Уху не сум пишал баги време за колава
Значи само што сум пишал тука, сменав шофершајбна, регистрација.
Купив нови гуми пред недела дена комплет и нека вози сега.
Tigar Wintera 185/70/r14
Сменав нови навлаки, custom made во Битола, 2500 денари комплет. Материјал мој избор, бои мој избор колата се трансфомира во внатрешноста. Старите беа 12 години стари (една недела откако ја купивме колата. Седиштата беа стакло зачувани).
Сменав една глупава спојка што се скрши а доаѓаше од блокот и одеше накај парното во колата. Мораше на дребонг рачно да се изработи да биде функционална.
Се расипа бензинската пумпа (фабричката) која беше ненормална слаба уште фабрички, сега ставив од BMW 520 E39 нова бензинска пумпа.
Ги поправив некои ситни проблеми со електрониката. Останаа уште еден два (што заборавив да ги посочам отпосле ми текнаа ама не е страшно).
Меѓу време сменав масло, филтри, ...и сите оние пропратни елементи.
Ми се имаше скршено рачката за отворање внатре. Барав по автоделови низ МК. Ми бараа 40-50 евра за нова рачка, а 1500 денари за стара. Ја најдов на Aliexpress за 10 долари и си ја монтирав
Останаа да ги видам кочниците. Бев на мајстор ми ги видоа се ОК. На регистрација помина, еве нови гуми, пак не ми кочат како што сакам. Не знам дали се навикнав на Алфата како кочат ама не е то то. Некои ми рекоа да го сменам глицеринот, бидејќи не е сменет подолго време. Пумпата си работи, кочи се ОК ама јас како возач си ја осеќам дека не е то то.
И тоа во основа би било со Нубирчето. Моторчето преди, километрите се нижат без никакви проблеми.
Да не го почудам, пу пу пу