Toa so promeni na 30k e izmisljotina za smetka na trajnost na motorot.
Pogotovo za turbasi e neizdrlivo. Iznudena rabota.
Servisite za promena na ulje po zapadnive zemji dosta skapi i da napraat nesto poretko da se servisira e taa izmisljitina.
Vo garanten rok i do 100k sekako nema da rikne, i nema steta proizvoditelot.
Slicno na start/stop.
Slicno i bezveznive hibridi.
Moe mislenje, gagajte koj saka

Malce od malce da e nokoj koj saka da cuva koli menja ulje max na 10 do 12k.
Jas sega smeniv ulje na izminati 10.000 km i 250 rabotni casa. Resetiram trip na sekoja promena i pratam tempiram sledna promena.
Kupuvam pokvalitetno i poskapo maslo od toa sto go imaat po ovlastenite servisi.
Turbo benzin plus GDI si bara svezo odnosno nedotraeno maslo do zadni granici.
I taka ke si teram. Plus redovno aditivce injection/petrol cleaner na Wynns.
Sega naracav Chevron Plus GDI:
https://www.texacolubricants.com/en_uk/home/products/techron_-concentrate-plus-gdi.htmlZa ostali vozaci koi ne mu se zamaraat preporaka, prifakam deka malce preteruvam ama sakam motorot da e vo top forma, da menjaat barem na 15k ili ednas godisno.
p.s vcera praam muabet so edno prijatelce. Mi vika mazdava pocna da mi cadi a izminati 140k.
Dizel.
Go prasuvam sto ulje koristis i kolku cesto menjas. Vika na dve godini 10W40 polusintetika.
Epa mashala.