bas me cudi 50ka 4T 80 da odi,mojata 125ka odi 80 na nea samo rolni smeniv variator i kajs,ama dzabe stavav toa koga kajsot ne se kacuva do gore,toest ne se siminja kaj lamelata do dole treba da go produzam kanalot na osiguracot,inace struja e motorcevo imam 10gr rolni i leta na start.
Кај мене моторот имам 10ки гуми, а замисли да има 12ки повеке ке иде
Иначе сеа моментално, плаче за отварање... ама ке го терам и ова лето, па ке го средам и ке го продадам...
Иначе, од кинеско, само клучот и пластките се кинески... битните работи све се... што профи, малоси полини или оргинал фабрички делови за хонда дио
Све што можеш да замислиш е променето од електроника, бомбина свекица, кабел, дизни, филтер печурка за воздух, алспух тркачли технигас, варијатор, ламела 6ка, а не 5ка, централен федер, малите федерчиња на ламелата, ролни, каиш, усисњак ... епа секое од ова да давало по 2 на саат да иде побрзо
ете го моментот... 80 кмч
Иначе сеа не иде повеке од 65 кмч со мене 100 кг, а со некое дете пак си иде 70 без проблем... овие мој преправки, да ги наречам како кит опрема се стари веке 2 години... и све што било ново сеа е истрошено, сеа ми скина каиш, а варијаторот е изеден и ламелата е ебана...