Автор Тема: Crash Test-ови  (Прочитано 37473 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #315 на: 08 Август 2013, 14:48:44 pm »
Ок, да сублимирам без циничност. Ригидната шасија има врска. Крампл зони имаат врска. И едното и другото се подеднакво битни за безбедноста.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Crash Test-ови
« Одговори #316 на: 08 Август 2013, 15:01:08 pm »
Кафезот во кој се сместени патниците не смее да се деформира. Амортизирањето на ударот треба да се случува во просторот пред нив и само таму. Џабе се сите зони за нагмечување, ако ти се деформира кабината. Пострашни се траумите од нагмечување, прободување или удирање во цврста површина, од трауми при наглото забавување кои колку толку ќе бидат ублажени зоните за нагмечување и воздушното перниче или кацигата ако се работи за трка.

Од краш тестот што беше постиран во другата тема кај што се тестира фронтален судар во крило, се гледа и важноста на предниот браник, кој треба да ја распредели силата на ударот низ целата предна зона за нагмечување и да не дозволи ударот да ја промаши и да се пренесе во кабината.