Автор Тема: Дали го менувате глицеринот во кочниците на време..  (Прочитано 53577 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
А што се случува со оној глицерин во куплунгот?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
овој ерик има предобро објаснето како да го смениш со финти со се,али јас не би го менувал освен стварно ако има потреба

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Гледам нешто наоколу по нет плаво офарбани течности за кочници. Идеата е наизменично да ја менуваш и така лесно да откриваш кога си ја испразнл старата.

Има ли таков избор кај нас некаде?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Провери во мегаутопартс


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Благодарам за инфо.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
А што се случува со оној глицерин во куплунгот?

само првиот дел е промена на глицерин во казанче а не и во кочионен систем... и со промена на глицеринот во казанчето НИШТО НЕ СИ ДОБИЛ... ама баш ништо... вториот дел е она што е уствари промена на глицерин во кочиониот систем...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
^

Јасно е тоа, сега.

Не ми е јасно - глицеринот во куплунгот? Што со него?

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Нели е малце мучно менувањево глицерин. Не треба да пумпаш саат време на кочница за да стигне сегде кај што треба гицеринот?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Не е ако си скрпиш едно вакво:

http://www.bmw-m.net/TechProc/bleeder.htm


Не ми е јасно - глицеринот во куплунгот? Што со него?

Се  испушта на сличен начин како кочници, има кај повеќето коли/модели вентл. Не е критичен како кај кочниците но не смее да има воздух.

Отсутен x01

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 729
Одг:
« Одговори #84 на: 22 Јули 2013, 11:24:22 am »
Вчера го менував глицеринот на кумплукот и сменив цилиндар под педалата но се испразни само казанчето и двата цилиндри

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Сосема очекувано.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Значи оној глицерин во кочниците нема врска со оној од куплунгот?

Кога ќе го менувам, ќе се смени само оној во кочниците?

Отсутен x01

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 729
Одг: Дали го менувате глицеринот во кочниц
« Одговори #87 на: 22 Јули 2013, 12:24:06 pm »
Значи оној глицерин во кочниците нема врска со оној од куплунгот?

Кога ќе го менувам, ќе се смени само оној во кочниците?
Но само едно казанче е.Сакаш да кажеш дека тој глицерин за кочниците нема казанче?не сум толку упатен не знам како одат тие работи само знам дека сега педалата ми е мека ко сунгер.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Системите користат ист резервоар на хидраулична течност. Но кога ќе притиснеш на цилиндерот доводот од резервоарот е блокиран и системот функционира „затворено“.  Дали се работи за кочници или за кавачило сеедно. Во моментот кога се пуштени двете контроли има довод до двата система но тоа е само за надополнување. Ако го испуштиш едниот систем не ма да се смени течноста во другиот.

Или на пример ако испушитш течност само на предна лева кочница нема да ја смениш течноста во останатите три кочници. За исправно менување на течноста и во шапите на кочниците би требало да се притиснат цилиндрите на пакновите што допираат до нулта точка како кога ставаш нови пакнови.

И конечно не го дополнувај резервоарот до МАХ ако имаш некаде стари пакнови. Или ако менуваш пакнови внимавај да не ти отиде после тоа течноста над MAX (ќе вадиш од резервоарот).

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Ете така. Сега ми е далеку појасно. Огромна благодарност.

Тогаш, дали е препорачливо и како би се менувала течноста во куплунгот?