марио не знаеше дека 1.7dti e исузу што е почетничка грешка. друго моторот има турбо дупка и се осетува под 1800 - 1900 обртаи е осетно потромав а над 4000 веќе губи здив и ако мислиш дека рамномерно забрзува, јасно ми е зошто мислиш дека таа со две врати е побрза
Ок сум се помешал нешто, иначе приметив дека накај 1500-1600 обртаи е дупката што викаш, а иначе што очекуваш од тоа моторче со 75 кс, да ти пуни до 5000 обртаи како лудо, значи ова не ти е за на трки, туку баш градско моторче... Можело фабрички да се исфорсира со 90 коња, ама ова е предвидено за во град...
Едит: Јас само кажав дека рамномерно забрзува, а не спомнавдо колку обртаи како што, тоа е друга работа...
Јас кога разгледував да купам коли летово пробав и 1.7 дти може да кажам дека повеќе за во град е тој мотор или нормално возење по автопат значи му фалат неколку коња
,ама за то пак на бензинска забораваш кога си бил
Другар мој има астра 1.7 дти седан и ја возам по некогаш,можам да кажам мојта има повеќе снага иако е потешка од неговата и е караван 1340 кг тежи а има само 82кс ама троши и нешто повеќе тоа е тоа у глобала........
Ако правиш споредба на 1.7 дти на седанот, со твојот караван, кој е најверојатно 2.0 ди 82 кс тогаш лоша ти е споредбата...

Едит: Точно, се приметува дека му фали сила на моторот, сепак е наменет највеќе за во град, така да се си има своја намена...
