Одржувањето е лесно и релативно ефтино. Моторот е доверлив и без поголеми познати маани. Внимавај на потрошувачката на масло, знае да си „испие“ некое децилитарче. Јас користам Selenia K или KPE (двете се 5w-40), и сервис праев еднаш годишно, а сега пошто не возам ни 3-4000км годишно со стилото, на две години. Собира околу 2.5л уље, така да не е некој трошок сервисот.
Сет ребраст клинест и затегачи се околу 150-тина евра од квалитетен бренд, вилушки долни се поскапи, ако земеш TRW или оригинални, Свеќици се околу 40-50-тина евра, оригинални (NGK), и треба да траат 80.000км (мада јас на доста пократко ги менувам), На отприлика 100-тина илјади сменив амортизери, но тука малку и спортските спирали влијаеа кај мене. Сменив и буфери на заден трап, оригинални фиат, тие се малку Pain in the ass за менување, ми кажаа дека некаде на џон кенеди имало некои кои ги менувале брзо и едноставно за ефтини пари, ама немам никаква прецизна информација. Дискови и плочки - зависи. Квалитетни дискови 100-тина евра, квалитетни плочки 50-60е за предните тркала. За задните - сразмерно помалку
Имаш кај мене во гаража доста информаци, а и што те интересира слободно прашај, јас од 2004 година се „дружам“ со Стило 1.4 и ги знам претежно сите можни „ситуации“ со колата.
Најголем пејн ин ди ес е промена на сијалички во фар, ама ако користиш квалитетни и долготрајни сијалички, не е проблем еднаш годишно да се напупиш и огребеш раце до лакти
Потрошувачката јас кога го возев не надминуваше 9л, сега жена ми кога го вози, и тоа на кратки релации, не надминува 8.2-8.3л
На автопат сега на почетокот на месецов до солун кога бев, просечната потрошувачка ми изнесуваше околу 6.5л во обата правци. Со 3000 денари отидов до солун и се вратив назад, плус некое километро низ скопјево и солунон. Сосема прифатливо. Ова дури и може малку да се редуцира со пазење, ама нема потреба мислам
За 30 денари на 100км да се цицијашиш и да се праиш пензионер на автопат - не иде