Автор Тема: Austin 1300  (Прочитано 4812 пати)

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Austin 1300
« на: 25 Јули 2011, 14:23:05 pm »
Друштво имам вакво во гаража. Произведен е 1972 година. Ми треба помош дали знаете некој кој се разбира и има делови да го среди.


Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Austin 1300
« Одговори #1 на: 25 Јули 2011, 14:25:23 pm »
A што му фали ?

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: Austin 1300
« Одговори #2 на: 25 Јули 2011, 14:33:57 pm »
Генерално е ОК али моментално има глава со еден карбуратор, а фабрички е со два. Ја имам и таа глава али треба да се штелува, а пошто се е цолно кај него малку е заебано. Моторот не е пален со години и претпоставувам треба да се отвори и да се провери. Позади има едни кугли кои се пунат со уље и треба да се проверат дали се ок или треба нови.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Austin 1300
« Одговори #3 на: 25 Јули 2011, 14:36:17 pm »
Тешко дека некој има искуство. Вакви возила имаше многу малку тука. И некој да правел до сега заборавил. Евентуално да најдеш некој со памет како Маршер па да укапира самиот што е што. А за делови не верувам декаима во државва.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Austin 1300
« Одговори #4 на: 25 Јули 2011, 18:26:28 pm »
Има еден дечко што ги разбира и несто има растурено се вика Оловер работи во Сил Инженеринг познато како Честертон или увозниците на CRC овие препаратива спреовиве ...........Ако сака да ти помогне за пати нормално оди и побарајго прашај го стори еден муабед.
« Последно менување: 25 Јули 2011, 18:28:21 pm mrmut »

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Austin 1300
« Одговори #5 на: 25 Јули 2011, 21:28:33 pm »
Генерално е ОК али моментално има глава со еден карбуратор, а фабрички е со два. Ја имам и таа глава али треба да се штелува, а пошто се е цолно кај него малку е заебано. Моторот не е пален со години и претпоставувам треба да се отвори и да се провери. Позади има едни кугли кои се пунат со уље и треба да се проверат дали се ок или треба нови.
Долги години таткоми имаше ист остин, а и јас го возев од мои 14 години.само ме чуди шо бил со два карбуратори.А топките мислам дека се пумпаат со воздух.Нешто упростен систем на цитроен е.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Austin 1300
« Одговори #6 на: 26 Јули 2011, 09:36:24 am »
само ме чуди шо бил со два карбуратори
Да не бил со карбуратор со две грла? Два карбуратори нема логика да има на мотор со 4 цилиндри.

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: Austin 1300
« Одговори #7 на: 26 Јули 2011, 14:39:34 pm »
само ме чуди шо бил со два карбуратори
Да не бил со карбуратор со две грла? Два карбуратори нема логика да има на мотор со 4 цилиндри.

Да друже два посебни карбуратора има не е двогрли. Само 2-3 колку што знам се донесени такви во Македонија. Затоа и се вика моделот Оснин 1300 специјал.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
  • Боинг 747
Одг: Austin 1300
« Одговори #8 на: 26 Јули 2011, 14:42:12 pm »
Tatko mi pred 30 godini imal austin doma mi se vrtea nekoi delovi od nego treba da vidam ako imam ostanato nesto ke ti kazam

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Austin 1300
« Одговори #9 на: 26 Јули 2011, 14:52:51 pm »
само ме чуди шо бил со два карбуратори
Да не бил со карбуратор со две грла? Два карбуратори нема логика да има на мотор со 4 цилиндри.

Да друже два посебни карбуратора има не е двогрли. Само 2-3 колку што знам се донесени такви во Македонија. Затоа и се вика моделот Оснин 1300 специјал.
Хаха, свашта. Луди се енглезите. Ама не ја капирам потребата од два карбуратори на 1300 мотор со 4 цилиндри. Може чистеле залиха.
Проба ли да го запалиш или уште не си?

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
  • Боинг 747
Одг: Austin 1300
« Одговори #10 на: 26 Јули 2011, 14:54:35 pm »
само ме чуди шо бил со два карбуратори
Да не бил со карбуратор со две грла? Два карбуратори нема логика да има на мотор со 4 цилиндри.

Да друже два посебни карбуратора има не е двогрли. Само 2-3 колку што знам се донесени такви во Македонија. Затоа и се вика моделот Оснин 1300 специјал.
Хаха, свашта. Луди се енглезите. Ама не ја капирам потребата од два карбуратори на 1300 мотор со 4 цилиндри. Може чистеле залиха.
Проба ли да го запалиш или уште не си?
Ostaj go falanga nemoj da go palis (greska vo padezi) samo probaj da go startuvas motorot:):) hahaha

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Austin 1300
« Одговори #11 на: 26 Јули 2011, 14:56:03 pm »
Добро бе па и ти :) На тоа мислев. А и како ќе се насмеам во денов да не си ти? :D

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3804
  • Боинг 747
Одг: Austin 1300
« Одговори #12 на: 26 Јули 2011, 14:57:23 pm »
Добро бе па и ти :) На тоа мислев. А и како ќе се насмеам во денов да не си ти? :D
Haha e toa da vidis:)

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: Austin 1300
« Одговори #13 на: 26 Јули 2011, 15:57:37 pm »
Да ти кажам право ако нестартува мототрот и ќе го запалам да знаеш :). Неможам од гаража да го извадам издишани се тоа топките на една страна и клекнат е ко дупла 15-ка :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Austin 1300
« Одговори #14 на: 10 Август 2011, 18:20:04 pm »
Стај му безнин во карбураторот ама пред тоа ако ти е став, види дали вртат клиповите пробај со рака разврти ги, да не се запечени...

И ако не се запечени, верглај ...