Изгледа не ме разбираш. Не викам дека ГДи нечини. Туку дека не е за таа кола. Ниту е за СУВот. Тоа е одличен мотор за во Сид рецимо, така и да го свртиш го 6000 да му личи. Сфаќаш?
Лимузина што пишти, ај сеа... Треба голем мотор што нема да се мачи, ни да писне. Крузер ли е, не ли е. Затоа реков турбо-дизел, баш би личел.
За кај нас баш ме интересира најмалиот турбаш кога ќе го извадат, зошто додека нема некој таков ќе се удавиме во водите од 150Нм.
Жално е да имаш убава кола, еве нека е по твои стандарди Оптима и да има ГДи...
Чисто од логика, некако така ми иде.
Не е важно, ако ништо друго (а верувам е така), барем тргнаа напред во дизајн. Полека полека ќе ги земат бившите луѓе и од другите одлични компании, ќе ги качат цените и целата поента на купување корејско (најефтино) е уништена. На крајот на краиштата, да не заборавиме зошто воопшто се погледнува вакво возило - исклучиво заради цената.
П.С. Викаш Фокус тренд 1.4, а поарно да го има ГДи 1.6 во спортаж и да го нема во сид каде што е најважно да го има? Логикава им фршти.