Марио брат општо познато е дека бензинец опел е многу добар точно е тоа, ама и дизелот 2.0 дти се многу добри мотори минуваат над 500 000 км без некое одржување е сега ако мислиш на бош пумпата што страда на половина од таа километража тоа земи си го како нормален сервис и заменија еднаш на 250 000 км и мирен си.....и ај кажи ако на пример купиш голф 4 тди што мислиш ништо ли нема да му фале и нема ли по него да дадиш никакви пари? А колку знам ти ги фалеше Опел дизел што ти стана што почна да ги напаѓаш
кој те потплати хаххаах....
Правев муабет општо, за разлика од 1.7, 2.0 се подобри точно, ама не сум рекол дека опел имаат добри дизел мотори, односно не сум ги фалел, на опел можам да ги пофалам новите CDTI мотори, реков дека е добар моторот во една астра која ја пробував, а за која беше апла загреан дечкото... Така да џабе ќе му објаснував и башка да не му кршам филм, ја пробав, добра беше и му кажав како што си беше...

Како и да е, не реков да се помине без ништо да се смени, фала богу кај турбо дизел си има повеќе работи, бош, турбо, итн. Мило ми е што тебе ти се погодил моторот, ретко се наоѓа барем добро одржуван мотор, затоа што џабе, ако сакаш ти се смени му и турбо и бош, ако моторот е истрошен џабе е...
