Еве ја постапката,важи и за други мотори,значи мора да е скорз загреан барем 10мин возен за да е саухот скроз затворен.
1.На карбураторот ја покачуваме гаста негде до кај 3000 вртежи во минута,ако немаме обртомер тогаш се мести на слух значи негде да биде една третина гаста отворена цело време.
2.Штрафот за смеса го затавараме додека не загасне или намали вртежи моторот,и полека почнуваме да одвртуваме дур не добиеме највисоки вртежи,значи ако предходно сме наместиле на 3000 вртежи со правилно одвтрена игла за воздух би требало да имаме 3200 до 3400 вртежи,откако ќе ја најдеме оваа позиција ја намалувме лер гаста на нормално,за 50ка 4Т е негде 1800 вртежи и пробуваме на сец на гаста дали ќе затрокира,ако ја прима убаво гаста го пробуваме моторот за да видиме резултатите.
ете таа е процедурата.