми со моторот и сл.

За вториот адитив и за МоЅ2 обавезно ќе ги употребам затоа што и во двете спецификации на адитивите пишува дека ја намалуваат потрошувачката на бензин и масло. Само незнам дали може да се комбинираат за и двата наеднаш да ги ставам.
 

Па 85 К не се малку поминати километри, а и потрошњата на уље не ти е баш за занемарување.
Од тоа што ќе пробаш нема ништо да и стане на колата...заклучоци од рекла казала не се донесуваат...пробај...па види...ако не чини...не го користи!

Ovoj problem go primetiv na mojata kola na 45k, a nisto cudno i od sam start da go imam. Sum se rasprasuval dosta na ovaa tema po lugje i djidji e prviot sto go znam da ne mu trosi maslo astra h, a i opel voopsto zosto imam i vetkra b i od sam start e istata prikazna, a sega kolata ima 270k i siba bez problem. Od neiskustvo se rasprasuvam tolku zosto neznam dali ako probam nema da ima posledici. Ke razmislam dobro. Fala na sovet!

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #336 на: 02 Август 2011, 19:51:17 pm »
У принцип, Sportex е у право, али твоја кола - ти одлучуаш за нејзината судбина :) BTW овој адитив и не е баш ист како другите, ако добро го про-анализираш. Ја стално викам ПРОБАЈ од еднаш ..... не се станува :D За другите два адитиви, кога ќе го менуваш уљето, стави прво Motor Protect и нека работи колата најмалку пола саат, а после тоа можеш да му додадеш и МоS2, само предвиди го волуменот да не претераш над максимум ;)

Spored upatstvoto pisuva po kolku se stava na litro maslo, no imalo i marifet za koe prvo i kako :) Fala ti.

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #337 на: 02 Август 2011, 19:58:56 pm »
@marsher na eden od oficijalnite zastapnici (da ne go imenuvam) mi kazaa genijalcite deka i do litro na 1000km bilo dozvolen sto spored niv znaci edno bure da si uvezam i u gepek :) nesomneno si gi stitat gzot no i neznaci deka e kvar. Pogledni vo mojot odgovor na sportex za vektra b.

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1887
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #338 на: 02 Август 2011, 20:34:17 pm »
Другар јас имам Опелов 1.8 16в мотор, и мене ми трошеше уље,поизразено на отворено и на повисоки вртежи.Имав ставено 5-30, го трошеше, ставив РОВЕ 10-40 и тоа го трошеше.Последен пат по препорака на продавачот во Автомакедонија, ставив Liqui Moly МоS2, i овој адитив http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf и еве после поминати 2500 км, нема потрошено воопшто од уљето, можеби 100 грама мах, иако на шипката неможе да се примети.
Затоа мој совет е да го пробаш гореспоменатиот адитив, нема да изгубиш ништо,и не ставај 5-30 уље, тоа посекако повеќе ќе ти го троши,стави си квалитетно и докажано 10-40, и сметам дека прблемот со потрошувачка на уље во голема мера ќе го решиш.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #339 на: 02 Август 2011, 20:36:03 pm »


Воа им вика Опел, на пример за вектра б x16xe мотор, во нивниот официјален технички програм, такозвани TIS2000.
Еве ја истата количина иза друг мотор, да не ги пребарувам сите, кај сите иста е мерката.


1) X must be 30 or above 30.
интересно е ова X, а зависи од климатските услови каде се вози возилото.Следствено на тоа, за наши услови 30 е мал вискозитет, поготово во летните периоди.

« Последно менување: 02 Август 2011, 20:41:54 pm marsher »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #340 на: 05 Август 2011, 23:10:53 pm »
Другар јас имам Опелов 1.8 16в мотор, и мене ми трошеше уље,поизразено на отворено и на повисоки вртежи.Имав ставено 5-30, го трошеше, ставив РОВЕ 10-40 и тоа го трошеше.Последен пат по препорака на продавачот во Автомакедонија, ставив Liqui Moly МоS2, i овој адитив http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf и еве после поминати 2500 км, нема потрошено воопшто од уљето, можеби 100 грама мах, иако на шипката неможе да се примети.
Затоа мој совет е да го пробаш гореспоменатиот адитив, нема да изгубиш ништо,и не ставај 5-30 уље, тоа посекако повеќе ќе ти го троши,стави си квалитетно и докажано 10-40, и сметам дека прблемот со потрошувачка на уље во голема мера ќе го решиш.

toj aditiv se stava vo motori pred remont. Ti rekov smeni go toa CKART ROWE maslo i ne bi trebalo da imas problem. Sledniot pat stavi samo  LM 10w-40, pa ke kazis dali go trosi...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #341 на: 05 Август 2011, 23:30:04 pm »
Другар јас имам Опелов 1.8 16в мотор, и мене ми трошеше уље,поизразено на отворено и на повисоки вртежи.Имав ставено 5-30, го трошеше, ставив РОВЕ 10-40 и тоа го трошеше.Последен пат по препорака на продавачот во Автомакедонија, ставив Liqui Moly МоS2, i овој адитив http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf и еве после поминати 2500 км, нема потрошено воопшто од уљето, можеби 100 грама мах, иако на шипката неможе да се примети.
Затоа мој совет е да го пробаш гореспоменатиот адитив, нема да изгубиш ништо,и не ставај 5-30 уље, тоа посекако повеќе ќе ти го троши,стави си квалитетно и докажано 10-40, и сметам дека прблемот со потрошувачка на уље во голема мера ќе го решиш.

toj aditiv se stava vo motori pred remont. Ti rekov smeni go toa CKART ROWE maslo i ne bi trebalo da imas problem. Sledniot pat stavi samo  LM 10w-40, pa ke kazis dali go trosi...
+1
Се подобро и подобро размислуваш  ;)
Да не стави некој адитив за Мозок и јас да го пробам ??? ;D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #342 на: 06 Август 2011, 01:01:59 am »
Другар јас имам Опелов 1.8 16в мотор, и мене ми трошеше уље,поизразено на отворено и на повисоки вртежи.Имав ставено 5-30, го трошеше, ставив РОВЕ 10-40 и тоа го трошеше.Последен пат по препорака на продавачот во Автомакедонија, ставив Liqui Moly МоS2, i овој адитив http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf и еве после поминати 2500 км, нема потрошено воопшто од уљето, можеби 100 грама мах, иако на шипката неможе да се примети.
Затоа мој совет е да го пробаш гореспоменатиот адитив, нема да изгубиш ништо,и не ставај 5-30 уље, тоа посекако повеќе ќе ти го троши,стави си квалитетно и докажано 10-40, и сметам дека прблемот со потрошувачка на уље во голема мера ќе го решиш.

toj aditiv se stava vo motori pred remont. Ti rekov smeni go toa CKART ROWE maslo i ne bi trebalo da imas problem. Sledniot pat stavi samo  LM 10w-40, pa ke kazis dali go trosi...
+1
Се подобро и подобро размислуваш  ;)
Да не стави некој адитив за Мозок и јас да го пробам ??? ;D

Mislis ke ti pomogne?  ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #343 на: 06 Август 2011, 02:08:05 am »
Другар јас имам Опелов 1.8 16в мотор, и мене ми трошеше уље,поизразено на отворено и на повисоки вртежи.Имав ставено 5-30, го трошеше, ставив РОВЕ 10-40 и тоа го трошеше.Последен пат по препорака на продавачот во Автомакедонија, ставив Liqui Moly МоS2, i овој адитив http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1005.html?Opendocument&land=DE&voilalang=e&voiladb=web.nsf и еве после поминати 2500 км, нема потрошено воопшто од уљето, можеби 100 грама мах, иако на шипката неможе да се примети.
Затоа мој совет е да го пробаш гореспоменатиот адитив, нема да изгубиш ништо,и не ставај 5-30 уље, тоа посекако повеќе ќе ти го троши,стави си квалитетно и докажано 10-40, и сметам дека прблемот со потрошувачка на уље во голема мера ќе го решиш.

toj aditiv se stava vo motori pred remont. Ti rekov smeni go toa CKART ROWE maslo i ne bi trebalo da imas problem. Sledniot pat stavi samo  LM 10w-40, pa ke kazis dali go trosi...

+1

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #344 на: 10 Август 2011, 20:06:55 pm »


Само за Џиџи...