Автор Тема: Скутерчиња  (Прочитано 509187 пати)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1965 на: 15 Јули 2013, 01:59:06 am »
уљево е четири стотки во скопје,набавна уште пониска,ве колат таму со цениве

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1966 на: 15 Јули 2013, 02:02:54 am »
тоа дека кичево е центарот на МК затоа така :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6848
  • French diamond
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1967 на: 15 Јули 2013, 03:29:03 am »
Денес ми текна да ставам бели сијалички со диоди, во таблата на веспата.. и добив една многу интересна светло сина боја која пред тоа беше многу темна.



И ете што најдов низ гаража од првото освежвање на машината



Само појма немам од кај два пара карики, 100% сум сигурен дека на овај имам сменето само едни. Овие другите појма немам од кај ми се.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1968 на: 15 Јули 2013, 03:33:37 am »
горна средна и три идат во уљната,еден сет има на сликава :D

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6848
  • French diamond
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1969 на: 15 Јули 2013, 13:50:42 pm »
Ете зато мене чудно ми беше  :D Дома ми се менвани, ама кој памти како беше.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1970 на: 15 Јули 2013, 23:29:49 pm »
И ете што најдов низ гаража од првото освежвање на машината



Само појма немам од кај два пара карики, 100% сум сигурен дека на овај имам сменето само едни. Овие другите појма немам од кај ми се.

прва, трета и пета карика ти се устварно долната т.е. уљаната карика, втора ти е бришачка т.е. средна и четвртата ти е компресионата карика, т.е. горната... еден сет цел е за едно мењавање :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1971 на: 16 Јули 2013, 04:40:53 am »
Јас колку што знам подесувањето за идеална мешавина на бензин/воздух кај 4 тактните кинески скутери се врши на следниов начин во зависнот од тоа кога го правите ова за такви временски услови ќе биде подесена смесата:

1, Загрејте го добро моторот
2, Подигнете го на штендер, моторот нека работи
3, Земете штрафцигер, и најдете го штрафчето за подесување на гас (под седиштето)
4, Задното тркало не смее да мрда
5, Полека појачувајте ја гаста се до оној момент додека задното тркало не почне да се врти, НО да не врти, незнам кај да ви ја објаснам таа меѓусостојба ;D ;D значи да мрда малку по малку и многу е важно појачувањето на гас да се врши со мали интервали и да се почека бар 30 секунди.
6, Откако ке го направите ова, сега ќе си играте со смесата, точно е тоа дека отприлика е 2-2,5 цели круга, ама пак си варира од скутер до скутер.
Ке зголемувате по 1/4 круг и пак ќе причекате 1 минута да моторот ја прифати смесата. Клучниот момент е кога тркалото ќе заврти, тоа е оптималната мешавина.
7, Откако ќе ја најдете смесата, намалете ја гаста

Тоа е тоа

a koga kego doteras strafot za ler gas do toj stepen da zavrti trkaloto strafot za smesata treba da bide skroz zatvoren ili da bide na 2 kruga pada go mrdas po 1/4 levo desno da vidis kade ke zavrti trkaloto ???
bidejki ako go zavrtis strafot za smesa na nula a ler gasta ti e podesena na samo zavrtuenje na trkaloto samo sto keja otstrafis smesata na pola ili eden krug odma ke zavrti trkaloto..daj malce podetalno objasnete go ova???

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1972 на: 16 Јули 2013, 10:00:17 am »
a што викате за ваква работа да му дадете 100 денари на локалниот мајстор кој има префинет слух за штеловање на карбуратори? вртење на тркало не е показател дека си го наштеловал... додавњето гас на штрафот ОД ШТАНГЛАТА  ЗА ЛЕР не се штелова според тркалото. ако има полесни ролни моторот (што апсолутно нема никаква врска со карбураторот) тркалото ке почне да врти многу порано. ако им апотешки ке почне многу подоцна. ако на пример има појаки федерчиња на ламелите што пак нема врска со карбураторот тркалото ке почне да врти мноооогу малце на 3500 до 4000 обртаи... ЗАТОА... штеловање на карбуратор не се прави според вртење на тркало туку според звук на машината. и во лер треба да работи помеѓу 1400 и 1800 обртаи. јас препорачувам 1700, имам зашто така мислам.

 значи прво и основно, во право е членот дека моторот треба да биде загреан, потота се подига малку гаста на прво опишаниот штраф, па се штелова смешата воздух-гориво па после пак на првиот штраф се наместуваат обртаите колку што треба да бидат во лер... и повторувам штеловањето на смесата НЕМОЖЕШ САМ ДА ГО ПОГОДИШ туку така... можеш да експериментираш и да си го најдеш она што ти треба... ке изгубиш неколку саати, ке се изнамачиш, ке ти пукне од вадење и враќање пластики, наместо да идете кај локалец да ви го среди тоа за ич пари...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1973 на: 16 Јули 2013, 10:15:44 am »
Онак јас кога го земав Кинезот (пред 6-7 години) мајстори, делови итн... немаше а сигурно немаше некој за 100 ден да ми штелува смеса. Се сеќавам кога се појави дупче на вакум-гумата кај карбураторот, па ме зезаше моторот, тие со цел памет ја лепеле со неостик па сеа види ти ... што на крај резултираше со нов карбуратор, секако на нивни трошок, под гаранција беше.

Инаку, денес, за 100 ден не сум луд да губам време ниту за штеловање ниту за менување каиш. Дома само уље си менувам.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1974 на: 16 Јули 2013, 16:50:37 pm »
Jase izvinjavam sto vi narusuvam konverzacijata no postaviv prasanje a odgovor pak nema..
eve sto me maci =
skuterot e sve standard nema nikakvi prepravki..bese steluvan kaj dzani kaj nova makedonija deckoto go namesti na 1.5 kruga smesata motorceto idese perfektno primase vo site rezimi na rabota no koga ke zagree odi zapaligi kese utepas verglajki..bev vcera kaj VLATKO sve dzirna deteto duri i ventili steluevme sumnjajki deka ima zalepeno nekoj ventil..filter benzin nov.struja frla.gorivo ide..
e sea koa ke namestis smesa na 2 do 2.5 kruga togas skuterot pali odlicno ali pa e potrom vo vozenje..
e sea go simnav zegerot na iglata od sredina na eden zab podole damu ide povekje gorivo ama se tokmam sam daja steluam smesata bidejki ako go odnesam kaj dzani pak kego stavi na 1,5 kruga i Pak tesko ke pali a sakam ednasza sekogas sam dago steluam karburaatorot..
zatoa ja baram postapkata detalno..
sabajle koa se vrativ od rabota zagrean skuter go staviv na stender i ja staviv smesata na 2 kruga.posle vrtev ler gasta da dojde trkaloto taman vo zona na vrtenje.posle namaliv smesata na 0 i postepeno pojacuvav do toj stepen kade sto trkaloto ke zavrti..koga zavrte tamo go ostaviv..rezultatot e ubavo pali na zagreano ama nekako slabo mi vlece kako da se dere pri zabrzuvanje..zatoa ja sakam postapkata cekor po cekor servisirana na tanjir..a se nadevam deka ke sluzi i na ostanatite clenovi

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1975 на: 16 Јули 2013, 16:59:43 pm »
Еве ја постапката,важи и за други мотори,значи мора да е скорз загреан барем 10мин возен за да е саухот скроз затворен.
1.На карбураторот ја покачуваме гаста негде до кај 3000 вртежи во минута,ако немаме обртомер тогаш се мести на слух значи негде да биде една третина гаста отворена цело време.
2.Штрафот за смеса го затавараме додека не загасне или намали вртежи моторот,и полека почнуваме да одвртуваме дур не добиеме највисоки вртежи,значи ако предходно сме наместиле на 3000 вртежи со правилно одвтрена игла за воздух би требало да имаме 3200 до 3400 вртежи,откако ќе ја најдеме оваа позиција ја намалувме лер гаста на нормално,за 50ка 4Т е негде 1800 вртежи и пробуваме на сец на гаста дали ќе затрокира,ако ја прима убаво гаста го пробуваме моторот за да видиме резултатите.
ете таа е процедурата.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1976 на: 16 Јули 2013, 18:43:26 pm »
абе убаво ви вика онак,карбуратор само на увце се штела,не постои упатство зошто секој карб. е различен

а и времето игра улога,на ладно треба едно штелање на топло друго

не за џабе сега у новиве коли ставаат еден куп сензори и пак неможе да се добие 100% ефикасност
а камо ли со вртење штрафчиња на карбуратор :D


Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1977 на: 16 Јули 2013, 20:48:09 pm »
Abe mene levoto uvo mi e 30% osteteno od rabota i koga kese namestam od levo kaj stravcinjata nemi se doslusue ubavo zatoa i prasuam

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1978 на: 17 Јули 2013, 03:19:00 am »
Jase izvinjavam sto vi narusuvam konverzacijata no postaviv prasanje a odgovor pak nema..
eve sto me maci =
skuterot e sve standard nema nikakvi prepravki..bese steluvan kaj dzani kaj nova makedonija deckoto go namesti na 1.5 kruga smesata motorceto idese perfektno primase vo site rezimi na rabota no koga ke zagree odi zapaligi kese utepas verglajki..bev vcera kaj VLATKO sve dzirna deteto duri i ventili steluevme sumnjajki deka ima zalepeno nekoj ventil..filter benzin nov.struja frla.gorivo ide..
e sea koa ke namestis smesa na 2 do 2.5 kruga togas skuterot pali odlicno ali pa e potrom vo vozenje..
e sea go simnav zegerot na iglata od sredina na eden zab podole damu ide povekje gorivo ama se tokmam sam daja steluam smesata bidejki ako go odnesam kaj dzani pak kego stavi na 1,5 kruga i Pak tesko ke pali a sakam ednasza sekogas sam dago steluam karburaatorot..
zatoa ja baram postapkata detalno..
sabajle koa se vrativ od rabota zagrean skuter go staviv na stender i ja staviv smesata na 2 kruga.posle vrtev ler gasta da dojde trkaloto taman vo zona na vrtenje.posle namaliv smesata na 0 i postepeno pojacuvav do toj stepen kade sto trkaloto ke zavrti..koga zavrte tamo go ostaviv..rezultatot e ubavo pali na zagreano ama nekako slabo mi vlece kako da se dere pri zabrzuvanje..zatoa ja sakam postapkata cekor po cekor servisirana na tanjir..a se nadevam deka ke sluzi i na ostanatite clenovi

ти фино вака што се извинуваш и убаво си прашуваш ама штеловање на карбуратор не е промена на свекица па да ти се појасни постапка... исто како и ти, така и јас убаво ти појаснив погоре ЗАШТО ТИ НЕМОЖЕШ ДА ГО НАШТЕЛУВАШ КАРБУРАТОРОТ... одговорот е многу лесен.. треба да си видел и чул барем 50 карбуратори како некој друг ги штелова за да сватиш како ЗВУЧИ наштелован карбуратор... значи тоа се штелова на звук а не по техничко упатство во форма на ТЕКСТ и процедура...

и за последен пат, тоа со тркалото вртело не вртело ЗАБОРАВЕТЕ ГО никаков репер не е тоа... во подоборо избалансирани моторчиња од апсект на ролни, ламела и каип, во лер кога работи на штендер кренато НЕ ГО ВРТИ ТРКАЛОТО ВООПШТО...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Скутерчиња
« Одговори #1979 на: 17 Јули 2013, 07:23:35 am »
абе ова што го зборите,за 4 тактни скутери е,над 50 кубика или?