Автор Тема: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана  (Прочитано 7549 пати)

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана
« Одговори #15 на: 01 Април 2014, 09:52:55 am »
А што алат треба, нешто специфично?
8 ѕвезда и 10 ;)  мини
:D :D :D

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана
« Одговори #16 на: 01 Април 2014, 11:40:00 am »
А што алат треба, нешто специфично?
8 ѕвезда и 10 ;)  мини

Водоводџиска ако не работи после чистење :D

Отсутен Mini

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
Одг: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана
« Одговори #17 на: 01 Април 2014, 19:32:46 pm »
Уште некој да се нафатеше...

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
  • хаУс мајстор
Одг: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана
« Одговори #18 на: 02 Април 2014, 18:33:13 pm »
Како ти се чини сега Mini?
Има подобрување?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана
« Одговори #19 на: 02 Април 2014, 18:48:57 pm »
мини а да ми ја оставиш вектрата на недела дена со пун резервар па да видиш после како ќе прима :D

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана
« Одговори #20 на: 02 Април 2014, 21:17:03 pm »
Mini брат не оди тоа така лесно со усисната грана ,а ЕГР от  особено ако е вакумски, како твојот оти гледам 98 год ти е колата се чисти без проблем само двата штрафа одврти ги и ќе го извадиш.....А за усисната да ти кажам еве некои работи.... како прво ти требаат torex окасти клучеви...второ за да ја извадиш усисната треба да ги извадиш повратните црева од дизните,ако не ти се вадени одамна можно е да се скинат  залепени од температурата на дизните многу тешко се вадат па спреми си нови црева т.е 1 метро црево доволно е со димензии 3 до 3.5 мм внатрешно со 7 мм надворесно е димензијата на тоа црево......како трето треба да си спремиш т.е купиш два нови диктони оти усисната е дводелна, или ако ги оставиш старите треба да ги поминиш со црвен силикон за да не ти се јават проблеми да пропушта на самиот диктон маснотии од усисот и се ствара поголема бучност од турбото кога полни најмногу.....И како четврто треба да ги одштрафиш холендерите на цревата тие металните што одат од бош пумпата до дизните инаку не можеш да ја извадиш усисната грана  и тука настанува најголемиот ПРОБЛЕМ ,затоа што кога ќе ги вратиш од после назат системот прима воздух и треба некој постручен да го обезвоздуши со рачна или електрична пумпа па да запали и  да немаш проблем со озогласената бош пумпа ВП-44, а ако не се обезвоздуши добро тука не дај боже може да страда пумпата оти е многу осетлива на овие возила......Ете тоа е од мене се скршив од пишување  ;D  ако имаш прашања можам да ти одговорам.....

Отсутен Mini

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
Одг: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана
« Одговори #21 на: 03 Април 2014, 04:20:59 am »
Како ти се чини сега Mini?
Има подобрување?
Неможе многу да се примети разлика, но сепак би требало сега да има поголем проток откако исчистивме нешто.

Отсутен Mini

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
Одг: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана
« Одговори #22 на: 03 Април 2014, 04:33:36 am »
Mini брат не оди тоа така лесно со усисната грана ,а ЕГР от  особено ако е вакумски, како твојот оти гледам 98 год ти е колата се чисти без проблем само двата штрафа одврти ги и ќе го извадиш.....А за усисната да ти кажам еве некои работи.... како прво ти требаат torex окасти клучеви...второ за да ја извадиш усисната треба да ги извадиш повратните црева од дизните,ако не ти се вадени одамна можно е да се скинат  залепени од температурата на дизните многу тешко се вадат па спреми си нови црева т.е 1 метро црево доволно е со димензии 3 до 3.5 мм внатрешно со 7 мм надворесно е димензијата на тоа црево......како трето треба да си спремиш т.е купиш два нови диктони оти усисната е дводелна, или ако ги оставиш старите треба да ги поминиш со црвен силикон за да не ти се јават проблеми да пропушта на самиот диктон маснотии од усисот и се ствара поголема бучност од турбото кога полни најмногу.....И како четврто треба да ги одштрафиш холендерите на цревата тие металните што одат од бош пумпата до дизните инаку не можеш да ја извадиш усисната грана  и тука настанува најголемиот ПРОБЛЕМ ,затоа што кога ќе ги вратиш од после назат системот прима воздух и треба некој постручен да го обезвоздуши со рачна или електрична пумпа па да запали и  да немаш проблем со озогласената бош пумпа ВП-44, а ако не се обезвоздуши добро тука не дај боже може да страда пумпата оти е многу осетлива на овие возила......Ете тоа е од мене се скршив од пишување  ;D  ако имаш прашања можам да ти одговорам.....
Не ни реков дека е лесно :) Никогаш не се вадени така да фала ти на советите да знам со што да си се снабдам коа ке се чисти. За постапката имам гледано видеа, но не би експериментирал сам секако дека за вадење и чистење ке иде у сервис. Ќе споделам тука доколку има некаков напредок :Д

Отсутен Mini

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 56
Одг: Помош за чистење на егр вентил и усисна грана
« Одговори #23 на: 03 Април 2014, 15:22:07 pm »
мини а да ми ја оставиш вектрата на недела дена со пун резервар па да видиш после како ќе прима :D
Ако е до тоа, одма :)