Автор Тема: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995  (Прочитано 35625 пати)

Отсутен Panda

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #30 на: 09 Август 2011, 18:22:59 pm »
dobro kolice druze vo uste podobra sostojba :)
sto planovi imas za kolicevo? (ako ne e tana) :)
... From Dream to Reality <3 EK & CG9 & Del Sol <3
... https://www.facebook.com/groups/158997510955715/

Отсутен DC

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 256
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #31 на: 09 Август 2011, 18:28:57 pm »
dobro kolice druze vo uste podobra sostojba :)
sto planovi imas za kolicevo? (ako ne e tana) :)
Сега за сега ке почека додека го досредам пунтото, а после чинквечентото ке биде втора кола (сите знаат што се прави со втората кола ако не сакаш да ка дадеш)
Ке почнам прво од моторот па.......

Отсутен Panda

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #32 на: 09 Август 2011, 18:39:30 pm »
aaa oke oke :)
epa ajde da znaes deka cekame sliki od proektof :D
... From Dream to Reality <3 EK & CG9 & Del Sol <3
... https://www.facebook.com/groups/158997510955715/

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #33 на: 09 Август 2011, 21:31:30 pm »
Не сум го проверил термостатот ама знам дека со стандардниот филтер се загрева нормално до 90 степени.

Без разлика, мора да постигне работна температура и таа да ја држи, макар и воздух од фрижидер да добива :). Ова е (веројатно) е слика од моторот, стрелката го покажува термостатот. Кога ќе ја запалиш колата остави ја во лер да работи. Кога ќе дојде температурата до кај 50-60 степени, допри го цревото што иде од термостат према хладњак. Треба да биде ладно. Ако е топло, тогаш термостатот е заглавен на отворено. По правило треба цревото да биде ладно се` додека не постигне работна температура (над 80 степени). Нормално, проверката изврши ја од сабајле, дур е ладна колата. Едноствана и сигурна проверка :)
Ако е до термостатот - гарант 1л помалку гориво во зима на 100км :)

Инаку, честа појава (да не кажам после 5 години сигурно) е заглавен термостат, среќа што не е заглавен на затворено, па да ти прегрева :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #34 на: 09 Август 2011, 21:34:26 pm »
Не сум го проверил термостатот ама знам дека со стандардниот филтер се загрева нормално до 90 степени.

Без разлика, мора да постигне работна температура и таа да ја држи, макар и воздух од фрижидер да добива :). Ова е (веројатно) е слика од моторот, стрелката го покажува термостатот. Кога ќе ја запалиш колата остави ја во лер да работи. Кога ќе дојде температурата до кај 50-60 степени, допри го цревото што иде од термостат према хладњак. Треба да биде ладно. Ако е топло, тогаш термостатот е заглавен на отворено. По правило треба цревото да биде ладно се` додека не постигне работна температура (над 80 степени). Нормално, проверката изврши ја од сабајле, дур е ладна колата. Едноствана и сигурна проверка :)
Ако е до термостатот - гарант 1л помалку гориво во зима на 100км :)

Инаку, честа појава (да не кажам после 5 години сигурно) е заглавен термостат, среќа што не е заглавен на затворено, па да ти прегрева :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

И повеќе од литро ќе му падне потрошувачка. А гарант му е до термостатот. Он во место може и ќе загрее ама малце запичи го одма ќе падне температурата.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #35 на: 09 Август 2011, 21:50:43 pm »
Не сум го проверил термостатот ама знам дека со стандардниот филтер се загрева нормално до 90 степени.

Без разлика, мора да постигне работна температура и таа да ја држи, макар и воздух од фрижидер да добива :). Ова е (веројатно) е слика од моторот, стрелката го покажува термостатот. Кога ќе ја запалиш колата остави ја во лер да работи. Кога ќе дојде температурата до кај 50-60 степени, допри го цревото што иде од термостат према хладњак. Треба да биде ладно. Ако е топло, тогаш термостатот е заглавен на отворено. По правило треба цревото да биде ладно се` додека не постигне работна температура (над 80 степени). Нормално, проверката изврши ја од сабајле, дур е ладна колата. Едноствана и сигурна проверка :)
Ако е до термостатот - гарант 1л помалку гориво во зима на 100км :)

Инаку, честа појава (да не кажам после 5 години сигурно) е заглавен термостат, среќа што не е заглавен на затворено, па да ти прегрева :)


И повеќе од литро ќе му падне потрошувачка. А гарант му е до термостатот. Он во место може и ќе загрее ама малце запичи го одма ќе падне температурата.

Точно.. без разлика на типот на филтерот што го има :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DC

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 256
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #36 на: 09 Август 2011, 22:25:50 pm »
Фала за инструкциите. Сабајле го проверувам тоа и поднесувам извештај од резултатот.

Отсутен DC

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 256
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #37 на: 10 Август 2011, 08:36:49 am »
Испитувањето е направено.

КОНСТАТАЦИЈА: RikiRulz и Carrier166 имате пиво од мене на следната собиранка.

Цревото почна да станува топло уште пред моторот да дигне тепмература од 60 степени.

Утре идам да го мењам термостатот.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #38 на: 10 Август 2011, 09:30:40 am »
Испитувањето е направено.

КОНСТАТАЦИЈА: RikiRulz и Carrier166 имате пиво од мене на следната собиранка.

Цревото почна да станува топло уште пред моторот да дигне тепмература од 60 степени.

Утре идам да го мењам термостатот.

Сеа ауцето ќе биде посреќно, а и газдата позадоволен :) А да, и ако го менуваш сам, спреми си мешавина антифриз:вода во однос 50:50, и глеј да го испуштиш потоа воздухот од системот убаво, да не направиш некој воздушен џеб (чеп).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #39 на: 10 Август 2011, 09:48:25 am »
Испитувањето е направено.

КОНСТАТАЦИЈА: RikiRulz и Carrier166 имате пиво од мене на следната собиранка.

Цревото почна да станува топло уште пред моторот да дигне тепмература од 60 степени.

Утре идам да го мењам термостатот.

Сеа ауцето ќе биде посреќно, а и газдата позадоволен :) А да, и ако го менуваш сам, спреми си мешавина антифриз:вода во однос 50:50, и глеј да го испуштиш потоа воздухот од системот убаво, да не направиш некој воздушен џеб (чеп).


Или стави некое корито под кола, и пази на диктунгот... (за секој случај пази, ако купиш термостат во тафталиџе сигурно со гарнациа има и нов диктунг и гумица куртонче) за термостат ти кажав од кај да земеш... прва рака се увозиници и цената по која ти ке земеш на парче еден термостат е цена на големо као за 100 комада :)
Не треба Пиво уживај... само мило ми е што не послуша... дојди на собир да се запознаеме...  :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #40 на: 10 Август 2011, 09:51:32 am »
Во рок од еден ден, одма решивме еден проблем :)

Отсутен DC

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 256
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #41 на: 10 Август 2011, 09:57:44 am »
Испитувањето е направено.

КОНСТАТАЦИЈА: RikiRulz и Carrier166 имате пиво од мене на следната собиранка.

Цревото почна да станува топло уште пред моторот да дигне тепмература од 60 степени.

Утре идам да го мењам термостатот.

Сеа ауцето ќе биде посреќно, а и газдата позадоволен :) А да, и ако го менуваш сам, спреми си мешавина антифриз:вода во однос 50:50, и глеј да го испуштиш потоа воздухот од системот убаво, да не направиш некој воздушен џеб (чеп).


Или стави некое корито под кола, и пази на диктунгот... (за секој случај пази, ако купиш термостат во тафталиџе сигурно со гарнациа има и нов диктунг и гумица куртонче) за термостат ти кажав од кај да земеш... прва рака се увозиници и цената по која ти ке земеш на парче еден термостат е цена на големо као за 100 комада :)
Не треба Пиво уживај... само мило ми е што не послуша... дојди на собир да се запознаеме...  :)
Бев на последниов собир :) Со пунтото бев. Него уште го немам ставено на форум, али ке биде во брзо време.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #42 на: 10 Август 2011, 10:20:39 am »
Пунтото со музиката ??? со лентите под штоповите ???

Отсутен DC

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 256
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #43 на: 10 Август 2011, 10:52:29 am »
Пунтото со музиката ??? со лентите под штоповите ???
Да баш тоа :)

Отсутен DC

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 256
Одг: FIAT CINQUECENTO 900cc 1995
« Одговори #44 на: 10 Август 2011, 14:13:10 pm »
Ја имав вакво, али плаво, одлично количе. Пробај да најдеш бели жмигавчиња предни, офарбај ги браниците бели, и бандажите црвени. И крај, Абартче. :D
Еве ја како послушен дечко ти го прифаќам предлогот за да ги офарбам браниците. Денес најдов каде да земам нови, сега чекам понуда за фарбање.
Ако знае некој некое место каде фарбаат добро по нормални цени нека каже. Може и малце да се модифицираат.