Вака сеа, бидејќи прашувате за мотор, го седнав татко ми кој беше главниот при правењето на колата , а не ко мене радна снага и набрзака кажа што се направил
1.Двогрли карбуратор
2.полирани до висок сјај усисни грани
3.изедначени отвори на усисна грана, дихтунг и издувни канали
4.остранети видливи делови од воѓици во усисни издувни канали
5.нешо вентилите на усис и издувни канали се истанчени од ф8 на ф7 или ф6 , веројатно ф7
6.сето тоа полирано до највисок сјај
7плочки, вентили механички пресметании обработени за најтенки плочки 3.30мм
8каишници на брегаста на каиш е италијански пластичен (лесен)
9 каишница за разводник и уљна пумпа е пластична (лесна)
10 замаец олеснет со 3 елипсести отвори за 1.5кг
11. нешто праел со клиповите не му текнува на татко ми точно
12 изработен со свои нацрт изменувач на уље и вода
13 филтерот за воздух со автоматска регулација на вода
14 електронско палење рачна изработка
15 хладњак од Вектра
16 вентилатор со краток мотор
17 ауспух 4-2-1 и со редовни пригушувачи
18 алтернатор 12в 76 амперски
19 сите струјни кола префрлени во моторен дел со нова исталација и нови осигурачи
20 кодирано палење
21 палење на копче
22 електронско отварање на 5-та врата
23 централна брава на 4-те врати
24 инструментите се правени алуминиумот во Алумина(пред да пропадне) а додека внатрешноста во Corel ја и брат ми
25 радио kenwood со 4 звучки
Може нешто да имам грешно напишано али тоа е ја сум само радна снага
Епа дечки во глобала е тоа