Автор Тема: Vw Golf mk1  (Прочитано 84060 пати)

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #345 на: 23 Август 2016, 17:04:35 pm »
Незнам кој помагаше за правење на ребрата  ;D

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #346 на: 31 Август 2016, 00:01:30 am »
После 2 недели пауза, премачкување со Wurth Rust Converter, и спремање за фарбање со Епоксид прајмер  :)


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #347 на: 31 Август 2016, 14:46:22 pm »
Имаш слика како ги правеше овие ребрата? Знам дека со дрво нешто спомнуваше ама баш ме интересира како изгледа тоа и ваков агол да постигниш на вдлабнувањето на крајот.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #348 на: 31 Август 2016, 17:50:28 pm »
Правиш канал у даска од масивно дрво, го ставаш лимот врз даската, и удираш со чекан.

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #349 на: 31 Август 2016, 19:39:39 pm »
Со ова чудо од полно железо :D Ми ја олесни работата некои си 50%...
Процесот е следниов, со остар секач и со тап секач и нормално чекич мора да заигра, е сеа,  за првото ребро е лесно, го ставам лимот  измеѓу  две  вакви железа  со растојание измеѓу нив колку што е надворешната ивица од реброто, али кога ќе дојде второто ребро е позаебано пошо  нели го дига самото ребро реброто, па одма  ни текна  за да го свртиме на страна како на сликава  и се погоди иста длабнатина и полното железо, се прави и долната ивица, и после тоа само со аголната страна на чекичот, користев и на крај пиксна за убав полукруг  :)
 :) Иначе може да се однесе на преса  за да ги направаат ребрата како од фабрика, али  се решив на сам свој мајстор  :D


 А на претходниве слики тука ми е без завршеток, еве од десната страна како дојдоа ребрата  :D
« Последно менување: 31 Август 2016, 19:52:44 pm Деки »

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #350 на: 31 Август 2016, 21:34:01 pm »
Неморало ни да ги има ребрата, но сепак добра работа сте завршиле. Само напред.

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг:
« Одговори #351 на: 31 Август 2016, 21:52:38 pm »
Ke se prekrshuva limot ako gi nema rebrata (ucvrstuvanjeto) iako mi e 2mm lim staven... Ne za dzabe gi izmislile vo fabrika :D

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #352 на: 01 Септември 2016, 12:39:09 pm »
Да, ребрата даваат цврстина. Ме интересираше баш како е целиот процес.

Треба да видам видео да ми е целосно јасно (двата методи, дрвото и ова со железата) ама горе долу ми е јасно.

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг:
« Одговори #353 на: 01 Септември 2016, 12:41:41 pm »
Moze i so drvo, ali so zelezovo e polesno, vo odnos na cvrstinata neli ne e isto :) Ali sekoj so svoite moznosti, dagi nemavzelezata drvo ke igrashe :D

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk


Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #354 на: 01 Септември 2016, 16:23:38 pm »
Epoxid prajmer :)


Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #355 на: 01 Септември 2016, 19:45:25 pm »
Бравос Деки ! Само напред.

Иначе уште стојам на моето мислење за тунелот од мењачот. :)

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #356 на: 01 Септември 2016, 21:49:51 pm »
Кога ќе се растури мењачот и рачната тогаш ќе се чисти и ќе се фарба со компресор цел патос.

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #357 на: 07 Септември 2016, 12:17:04 pm »
Спремни за зима  :D Уште едно кјумбе на дрва и може да се работи зимно време без проблем  ;D

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #358 на: 12 Септември 2016, 01:17:04 am »
Спремни за зима  :D Уште едно кјумбе на дрва и може да се работи зимно време без проблем  ;D
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Таман за да идеме на кафенце и да суфлираме :D

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: Vw Golf mk1
« Одговори #359 на: 26 Септември 2016, 16:19:47 pm »
Презафатен со работа, али се најде време да се заштити и другиот дел од патосот  :D
Rust converter




Epoxid primer


Пак ќе кажам дека моментално се фарбаат  само деловите кај што е крпено за да не корозира. На крај ќе се офарба целиот патос  :)