Епа трето нема, или не знаеш со БМВињата да победиш или ти е страв да изгубиш. И на прашање не се одговара со прашање.
Bas taka,
BMW mene licno mi odgovara poveke posto jas pocnav da vozam f1 dalecna 1999ta i do 2005ta ( 6 godini ) vozev samo F1 i nisto drugo, pa valjda od tolku vozenje edno isto sum razvil mnogu golem oset za kola so zaden pogon i sum izgradil stil na vozenje za takva kola... Sea koa ke vozam preden pogon mi e mnogu tapa posto naviknat sum koga ke dadam gas da svrti kolata a ne da ide na nos... od taa pricina, sekogas biram BMW i na dvata WTCC sampionata 2008ma i 2012ta pobediv no so tesna razlika bidejki realno BMW-to e mnogu zeznato za vozenje vo guzva, jas koga vozev kaj srbite 2008ma , sekoja trka AMA BUKVALNO SEKOJA bev nadvor od staza posto me butkaa, a takov e modot, ako nekoj te pipne barem malce dodeka si vo krivina, odma leta gzot i zavrsuvas vo spin u pesok...
Za vakvi turniri kaj so ima guzva, BMW se bira samo ako znaes da vozis, i imas dobro vreme na pol, za da mozes odma da izbegas i da ne te fati nikoj , posto ako ti dojde nekoj od pozadi i te cepne, odma ides u aut....
Konkretno za VALENCIA kaj so vozevte, BMW-to e posporo od kola so preden pogon bidejki ima premnogu ivicnjaci , patekata e tesna i nema mnogu pravci i dolgi krivini, a bmw-to e takvo sto neke ivicnjaci poradi destabilizacija na zadniot kraj... TOJ sto vozi BMW znae deka na ivicnjak ili neramen del od stazata mora da pusti gas ili da drzi na 30% dodeka tie so preden pogon vozat puna gas i ne gubat tolku na brzina/vreme kako so se gubi so BMW-to na primer...