летно време побрзо колата крева работна температура, па со самото тоа побрзо и станува потечно маслото.
гумици на вентили веројатно да. но многу можно е и кариките више да се припотрошени. меѓутоа тоа не е алармантно. 1 литро на 15.000 км е многу добро. не се замарај, продолжи исто масло да тураш и почни да мењаш наместо на 15 на 10Ккм. и со 200.000 пројдени, врме ти е да прејдеш на 10-40 масло, исто така на елф. 200Ккм пројдени за рено е околу пола работен век од она што може рено да го изживее-извози... сепак не е тоа правило, бидејки многу зависи како ке се извозат тие километри, т.е. колку е агресивно возењето, но одприлика тука е.
ти повторувам, не се замарај, премини на 10-40 масло и скрати го времето на мењавање, бидејки 10-40 е поевтино од 5-40 ке ти дојде анте за танте. на секое второ мењавање, мењај и филтер за масло.. или на секое ако сакаш твој избор.