Автор Тема: mercedes c220 d 1994  (Прочитано 1338 пати)

Отсутен mercedes 220d

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
mercedes c220 d 1994
« на: 25 Јануари 2014, 17:21:56 pm »
здраво на сите. имам мерцедес c220D 1994 година. кога ке го стартувам моторот се е во ред моторот ја има целата мокност и развива до 5000 вртежи во минута по 20 секунди моторот развива само до 3500 вртежи. Пмонав околу 50000 илјади километри со стартувањето на моторот немам проблем. во тие поминати километри се случи на 3-4 пати да нема проблем и колата се си е во ред но откато ке се угаси моторот и повторно се стартува тогаш се појавува пак проблемот. ве молам дадете некој совет околу овој проблем

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 863
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: mercedes c220 d 1994
« Одговори #1 на: 25 Јануари 2014, 17:35:23 pm »
Не свети check engine сијаличка? Твоја е од купување или ја имаш земено на старо? Да не е исклучена сијаличката, бидејќи ми личи како да моторот влегува во limp mode, најверојатно предизвикано од проблематичен сензор.

Отсутен mercedes 220d

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: mercedes c220 d 1994
« Одговори #2 на: 25 Јануари 2014, 21:04:38 pm »
EDC сијаличка се вклучува. Колата ја земав на старо беше ок се во почетокот. Од германија возејки ја донесов немаше никаков проблем но по една недела се појави овој проблем. Моторот стартува без никаков проблем и работи без проблем сомо што 20 секунди по стартувањето ја губи снагата и бројот на вртежи достигнува максимум до 3500 вртежи како со реков претходно. се прашувам дали е можно поради бош пумпата да го прави ова или пак некој сензор го предизвикува овој проблем.
 

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: mercedes c220 d 1994
« Одговори #3 на: 25 Јануари 2014, 21:07:48 pm »
Чим свети ЕДЦ-то имаш проблем со нафтата.Е сеа дали е до бошот(многу веројатно) или на тие модели има едно како филтерче низ кое врви нафтата и мислам дека и се грее кога врви низ него...Тоа знае да забушава на тие модели.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7348
Одг: mercedes c220 d 1994
« Одговори #4 на: 25 Јануари 2014, 21:36:00 pm »
Татко ми има е220д, 1998ма. Кај него, првото палење во денот е вака : Палиш и мислиш ќе се распадне ;D На мали вртежи кои варираат, тропа ненормално... Гасиш одма, палиш одма и моторот си е најок :D  Доколку сакаш да го воизш, не крева повеќе од 1000-1500 вртежи ;D  Затоа гасиш одма, па пак го палиш и тогаш шибаш :D 

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4905
Одг: mercedes c220 d 1994
« Одговори #5 на: 25 Јануари 2014, 21:37:22 pm »
само дијагностика џабе вака нагаѓате

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 863
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: mercedes c220 d 1994
« Одговори #6 на: 25 Јануари 2014, 21:41:53 pm »
Чим свети ЕДЦ-то имаш проблем со нафтата.Е сеа дали е до бошот(многу веројатно) или на тие модели има едно како филтерче низ кое врви нафтата и мислам дека и се грее кога врви низ него...Тоа знае да забушава на тие модели.

Не мора да значи дека е тоа.

Чим јавува грешка, најдобро е да се отчита на дијагностика.

Патем, на интернет ќе се најдат доста проблеми со слични симптоми, чисто за претстава. Така да најдобро е на дијагностика да се однесе. :)

Поздрав

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: mercedes c220 d 1994
« Одговори #7 на: 25 Јануари 2014, 21:51:13 pm »
Друже не само шо е најдобро да се однеси туку тој веќе стигнал за носење.Ние тука можиме да претпоставиме и да насочиме,да го поправиме неможиме. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D